Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקניית שעון TISSOT מאיביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השעון נקנה בחנות של מילר תכשיטים בכפר סבא, והוא נמצא עכשיו בהנחה מאוד משמעותית של הייבואן (סביב ה2000 במקום 4000) המחיר הסופי שנסגר מול החנות לא ידוע לי כי הוא נרכש במתנה, אבל גם ב2000 לטעמי מדובר בבחירה מעולה.

 

אבי.

פורסם

אין ספק שהסרטינה נראה טוב יותר, אבל גם יקר יותר.

לגבי חלופות, תן מגבלת מחיר, סגנון וכד'. אם אתה נעול על הסגנון של הטיסו,

עגול,כרונו ורצועת מתכת, לדעתי הוא תמורה טובה מאוד למחיר, ויהיה לך קשה

למצוא חלופה טובה במחיר כזה.

אם אתה מוכן "לעלות" קצת במחיר לכיוון 2000-2500 ש"ח יש כבר מבחר יותר גדול.

פורסם
נדלקתי על שעון TISSOT PRC 200:

http://cgi.ebay.com/L-TISSOT-Mens-PRC-200-Chronograph-Watch-T17-1-586-52-/280664575542?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item4158e98e36

 

המחיר שלו אצל גוד טיים ועוד כמה חנויות בזאפ הוא 1300 שקל.

היום עשיתי סיבוב בכמה חנויות ברחוב רוטשילד בראישון על מנת להתרשם מהשעון והחלטתי סופית לרכוש אותו הבעיה היא שאף אחד לא היה מוכן לרדת מ-2100.

כיצד ייתכן כזה הפרש מחירים?:roll: יכול להיות שב-1300 הוא לא אמיתי?

 

גם משיטוט באיביי ניתן לראות הפרש מחירים בין 100$-300$.

בכמה חנויות גדולות בחו"ל ראיתי שהמחיר אכן עומד על איזור ה-300$.

 

אז מה הוא באמת מחירו של השעון? מבדיקה קטנה עלה גם שגוד טיים ממש אמין בתחום והסיכוי שהוא ימכור זיוף ממש נמוך.

 

תודה מראש לעוזרים.

 

למי שעדיין לא הבין מדובר בייצור מוגבל לשוק הסיני ולא יותר מחיקוי 1:1

PRC זה בעצם PEOPLE REPUBLIC of CHINA

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שני דברים,

 

ראשית, דני זכרתי שרצית את השעון. אתמול בישראל היום היה פרסום של אימפרס היבואן הרשמי של TISSOT לגבי השעון הספציפי הזה ב1390 או 1290. פשוט בלי כסף ועוד מהיבואן המקורי!

 

 

שנית, אני חייב להתייעץ עם מומחי השעונים. אני רוצה לרכוש שעון של TISSOT ספציפי שננעלתי עליו .

 

ראיתי אותו בלא מעט חנויות ובכולן המחיר פחות או יותר מיושר (ייבוא רשמי)

 

לעומת זאת ראיתי אותו בחנות שנקראת שעוני אמיר בחולון , במחיר (טרם מיקוח) נמוך ביותר מ1000 ש"ח ביחס להכי זול שמצאתי בכל המקומות האחרים (אחרי מיקוח) .

 

דיברתי איתם והם אומרים בכנות שזה ייבוא שלהם ולא ייבואן רשמי, השאלה שלי אם מישהו מכיר את החנות הזו והאם קניה שם היא בראש שקט? אני מקבל חררה מלקנות מוצרים מייבוא מקביל, אבל במקרה הזה מדובר בהפרש גדול.

 

 

 

נ.ב. PRC זה לא מה שנאמר בהודעה מעליי. זה באמת אחד השמות שטיסו משתמשים בו לכינוי חלק מסדרות הדגמים. PRC100, PRC200 וכו'...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קניתי אצלם שעון לפני 3 וחצי שנים,חזרתי איתו הביתה והוא הפסיק לעבוד,הגעתי למחרת והחליפו לי לשעון אחר שגם הוא באותו יום הפסיק לעבוד.

הגעתי שוב פעם ובחרתי שעון אחר, שעון של חברת אוריינט שעלה 600 ש"ח.

נתנו תעודת אחריות ולא ניסו להתנער, אישתו גם לא הבינה איך זה יכול להיות ששני שעונים הפסיקו לעבוד אצלי בתוך יום, חשוב לציין שהשעון לא היה בקרבת מגנט כלשהו.

מאז הוא עובד ללא כל בעיה למעט החלפת סוללה שנגמרה לאחר 3 שנים.

 

ממליץ על החנות, אמיר בעל החנות, מקצוען ללא ספק.

×
×
  • תוכן חדש...