Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני יודע שזה לא בדיוק הרכב שכולם חולמים עליו, אבל זאת הבובה שלי שאני מאוד אוהב:-o

אשמח לביקורת ועצות לשיפור הצילום. פעם ראשונה שאני משקיע בסט צילומים.

 

 

dscf1609.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscf1610o.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscf1611g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscf1615.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscf1613l.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscf1617.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscf1643l.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

ואחרונה חביבה עם הרכב החדש דנדש של אבא.

dscf1606i.jpg

Uploaded with ImageShack.us

שונא גזענים !.

פורסם

קודם כל ולפני הכל, מומלץ לטשטש את מספר הרישוי של הרכב.

רכב נראה טוב, מה השנתון שלו? למרות התדמית ה"ערסית" שנדבקה לו (בצדק או שלא) רואים שהוא מושקע, כל הכבוד.

פורסם

זאת שנת 94.

בתכנון להוריד את המדבקות שעל הדלתות ועל המראות. אני רוצה לשמור על הצורה כמה שיותר חלקה.

תדמית ערסית או לא, אני מרוצה :) .

 

תודה :)

שונא גזענים !.

פורסם

אהבתי מאד, אכן רואים שהוא מטופל באהבה.

ולדעתי הצילומים ממש טובים, לא שאני כזה צלם דגול, אבל לא נראה לי היה יוצא לי יותר טוב:-) .

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

תודה לכולם .

אכן אני שומר על הרכב כמו על ילד קטן :-o. וכבר חודשיים בכלל אני כמעט ולא נוסע איתו, בקושי 10 ק"מ ביום.

ככה זה כשעסוקים בפסיכומטרי.

 

חגי, חיכיתי שמישהו יתייחס לוורוד. זאת סתם מגבת שנמצאת ברכב למקרים דחופים:lol:.

שונא גזענים !.

פורסם

אני ממליץ להוריד את הכיסוי הגה למען הבטיחות של כולנו ויפה שעה אחת קודם.

חס וחלילה במקרה חירום הוא יכול להיסתובב עם היד ללא סיבוב ההגה בפועל.

פורסם

את הכיסוי בחרתי בקפידה. חיפשתי אחד שיתלבש על ההגה בקושי, על מנת למנוע את ההחלקה שלו.

כבר ניסינו שני אנשים ביחד לסובב רק הכיסוי, ולא הצלחנו. אז אין לך מה לדאוג מהבחינה הזאת.

שונא גזענים !.

פורסם
את הכיסוי בחרתי בקפידה. חיפשתי אחד שיתלבש על ההגה בקושי, על מנת למנוע את ההחלקה שלו.

כבר ניסינו שני אנשים ביחד לסובב רק הכיסוי, ולא הצלחנו. אז אין לך מה לדאוג מהבחינה הזאת.

 

תמיד קיים הסיכויי, הכיסוי מתרחב עם הזמן.

 

על אותו עקרון אם אני ראשון ברמזור כאשר האור מתחלף לירוק אני בודק שאין רכב שמתפרץ לצומת לפני שאני מתחיל לנסוע, הסיכוי הוא אפסי אבל קרו דברים מעולם...

 

רוצה כיסוי להגה ועדיין להישאר בטיחותי? קנה אחד קסטום בתפירה מעור כולל התקנה מסודרת ב750 ש"ח ולא בכמה שקלים מאוטודיפו.

 

ובלי שום קשר, אני מאוד אוהב את הדגם מהשנתונין הנ"ל, בייחוד בצבע הזה!

פורסם

הרכב הולך לעבור ריפוד עור מלא בקרוב, לא רק ההגה :) .

 

אפרופו הצבע, זאת היחידה ביד 2 עם הצבע הזה . אנשים הגיעו אליי מבאר שבע [אני מהצפון] רק בגלל הצבע.

לא הסתדרנו לגבי המחיר. ואני שמח שלא.

שונא גזענים !.

×
×
  • תוכן חדש...