Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום,

 

לאחר היעדרות של שנים מענף הרכב , נתקלתי בהזדמנות מעניינת והשבוע פתחתי מוסך של פחחות.

לפני שנכנסתי למוסך , המוסך שימש כפחחות רכב אך השנים עשו את שלהם עם הבעלים (ועם המקום) והמקום "דיכדך" , כיום לאחר שיפוץ זריז במקום , סידורי ניירת למינם וקבלת האישורים הנדרשים ממשרד התחבורה אני מעוניין לטפל גם בפן השיווקי של המקום. וכאן אני פונה לעזרת חברי הפורום.

מלבד פרסום בגוגל כרגע אני מגבש איזשהי חבילת הנחות\הטבות אותה אני רוצה להציע לחברי פורומים בתחום הרכב.

לבנתיים חשבתי על מספר מבצעים

- שיפוץ וצביעת טמבונים (הפחח שלי עבד במפעל לשיפוץ טמבונים בעברו)

- חידוש פנסים

- פוליש ואקס מקצועי

- מבצע על על כלליות (צבע)

- כיסוי חלקי של השתתפות עצמית - בעצם את זה אנחנו מציעים גם ככה ללא קשר לאינטרנט.

- גרירה למוסך מאזור גוש דן (לאנשים ללא ביטוח גרירה)

 

 

מה אתם אומרים? יש הצעות שיפור\יעול? מבצעים נוספים עליהם לא חשבתי? אשמח לתגובות והצעות..

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברוכים השבים.

 

ממליץ על רכישת רכב חלופי ועטיפתו במדבקה פרסומית, בדומה לרכבים של בזק/הוט. כך תוכל לפרסם את עצמך באופן שוטף וללא השקעה מיותרת.

 

כמו כן, ברוח התקופה, הייתי מתחבר לאתרים כמו "גרופר" ו"בא לי גם" ומציע שם את השירותים שציינת במחיר מוזל. גם אם תעשה את העבודה במחיר עלות, הפרסום יהיה שווה את זה.

 

באופן כללי, ככל שהמוסך יראה פחות כמו מוסך, כך הוא יהיה יותר אטרקטיבי. הייתי מציע גם לחקור נישות חדשות כמו פחחות אופנועים, איירבראש וכד'. תראה אם תוכל להתחבר עם כל מיני אמנים ובעלי מקצוע בתחום שיעבדו אצלך כפרילאנסרים ע"ב פרוייקטים.

 

אם לאחר 6-12 חודשים תראה שהעסק מצליח, הייתי שוקל הוספת מדפסת דיגיטלית להכנת עטיפות רכב בהזמנה אישית. זאת תעשיה שלמה שבקושי קיימת בארץ, ומתבצעת כיום דרך בתי דפוס ארכאיים ובעיקר לשוק המוסדי.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

לגבי הגרופר , בא לי גם , ביג דייל רעיון מעולה - ננסה ליצור איתם קשר ולבדוק אפשרות לש"פ.

 

לגבי צביעת אופנועים , אני צובע כיום לשני מוסכי אופנועים שהם חברי ילדות אך מלבדם אנני מעוניין לדרוך בשוק זה מכיוון שיש בקרבת המוסך מקום קטן המתמחה בצביעת אופנועים , מה ששלו שלו ומה ששלי שלי.

 

תודה על העצות - גרופון אימצתי :idea:

אריק

פורסם

מצטרף להצעות לגבי גרופר,BUY2 ואתרי הדילים למיניהם.

גם שירות detailing במחיר תחרותי יכול להיות אחלה דבר.

עוד דבר שאני חושב שיעשה רק טוב-ייבוא של ערכות תיקון של צבעים לרכבים שונים מחו"ל. זה אולי יראה כ"לקיחת פרנסה" למוסך אך יש הרבה שריטות קטנות וקילופים שלדעתי תשלום לפחח מהווים כסף על קרן הצבי, ונראה לי שהרבה אנשים ישמחו לבצע את התיקונים הקטנים הללו בעצמם ולקנות קיטים במחירים תחרותיים במקום ללכת למוסך יבואן בתקופת האחריות. מכירה של כמה ערכות כאלה יחד עם הצעת מחיר טובה לביצוע העבודה במקום הקנייה (כמה דקות עבודה במקום המתנה לפחח) יכולה לעזור.

