Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצבע אגב איננו שחור רגיל , מדובר על צבע שהורכב על ידינו , הנה מספר תמונות מקרו :oops: של הצבע:

הכתמים הלבנים בחיבור הכנפון לבודי הם ואקס.

14473387-437

14473390-42e

14473391-b49

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אריק - באף הודעה לא ראיתי היכן המוסך. טוב שתהיה כתובת וטלפון.

 

לא ראיתי תשובה על זה... ובמידה ויש תשובה סליחה מראש. :oops:

המשך יום נעים!

פורסם

חברה , תודה על הפירגון , הושקעה ברכב עבודה רבה והתוצאות יצאו בהתאם.

ממני הרכב יצא למסגר לבניית קשת התהפחות פנימית ולהרכבת ריפודים חדשים וברזנט חדש אצל הרפד, ברגע שכל הכל יהייה מורכב על הרכב אשתף אתכם בתוצאה הסופית.

 

 

לא ראיתי תשובה על זה... ובמידה ויש תשובה סליחה מראש. :oops:

 

מצטער , באמת פסחתי על השאלה , אנחנו ממוקמים באזה"ת בדרך מנחם בגין 62 תל אביב. המוסך נקרא מוסך חזי.

 

 

אריק.

פורסם

עדכון קטן ^^

 

ויום רביעי נתתי את הרכב שלי (תמונות בדרך) לטיפול יופי ואופי :lol:

היה צריך לעשות צבע ושיפוץ קל (דעתי כמובן) פגוש קידמי ואחורי (לאחר נשיקה לא נעימים בכלל :shock:)

מכסה מנוע שהחליט שהוא רוצה להחליד (כניראה היה איזה ריב עם השמש... משהו לא ברור :lol:)

אריק קיבל את פני בחייך ומיד התחיל לבדוק את מצב הרכב ומה צריך לעשות איך צריך לעשות ומה כדאי לעשות.

 

היום, יום שישי קבלתי טלפון מאריק "הרכב מוכן תבוא"

הלכתי (טוב טוב נסעתי עם אבי (אבא שלי) למקום ^^) לפגישה מחודשת אם רכבי אהוב ומה אני רואה...

נסיכה חדשה לחלוטין איזה יופי איזה "לוק" מה להגיד אני מרוצה ~!~

אז דבר ראשון ח"ח על העבודה אריק

דבר שני תודה רבה על כל הפינוקים כמו צבע בדלתות משקופים צבע בנקודות חלודה שנולדו במקומות שונים

כנף קידמית נהג + נוסע ניראות חדשות לחלוטין ממש בהצלחה !

וכמובן המחיר שהיה זול הרבה יותר ממקומות שונים שבדקתי באזורי (אזור התעשייה חולון)

 

בקיצור הצלחה !

לפי התיכנון תחילת חודש הבא אני יכניס את הקורולה של אבא גם לצבע ושיפוץ לגג ופוגש קידמי כמובן גם אז יהיה "עידכון" ותמונות

 

(עכשיו רק צריך לראות איך אני מעלה את התמונות לפורום בלי לתפוס עמוד וחצי ^^)

המשך יום נעים!

פורסם

לפני השיפוץ, טוב מה שרואים זה כך

פגשון אחורי שתי תמונות (צד נהג קבל את הנשיקה "החמה")

מכסה מנוע שתי תמונות (איפה שהצבע יצא לחופשה...)

פגשון קידמי תמונה (צבע הולך לטיול ונקודות של נישקות לאורך השנים)

001.jpg

002.jpg

003.jpg

005.jpg

004.jpg

המשך יום נעים!

פורסם

אחרי השיפוץ,

מכסה מנוע, פגשון אחורי צד נהג, תמונה כוללת אחורית

קדימה צד נהג,קדימה צד נוסע, תמונה כוללת קידמית

תצלום תקריב מכסה מנוע, צילום צבע שחור על משקופי הדלתות (גם צד נהג וגם נוסע)

 

לסיכום אני מרוצה ^^

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

המשך יום נעים!

פורסם

שאלה לפחח -

גם לחבר שלי יש בעיה בפגוש כמו של הבחור עם המיצובישי - יש את הרווח הזה בפינה- כנראה מכה ישנה.

יש משהו שאפשר לעשות או שאין לזה הרבה סיכוי?

פורסם

ברק תודה על הפירגון, האוטו נראה מעולה.

ברשותך אעלה בהמשך תמונות מתהליך העבודה.

 

 

 

שאלה לפחח -

גם לחבר שלי יש בעיה בפגוש כמו של הבחור עם המיצובישי - יש את הרווח הזה בפינה- כנראה מכה ישנה.

יש משהו שאפשר לעשות או שאין לזה הרבה סיכוי?

 

בד"כ בפגוש מקורי הבעיה לא קיימת , במידה ומדובר בפגוש תחליפי שהתמזמז עם האוטו של השכן , הוא נוטע לקבל רצונות וצורה משלו. עסק ביש.:cry:

פורסם

הנה מספר תמונות מתהליך העבודה על הסופר שלנסר של Bigman

בתמונה הראשונה והשניה ניתן לראות את הרכב בשלבי ההכנה, לאחר ישור פגיעות פח קטנות ושקעים.

מכיוון שמדובר במכסה מנוע הוחלט להשתמש בקומפקט פילר בתמונה השלישית ניתן לראות את המכסה לאחר הקומפקט. לאחר שיוף הקומפקט הרכב הועבר לצביעה.

IMG_0715.jpg

IMG_0716.jpg

IMG_0719.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...