Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משפץ את הרכב , בתהליך אני מחליף גם את כל תושבות המנוע והגיר .

אני מעונין למלא את המרווחים בתושבות החדשות עם גומי , מישהו יודע איפה אפשר לעשות את זה בת"א?

 

תודה.:-)

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
אני משפץ את הרכב , בתהליך אני מחליף גם את כל תושבות המנוע והגיר .

אני מעונין למלא את המרווחים בתושבות החדשות עם גומי , מישהו יודע איפה אפשר לעשות את זה בת"א?

 

תודה.:-)

אני לא חושב שזו האפשרות המועדפת

ראשית לא בטוח שיש מי שיכול לעשות את זה - על מנת לצגת גומי או כל חומר פלסטי אחר אתה צריך לייתר תבנית - אפילו זמנית.

את התבנית הזאת אתה צריך להכין מראש, שזה תהליך לא מאוד מסובך אבל דורש אמצעי יצור, כמה שבועות ולא מעט כסף

מעבר לזה - תהייה חייב להזריק את הגומי או בכבישה או במכונת הזרקה - כל זה מייתר לחלוטין את התהליך (אף עחד לא יהיה מוכן להכין set-up של מכונת הזרקה עבור הזרקה אחת )

לדעתי עדיף לאתר תושבת חדשה מתאימה - או תושבת דומה ולייצר עבורה מתאם

פורסם

לא , זה לא סוד , מדובר באקורד האצ'בק מודל 86.

קניתי תושבות חדשות ואני רוצה להקשיח אותן.

וגם לא צריך לתכנן שום תבנית להזרקה .

ישנם קיטים בדיוק למטרה הזאת , בעצם המטרה היא להקשיח את התושבות ע"י מילוי החריצים שבהם אין חומר.

עושים את זה ע"י אטימה של התושבת מצד אחד ושפיכה של הגומי מן הצד השני .

 

לצורך הענין , אחת התושבות מאוד דומה לזו,

 

auto-part-engine-mount.jpg

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

יש , זה יקר ונדיר לרכב שלי.

את שאר הדברים הבאתי מהחברות שציינת (כל מה שקשור למתלים קד'+אח').

הפתרון שציינתי יספק אותי.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

בהחלט מוצר מעניין , אבל לא נראה שמתאים לצורך שלי.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

היה פעם בחור בשם חן פרחי

שהתעסק אם אני לא טועה בגומי (היה לו מפעל )

תחפש ותתיעץ איתו

אני הייתי הולך על הזמנה מחול של מוצר מוגמר ובאיכות גבוה גם אם זה עולה יותר

בסוף זה יותר זול כי הבלאי עליו נמך מאוד

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

פנה ל"עין-גל" , מפעל הפוליאורטאן האלסטומרי של קיבוץ עין גדי. עושים יציקות מסובכות למפעלים (הרבה למפעלי ים המלח,צין ושאר שכניהם

בתעשייה הכימית.)

פורסם

סתם מתוך סקרנות, למה אתה צריך להקשיח את התושבות?

במקור הקשחת התושבות מיועדת למנועים משופרים מאד על מנת למנוע את אפקט הגל בשעת

העברת כוח ומשקל. הקשחת התושבות ברכב סטנדרטי תעביר את הוויברציות והרעידות של

המנוע לשילדה ומשם לנוסע ולנהג דרך ההגה והחלק הקידמי, צפה גם לרעשים מכיוון הדש בורד

זימזומים ושאר רעות חולות שלא יופיעו ברכב נסיעה יום יומי עם התושבת המקורית.

קשה לי להאמין שאילתור שתבצע ישפיע במשהו על התנהגות הרכב או אפילו על ההרגשה .

אבל בטוח שתרגיש את כל החסרונות. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
היה פעם בחור בשם חן פרחי

שהתעסק אם אני לא טועה בגומי (היה לו מפעל )

למיטב ידיעתי, ונכון לשעה זו הוא עדיין ישנו והוא עדיין עוסק בייצור מוצרי גומי.:roll:

התושבת שלך נוצקה בתבנית ביחד עם הבוקסה, כשהמרווח מסביב הוא בעצם ה "משחק" שלה.

אפשר בעיקרון למלא את החלל בחומר מגופר חלקית, אבל חזק זה לא יהיה ותועלת לא תצמח לך מזה.

לשיקולך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כשאתה אומר "חזק" , אתה מתכוון לכך שהחיבור בין הגומי המקורי לבין התוספת לא יהיה חזק ובסופו של דבר יתפרק?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

אפשר לעשות את המילוי (מנסיון שהצליח)עם הסילקון השחור של ויקטור רינז.עשיתי את המילוי בתושבת מנוע קידמית של הונדה ACCORD TYPE R . רצוי לנקות לפני המילוי ליבש ולנקות משומנים ולכלוך.למלות וליבש לפחות 48 שעות.התושבת נעשת קשיחה ומשפרת את התחושה הספורטיבית אך מעבירה ויברציות יותר חזקות לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...