הדבר הכי חשוב לדעתי-עבודה טובה במחיר משתלם עוברת הרבה יותר מהר מפה לאוזן מאשר שוחד ל120 חברי כנסת :twisted:

 

נראה לי שגם הצעות/הנחות/הטבות לחברי הפורום יתקבלו בברכה :roll:

פורסם

אם אני יכול לתרום את השני סנט שלי:

 

אם תציע שרות כולל שבו בעל הרכב הרוצה שיפוץ קטן\זריז יצלם את הפגיעה במצלמה ישלח את התמונה ,

יקבל הערכה ראשונית למחיר ומשך זמן העבודה.

ביום בו בעל הרכב אמור להכניס את רכבו לשיפוץ יגיע שליח עם רכב חלופי שיקח את הרכב למוסך לתיקון, בסיום התיקון הרכב המקורי יגיע עם שליח בחזרה לבעליו.

[כמובן שיש אפשרות לבעל הרכב להגיע למוסך בעצמו אבל אני חושב שרוב המוסכים נותנים כבר את השירות הזה ולך לא יהיה שום ייחוד].

 

לגבי הערכת מחיר לתיקון במידה והיא עולה על ההצעה המקורית או שאין דרך לקבוע עלויות מקביעה על התצלום אז בעל הרכב יגיע למוסך [אם הוא לא מאשר את העבודה אז הוא ישלם מחיר של XXX שקלים על משך זמן הרכב החלופי ומצב מיכל הדלק].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אם אני יכול לתרום את השני סנט שלי:

 

אם תציע שרות כולל שבו בעל הרכב הרוצה שיפוץ קטן\זריז יצלם את הפגיעה במצלמה ישלח את התמונה ,

יקבל הערכה ראשונית למחיר ומשך זמן העבודה.

ביום בו בעל הרכב אמור להכניס את רכבו לשיפוץ יגיע שליח עם רכב חלופי שיקח את הרכב למוסך לתיקון, בסיום התיקון הרכב המקורי יגיע עם שליח בחזרה לבעליו.

[כמובן שיש אפשרות לבעל הרכב להגיע למוסך בעצמו אבל אני חושב שרוב המוסכים נותנים כבר את השירות הזה ולך לא יהיה שום ייחוד].

 

לגבי הערכת מחיר לתיקון במידה והיא עולה על ההצעה המקורית או שאין דרך לקבוע עלויות מקביעה על התצלום אז בעל הרכב יגיע למוסך [אם הוא לא מאשר את העבודה אז הוא ישלם מחיר של XXX שקלים על משך זמן הרכב החלופי ומצב מיכל הדלק].

 

טל שלום,

שירות הערכת ע"פ תמונה אוכל ואשמח להציע בפורום על אף שיהיה מדובר בהערכה בלבד , שכן בכל הקשור לצבע אין לי שום בעיה לנקוב במחיר מדויק. אך בכל הקשור בפחחות , גלים , שקעים חלודות ותיקונים קודמים כל אלא אינם ניתנים לזיהוי לפי תמונה.

 

 

 

בברכת חג שמח,

אריק.

פורסם
מצטרף להצעות לגבי גרופר,BUY2 ואתרי הדילים למיניהם.

גם שירות detailing במחיר תחרותי יכול להיות אחלה דבר.

עוד דבר שאני חושב שיעשה רק טוב-ייבוא של ערכות תיקון של צבעים לרכבים שונים מחו"ל. זה אולי יראה כ"לקיחת פרנסה" למוסך אך יש הרבה שריטות קטנות וקילופים שלדעתי תשלום לפחח מהווים כסף על קרן הצבי, ונראה לי שהרבה אנשים ישמחו לבצע את התיקונים הקטנים הללו בעצמם ולקנות קיטים במחירים תחרותיים במקום ללכת למוסך יבואן בתקופת האחריות. מכירה של כמה ערכות כאלה יחד עם הצעת מחיר טובה לביצוע העבודה במקום הקנייה (כמה דקות עבודה במקום המתנה לפחח) יכולה לעזור.

