Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנית 206+ חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על ה 206+ החדשה?

אם לא כדאי לקנות אותה, על איזה רכב תמליצו (יד שניה) עד 60000, חסכוני וקטן אך גם מיועד לנביעות בין עירוניות (לא אלטו...)

תודה

פורסם

לא חייבים בכלל יד שנייה.

 

יש כיום שברולט ספארק, פיאט פנדה, יונדאי I10 ופיג'ו 107 - שכולן במחירים של עד 67 אלף ש"ח למכונית חדשה לגמרי.

 

כולן יכולות לעשות נסיעות בין עירוניות בלי להתבלבל.

 

206+ נראה לי כמו דגם שידחפו אותו בעיקר לליסינג והשכרה - סוג של רכב אמין וזול שציי רכב מאוד אוהבים.

 

לא הייתי פוסל אותו אבל ייתכן ותהייה בעיה למכור אותו בעוד מספר שנים כאשר השוק יוצף ברכבים כאלה.

פורסם

ה206+ היא תמורה מצויינת לכסף שדורשים עליה.

בכמה אלפים בודדים אתה קופץ ברמה באופן משמעותי, כשההשוואה נעשית לקטגורית המיני (אלטו והחברות).

ה206 הייתה מכונית מצויינת בסיכום הכללי ובניגוד לדעה הרווחת על הצרפתים, היא גם הייתה אמינה בדגם ה1.4 הידני.

ה206+ עודכנה ונראת טוב לפי דעתי.

השיקול היחיד שיכול להכריע לטובת מכונית מיני הוא צריכת הדלק, אף על-פי שצריכת הדלק ב206+ אמורה להיות טובה מאוד בהשוואה למכוניות סופר מיני אחרות.

כשמוצעת עיסקה כזאת, אינני חושב שיש סיבה לשקול מכונית יד שנייה, אם במכוניות סופר-מיני אתה מעוניין, ה206+ לא תלבין עקב נחיתות גם ליד מכוניות יקרות ממנה כגון: פיאט פונטו איוו/גרנדה, המאזדה 2 והפיאסטה הליסנגיות.

פורסם

יש כיום שברולט ספארק, פיאט פנדה, יונדאי I10 ופיג'ו 107 - שכולן במחירים של עד 67 אלף ש"ח למכונית חדשה לגמרי.

 

206+ נראה לי כמו דגם שידחפו אותו בעיקר לליסינג והשכרה - סוג של רכב אמין וזול שציי רכב מאוד אוהבים.

 

לא הייתי פוסל אותו אבל ייתכן ותהייה בעיה למכור אותו בעוד מספר שנים כאשר השוק יוצף ברכבים כאלה.

לא צריך להפעיל את הדימיון כדי לראות שכבר היום השוק מוצף בפנדות ו-I10 יוצאות ליסינג ובעיקר השכרה.

למה אותם יהיה קל למכור בעוד כמה שנים ואת ה-206 פלוס לא?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דווקא לא חושב שיהיה בעיה למכור, היות וקשה למצוא רכבים כאלו מידיים פרטיות במצב טוב, יהיה קל להעיף אחד כזה שיהיה במצב טוב מיד פרטית ולא שחוט מדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא צריך להפעיל את הדימיון כדי לראות שכבר היום השוק מוצף בפנדות ו-I10 יוצאות ליסינג ובעיקר השכרה.

למה אותם יהיה קל למכור בעוד כמה שנים ואת ה-206 פלוס לא?

 

 

מי אמר שיהיה קל כ"כ למכור אותן?

 

כשאתה תבוא למכור את ה-I10 שלך, אתה מתחרה עם הדגם יוצא ההשכרה שנמכר ב-20% פחות. כנ"ל לגבי הפנדה או כל רכב אחר שמוצף ברכבי השכרה.

 

כשהיה את המבצע של באדג'ט, לפונטו ספייס ב-30 אלף ש"ח - אני מניח שכל בעלי הספייס תלשו את השערות. ככה זה כשאתה בא למכור דגם נפוץ בהשכרה.

 

את הספארק עדיין לא ראיתי בליסינג, אולי זה עניין של זמן.

 

הרכב היחידי שבאמת לא נכנס לעדות ההשכרה הוא פיג'ו 107, נראה לי שהוא המומלץ ביותר לרוכש הפרטי שמעוניין למכור במחיר מוצלח בעוד כמה שנים.

פורסם

אם יש לך את התקציב לך על זה.

לא רואה סיבה להעדיף רכב מיני על פני ה206+ אלא אם אתה ממש ממש לחוץ בתקציב.

פורסם

אני דווקא כן רואה.

ה-206 תוכננה באלף הקודם, על כל המשתמע מכך.

אני לא מבין מה ההתלהבות הגדולה ממנה. נכון שהיא רכב גדול יותר במחיר נמוך בהרבה מסופר מיני מודרניות וגבוה בקצת ממיני אבל ראבק זה רכב סופר מיושן. מתחו לו כמה פסים בצבע כסף בפנים ובחוץ אבל מעבר לזה לא הרבה השתנה.

