Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תראה את הגרמנים הפראיירים האלה, נותנים לקומבינטורים שלהם להפעיל רכב אספנות כרכב מסחרי.

פראיירים!:roll:

 

לא בשימוש כרכב מסחרי סתם חונה עם פרסום.

אבל כן יש טרבאנטים לנהיגה עצמית בברלין - ויתרתי

שלמה דן גדרון

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הי צביקה

תתחדש על הרכב החדש

תיזהר מגדרון הוא רואה כל דבר

כל הכבוד על תשומת הלב

המשך לפרויקט הבא

 

 

לא קוראים לי צביקה.... :?

פורסם
אכן כן !

יש רכש חדש!

מרסדס 220S 1963

 

קרייזלר 1950

 

 

[ATTACH=CONFIG]390546[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390547[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390548[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390549[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390550[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390552[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390552[/ATTACH]

 

 

האם המרצדס נקנתה מבחור דתי מאזור פתח תקווה?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

מברוק צביקה. לפני למעלה משלשים שנה, הגעתי עם אבי למוסך של מתניה על מנת לחרוט את הדרמים של הג'יפ. כן כן...אז הם עשו את זה. בחצר המוסך עמדה מרצדס 220s שנת 64. עמדה...יותר נכון נשענה על חבית כאשר הבק אקס מפורק. לקצר את הסיפור, קניתי את הרכב כמו שהוא, נשען על חבית. תיקנית את הדרוש ונסעתי עליו 4 שנים, 100 ק"מ כל יום. אחלה רכב. תהנה. לפי הפנסים אני מבין שמדובר בדגם אמריקאי. בדגם האירופי הפנס הקדמי שונה. מאד אהבתי את הספידומטר המיוחד, ואת העץ סביב השמשה הקידמית .

פורסם
מברוק צביקה. לפני למעלה משלשים שנה, הגעתי עם אבי למוסך של מתניה על מנת לחרוט את הדרמים של הג'יפ. כן כן...אז הם עשו את זה. בחצר המוסך עמדה מרצדס 220s שנת 64. עמדה...יותר נכון נשענה על חבית כאשר הבק אקס מפורק. לקצר את הסיפור, קניתי את הרכב כמו שהוא, נשען על חבית. תיקנית את הדרוש ונסעתי עליו 4 שנים, 100 ק"מ כל יום. אחלה רכב. תהנה. לפי הפנסים אני מבין שמדובר בדגם אמריקאי. בדגם האירופי הפנס הקדמי שונה. מאד אהבתי את הספידומטר המיוחד, ואת העץ סביב השמשה הקידמית .

 

שלום לכולם

אחרי שנגמרו ההפצצות (אולי כן אולי לא

צביקה יתעורר לחיים ויתחיל בהעלאת תמונות

מהסיורים האחרונים

יש מה לראות

פורסם

לצביקה מזל טוב על כניסה לתחום האירופי, אמנם מרצדס זו הינה דגם אמריקאי אבל הבסיס גרמני.

שמח שהושפעת מהתכונות הניהוג הטובות של הרכבים האירופאים ואני מאחל לך כל טוב ונסיעה בטוחה בכבישי הארץ

מוסך "מרכז איילון" מתמחה במרצדס.

מצא משה

פורסם

המרצדס אירופאית. אלו רק הפנסים שהוחלפו.

וצביקה - מזל טוב. סע בדרכים טובות.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

שלום חברים! מעניין אולי ברוב הטיולים והחיפושים המעניינים האלו פגשתם פלמוט סטלייט כזאת ? אגב דודג קורנט 74 מאד דומה יש הבדל בפנסים מאחור ובגריל

10530724_4424196899582_8410619081367773963_n (2).jpg

הגשם את חלומותך!!!

פורסם
שלום חברים! מעניין אולי ברוב הטיולים והחיפושים המעניינים האלו פגשתם פלמוט סטלייט כזאת ? אגב דודג קורנט 74 מאד דומה יש הבדל בפנסים מאחור ובגריל

 

שלום לכולם

מישהוא יודע איפה צביקה

אולי הוא נעדר במבצע צוק איתן

עקבותיו נעלמו ולכן אי אפשר להעלות

את חמישי חופשי

כל היודע דבר על הימצאו בבקשה לדווח לבוס


×
×
  • תוכן חדש...