הדבר הכי חשוב לדעתי-עבודה טובה במחיר משתלם עוברת הרבה יותר מהר מפה לאוזן מאשר שוחד ל120 חברי כנסת :twisted:

 

נראה לי שגם הצעות/הנחות/הטבות לחברי הפורום יתקבלו בברכה :roll:

 

מתן שלום ,

כרגע אני נמצא במגעים עם אתר ביג דייל של ואיי-נט , מאמין שנזרום עם הטרנד :lol:

לגבי הערכות , סליחה אבל אני לא מאמין בזה , הרבה "שריטות" ניתן להוריד עם פוליש טוב או במידת הצורך עם נייר מיים וסבון , יתר השריטות ניתן לכסות עם צבע יעודי :lol: , יש לי במוסך המון צבעים מוכנים לפי קודי רכב ועד היום לא גביתי מאף קליינט כסף על כמה גרם צבע ומכחול.

כרגע אני עובד על פוסט של מבצעים לחברי הפורום שיפורסם בפורום מפרסמים.

 

בברכת חג שמח,

אריק.

פורסם

C_U - אם תציע עבודה איכותית ולא תרד של מוסכי ההסדר - נבוא בהמונים.

בנוסף, תחשוב על הוצאת מכות "יבשות" ללא פחחות וצבע - מה שהרים אוטופיקס בזמנו.

פורסם

אנצל שירוש זה כדי להעלות תמונה (אי אפשר בהודעה פרטית).

לפני כמה ימים מישהו מאוד מוכשר הצליח לשפשף לי את הרכב בחניה, אני עדיין לא מבין איך.

אין נזק לטמבון חוץ משיפשוף הצבע והכנף, שעשויה מפייברגלאס, אינה סדוקה אך מתקלפת כפי שניתן לראות בתמונה.

אבל לא בוכים על חבל שנשפך, לוקחים אותו לפחח. :)

אשמח אם תוכל לתת לי הצעת מחיר בפרטי ובמידה ואגיע למוסך אהיה הראשון שיפרגן/אעביר ביקורת עליו על דפי הפורום.

DSC00912.JPG

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שיהיה בהצלחה בפתיחה של המוסך פחחות.:-P

בפונטיאק שלי אני זקוק לעבודת פחחות לעשות טלאים לחלודה שהתחילה לי בגג.

האם אתה עושה עושה דברים כאלו? והיכן אתה ממוקם? אפשר גם בה"פ.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני מאמין שאם תיתן לפחות ל10 רכבים הראשונים שיעברו אצלך כביכול מבלי לדעת קודם איך העבודה שלך ורמת המקצועיות שלה ואפשר להגיד ירו בערפל בסוגיה הזאת , מחיר מוזל מאוד ! אפילו מחיר ללא רווח אז יסתובבו לך 10 פירסומות על הכביש,

 

 

לדוגמה : תעשה למישהו עבודה על הרכב במחיר מוזל ביותר והוא מצידו במקרה ויהיה מרוצה מהעבודה, יפתח שירשור בפורום וימליץ עליך וגם יסע במשך כמה חודשים עם שלט " את הצבע שלי עשיתי אצל **** " וככה יש לך 10 פירסומות שנוסעות לך על הכביש מבלי שבאמת הפסדתה עליהם כסף פשוט לא הרווחתה , 10 פירסומות בחינם לא טוב ?

פורסם

כבר ראינו מה כוחו של הפורום.

אני מאמין שזה מאוד עזר ל"מעבדה", גם אני נסעתי לשם בעקבות ההמלצות על דפי הפורום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אתה חייב "שפני ניסיון " מתי שאתה לא מוכר , זו השקעה לטווח הרחוק כי אם אתה תותח לא רק שתעשה מבצעים אלה תוכל לדרוש הרבה יותר כי על איכות משלמים .

 

 

 

בכל מקרה אני מהמקרים של " רוצה לעשות פחחות וצבע אבל ממש לא בקטע של להוציא 3000+ " אם בא לך פרוייקט מעניין על איביזה צהובה צור איתי קשר בפרטי (חשבתי על צביעה בשני גוונים של צבע :-D)

פורסם
C_U - אם תציע עבודה איכותית ולא תרד של מוסכי ההסדר - נבוא בהמונים.