אני הייתי מעדיף להניח את הוני על רכב מודרני יותר שעומד בתקני בטיחות עדכניים יותר, אגב גם בתקני איכות סביבה.

פורסם
הרכב היחידי שבאמת לא נכנס לעדות ההשכרה הוא פיג'ו 107, נראה לי שהוא המומלץ ביותר לרוכש הפרטי שמעוניין למכור במחיר מוצלח בעוד כמה שנים.

 

אז אני כן כבר ראיתי בכמויות שלא נדבר שהדגם הזה מפומפם חזק בפריים ליס הליסינג של לובינסקי (יותר את הדגם הרובוטי), אלא גם ראיתי שהוא נמצא בהשכרה של אוויס ובעוד כמה חברות (יותר את הדגם הידני).

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

היי נטע לי,

 

בתקציב הזה את יכולה למצוא מגוון של מכוניות: דייהטסו סיריון, יונדאי גטס (לא הכי חסכונית אבל מאד זולה לרכישה ואחזקה) ואפילו יונדאי אקסנט (שתאפשר לך רווחה יחסית ונוחות בנסיעות הבינעירוניות שיהיו).

 

מקווה שעזרתי,

גיל מאוויס 8)

 

 

מה אתם אומרים על ה 206+ החדשה?

אם לא כדאי לקנות אותה, על איזה רכב תמליצו (יד שניה) עד 60000, חסכוני וקטן אך גם מיועד לנביעות בין עירוניות (לא אלטו...)

תודה

פורסם
אז אני כן כבר ראיתי בכמויות שלא נדבר שהדגם הזה מפומפם חזק בפריים ליס הליסינג של לובינסקי (יותר את הדגם הרובוטי), אלא גם ראיתי שהוא נמצא בהשכרה של אוויס ובעוד כמה חברות (יותר את הדגם הידני).

 

מחזק את -י.ל - ראיתי ה-מ-ו-ן פזו' 107 בדרכים עם מדבקות של חברות השכרה.

פורסם
אני דווקא כן רואה.

ה-206 תוכננה באלף הקודם, על כל המשתמע מכך.

אני לא מבין מה ההתלהבות הגדולה ממנה. נכון שהיא רכב גדול יותר במחיר נמוך בהרבה מסופר מיני מודרניות וגבוה בקצת ממיני אבל ראבק זה רכב סופר מיושן. מתחו לו כמה פסים בצבע כסף בפנים ובחוץ אבל מעבר לזה לא הרבה השתנה.

אני הייתי מעדיף להניח את הוני על רכב מודרני יותר שעומד בתקני בטיחות עדכניים יותר, אגב גם בתקני איכות סביבה.

 

נו אז?

מה רע במנוע שהוכיח את עצמו?

אתה גורם לזה להשמע כאילו הוא קונה רכב עם מנוע משומש בן 10 שנים שעבר 300K ק"מ.

פורסם
היי נטע לי,

 

בתקציב הזה את יכולה למצוא מגוון של מכוניות: דייהטסו סיריון, יונדאי גטס (לא הכי חסכונית אבל מאד זולה לרכישה ואחזקה) ואפילו יונדאי אקסנט (שתאפשר לך רווחה יחסית ונוחות בנסיעות הבינעירוניות שיהיו).

 

מקווה שעזרתי,

גיל מאוויס 8)

גטס עם נהיגה נכונה יכולה להיות די חסכונית, מישהו בפורום כאן הגיע עם הדגם המפואר (שמן הסתם יותר כבד מהדגמים הגרועים שנמכרים אצלכם ואצל חברות אחרות, הGLFים, אני נגעל ונחרד לראות רכבים כאלו) ל1:20 משולב, עם גיר ידני אמנם.

הגעתי עם הגטס שלי, ל1:14 משולב, אחריי טיפול 70 אלף ק"מ. הרכב בן 3. בעיר 1:11, אם נוהג רגוע גם 1:12. בסדר גמור לקטגורייה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
גטס עם נהיגה נכונה יכולה להיות די חסכונית, מישהו בפורום כאן הגיע עם הדגם המפואר (שמן הסתם יותר כבד מהדגמים הגרועים שנמכרים אצלכם ואצל חברות אחרות, הGLFים, אני נגעל ונחרד לראות רכבים כאלו) ל1:20 משולב, עם גיר ידני אמנם.

הגעתי עם הגטס שלי, ל1:14 משולב, אחריי טיפול 70 אלף ק"מ. הרכב בן 3. בעיר 1:11, אם נוהג רגוע גם 1:12. בסדר גמור לקטגורייה.

 

1:11 בנהיגה רגועה זה רע.

 

בנהיגה אגרסיבית (לא מסוגל אחרת) אני מוציא 1:15 מהספייס שלי.

 

מבחינתי כל רכב באותו גודל שמוציא צריכה גרועה יותר, נחות ממנה.

(ואני לא מדבר על היעדר כרית אוויר או ABS, שזה ביזיון בפני עצמו).

×
×
  • תוכן חדש...