Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה אל תפתחו שוב את הנושא של פולסווגן נגד סקודה או פולו נגד פאביה , דובר פה המון על הנושא הזה ובסופו של דבר אין החלטה נחרצת שכל אחד יעשה נסיעת מבחן ויבחר את הרכב שהכי מדבר אליו בסופו של דבר בשתי הבחירות אי אפשר ליפול

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

לא דיברתי על מחיר, והאמת לא מעניין אותי, אני רק מצביע על העובדה שהחומרים בהם משתמשות שני החברות במפעליהן באירופה זהים לגמרי ומגיעים מאותו המפעל.

לכן זה מצחיק אותי שכשאני שומע שאנשים שאומרים שVW פולו יותר "איכותית" מהסקודה פאביה בכל הקשור ל"איכות החומרים", פסיכולוגיה זה תחום מאוד מרתק לטעמי. :wink:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

דיברתי עם סיאט השבוע, והגיע להם האיביזה 1.2 TSI, היא זמינה מהיום, ואמרו לי אפילו שהיא במלאי בכל הצבעים נכון לעכשיו.

היא מגיעה ברמת איבזור STYLE (כמו הFLOW) ב 112,000שח ו SPORT ב120,000שח.

אני גם מתעניין ומתלבט בין הפולו לאיביזה, נראה שהן עולות אותו הדבר כמעט רק האיביזה קצת יותר מאובזרת לפי המפרט ששלחו לי..

הזמנתי נסיעת מבחן על האיביזה 1.2TSI -לא ה FLOW.

עשיתי נסיעת מבחן על הפולו והתרשמתי מאוד מהכוח הזמין והשטנצ'ים הקטנים של הגרמנים שכל דבר במקום והם חושבים על הכל..

נראה אחרי הנסיעת מבחן מי מבינהם עדיפה.

פורסם

אם תוכל לפרסם פה את המפרט של הסטייל ושל הספורט זה יהיה מעולה כי האתר שלהם פשוט גרוע!, מעניין אותי מה יש בסטייל שאין בפולו (ההשוואה היא לסטייל בגלל המחיר)

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
אם תוכל לפרסם פה את המפרט של הסטייל ושל הספורט זה יהיה מעולה כי האתר שלהם פשוט גרוע!, מעניין אותי מה יש בסטייל שאין בפולו (ההשוואה היא לסטייל בגלל המחיר)

 

בעיקרון הסטייל הוא ממש אותו מפרט כמו הFLOW.

השארתי את דף עם המפרט בעבודה, אין לי בעיה לפרסם אותו פה ביום ראשון.

ומסכים איתך - האתר של סיאט זוועה, אי אפשר לקבל שם שום אינפורמציה (והם יודעים את זה, זה מה שמצחיק)

×
×
  • תוכן חדש...