Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אישתי ואני החלטנו שהגיע הזמן להחליף את הA3...

הרבה מים עברו בירקון מאז שהייתי פעיל בפורום. אם לפני כמה שנים הרכב הבא ה"מושלם" מבחינתי היה עם שני מושבים, בלי גג ובמחיר עם 5 אפסים שלא חייב להתחיל ב1 אז היום אנחנו בונים בית ככה שהתקציב קצת יותר מוגבל (חייב להתחיל ב1...) וכבר לא כ"כ אכפת לי מג'ימיאקנות...

נורא "בא לי" סקודה יטי, קראתי עליו המון ואני רוצה רכב גבוה יותר מהA3 שלי שמגרת את הכביש (במיוחד אחרי ההנמכה שהיא עברה).

אני רוצה רכב שיכול לרדת לשבילי קק"ל בלי שום בעיה, מרווח, עם 5 דלתות.

מעדיף DSG ולא חייב דווקא דיזל, אני גם לא חייב 4X4, אני לא מתכוון לתקל מסלולים טכניים, רק לרדת קצת מהכביש.

מה שנורא מפחיד אותי ביטי זה ההספק היחסית דל של ה1.2TSI, אני נורא אוהב את הכוח של ה2 ליטר TDI שיש לי בA3 ואמנם אני כבר לא כ"כ לוחץ אבל יצא לי לנהוג בזמן האחרון הרבה על יונדאי I30 מושכרת שפשוט לא עושה כלום חוץ מרעש ב90 קמ"ש כשמדביקים את הדוושה לרצפה (לעקיפה, נניח) וזה משהו שקצת מפחיד אותי ברכב הבא, מבחינתי השוואה ל"משפחתית 1.6" זה דווקא חסרון...

 

בקיצור,

ההתחבטות שלי היא בין הרצון לחסוך כסף ולקנות את ה1.2TSI או "ללכת על בטוח" ולקנות את ה2.0TDI שעולה כמעט 40,000 ש"ח יותר.

 

כמובן שאם יש המלצות לרכב אחר - אשמח לשמוע. ג'וק לא בא בחשבון, אישתי לא סובלת את העיצוב.

 

תודה

פורסם

היי גיבסון, טוב לקרואך שוב.

 

אני לא מאמין שלמישהו יש מספיק ניסיון עם ייטי בארץ (מחברי הפורום).

 

לעומת זאת, בחול יש מבחני רכב ארוכי טווח, כמו זה של דגם TSI , אל מול מבחן אחר של דגם TDI.

 

רק צריך לציין שבארץ הבחירה היא בין 1.2 TSI לבין TDI 2.0 4X4

ככה שההשוואה בעיתית.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

תבצע נסיעות מבחן.

 

ה-1.2TSI (הנעה קידמית) בהחלט יעשה את העבודה היטב, אם מדובר בשבילים ולא מעבר לזה.

קח בחשבון שנוחות הנסיעה על הצד הנוקשה (כרגיל ב-VAG) וישנה השהייה קלה בגיר בעת התחלת נסיעה, ואלה החסרונות היחידים בעצם, לדעתי.

ה-1.2TSI בהחלט נוסע טוב יותר משאר ה-1.6 שיש, והוא פחות זריז מהאוקטביה (עם מנוע זהה ופחות משקל) רק במעט.

 

ה-2.0TDI צריך להיות סיפור שונה לחלוטין מבחינת הספק.

במבחני "שטח" מאירופה הוא הועדף על פני האאוטלנדר, טיגואן, CRV.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...