בנוסף, תחשוב על הוצאת מכות "יבשות" ללא פחחות וצבע - מה שהרים אוטופיקס בזמנו.

 

על תהליך העבודה אני משגיח מקרוב ומוודא שיבוצע בצורה הטובה ביותר , ישנם כבר שני חברי פורום שתיקנו אצלי אך מכיוון שמדובר בחברים אנחנו פוסחים על תגובות פה ונחכה לתגובות בלתי משוחדות :-D

לגבי תיקונים על יבש , אין לי שום בעיה לתקן על יבש מאידך כיום לרגל הפתיחה אני לוקח סביב ה 300 ש"ח לצביעת חלק (דלת\כנף\מגן) כך שהחיסכון הכלכלי אינו משמעותי.

 

אנצל שירוש זה כדי להעלות תמונה (אי אפשר בהודעה פרטית).

לפני כמה ימים מישהו מאוד מוכשר הצליח לשפשף לי את הרכב בחניה, אני עדיין לא מבין איך.

אין נזק לטמבון חוץ משיפשוף הצבע והכנף, שעשויה מפייברגלאס, אינה סדוקה אך מתקלפת כפי שניתן לראות בתמונה.

אבל לא בוכים על חבל שנשפך, לוקחים אותו לפחח. :)

אשמח אם תוכל לתת לי הצעת מחיר בפרטי ובמידה ואגיע למוסך אהיה הראשון שיפרגן/אעביר ביקורת עליו על דפי הפורום.

 

קצת קשה להעריך מחיר ע"פ תמונה אך אם אכן מדובר אך ורק בשיפשופים בפגוש ופחחות מינורית בכנף (ע"פ תמונה) , המחיר לתיקון + צביעת כנף ומגן - 600 ש"ח בתוספת מע"מ.

כל זאת בהנחה כי מדובר בצבע סטנדרטי לרכב מהדגם שלך (אני משאר שמדובר בקליאו?!).

 

שיהיה בהצלחה בפתיחה של המוסך פחחות.:-P

בפונטיאק שלי אני זקוק לעבודת פחחות לעשות טלאים לחלודה שהתחילה לי בגג.

האם אתה עושה עושה דברים כאלו? והיכן אתה ממוקם? אפשר גם בה"פ.

 

בהחלט מבצעים , קח בחשבון כי בכל הקשור לטלאים לצורך הערכה אצטרך לראות את הרכב וכי עבודה מסוג זה יכולה לקחת מספר ימים , הכל בהתאם לכמות העבודה הדרושה. כיום עומד אצלי ג'יפ סופה לצביעה כללית שבדיוק בימים אלה עובר תיקון טלאים בכנפיים כך שאתה מוזמן להיתרשם מהעבודה.

אנחנו ממוקמים בת"א , פרטים אני אשלח בה"פ.

 

אני מאמין שאם תיתן לפחות ל10 רכבים הראשונים שיעברו אצלך כביכול מבלי לדעת קודם איך העבודה שלך ורמת המקצועיות שלה ואפשר להגיד ירו בערפל בסוגיה הזאת , מחיר מוזל מאוד ! אפילו מחיר ללא רווח אז יסתובבו לך 10 פירסומות על הכביש,

 

 

לדוגמה : תעשה למישהו עבודה על הרכב במחיר מוזל ביותר והוא מצידו במקרה ויהיה מרוצה מהעבודה, יפתח שירשור בפורום וימליץ עליך וגם יסע במשך כמה חודשים עם שלט " את הצבע שלי עשיתי אצל **** " וככה יש לך 10 פירסומות שנוסעות לך על הכביש מבלי שבאמת הפסדתה עליהם כסף פשוט לא הרווחתה , 10 פירסומות בחינם לא טוב ?

 

כפי שכבר ציינתי , כרגע המחירים הינם מחירי היכרות. כמו כן בימים הקרובים אני אעלה לפורום המפרסמים מספר מבצעים .

 

 

 

תודה לכולם על הפירגון :-D

 

אריק.


×
×
  • תוכן חדש...