Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במפרץ חיפה יש מוסך שיש לו ריקשה והיא נוסעת.

 

צביקה ושות' תודה על השתיוף בתמונות.

כל הכבוד לכם על ההתמדה.

שלמה דן גדרון

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הי לכולם

יש כמה חברי מועדון עם ריקשות

גם של ווספה וגם של למברטה

אפילו עשינו השקה לאחת כזאת

 

שלום לכולם

יום חמישי עבר היו הרבה הרפתקאות

חכו שצביקה יעלה לשידור

בינתיים עולים צפונה למפגש החדש של המועדון

פורסם

ואנחנו כהרגלינו בקודש המשכנו לטייל וזה מה שמצאנו.

רנו 16 , וולוו , שברולט אימפלה 1964, סיטרואן דיאן +וולוו142

אולדסמוביל, פיג'ו 404 טנדר, ווקסהל קרסטה 1960

 

 

 

 

IMG-20140725-WA0008.jpgIMG-20140714-WA0013.jpgIMG-20140714-WA0014.jpgIMG-20140714-WA0008.jpgIMG-20140725-WA0009.jpgIMG-20140725-WA0010.jpgIMG-20140725-WA0011.jpgIMG-20140725-WA0012.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

בהמשך ,

פורד מוסטנג 1974 ,אוסטין(בנימה אישית- היה אספנות מהרגע שנוצר) , סאאב פרטי , סאאב סטיישן, פורד פירמונט,

פיאט 500, ג'יפ 1948, ומשאית מרסדס שמוסבת לקרוואן.

 

 

ובתמונות אלו נסיים להפעם

להשתמע שוב בשבוע הבא

שבוע טוב לכולם

מתניה את צביקה בע"מ ליזר ורוגו גם.

חמישי חופשי---מסע בעקבות רכבי אספנות.

 

IMG-20140725-WA0013.jpgIMG-20140725-WA0014.jpgIMG-20140725-WA0015.jpgIMG-20140725-WA0016.jpgIMG-20140725-WA0017.jpgIMG-20140725-WA0018.jpgIMG-20140725-WA0019.jpgIMG-20140725-WA0032.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
יפה מאוד, כיף של פינה. מישהו יודע מה ההבדל בין הקרסטה לוויקטור? הם נראים זהים פרט למיכל הדלק?

 

הי

הקרסטה יותר גדולה מהויקטור

כמו כן היא בעלת 6 צילינדר

מעין חיקוי למכונית אמריקאית עם הרבה ניקלים

פורסם

ווקסהול הינה החטיבה הבריטית של GM והחזיקה מחלקת פיתוח עצמאית.

כמו האופלים הגדולים של שנות ה 50' עד אמצע ה 70', המכוניות הגדולות של ווקסהול היו בעלות זיקה חזקה למכוניות האמריקאיות של תקופתן, והשמשה הפנורמית שהיתה כה נפוצה במכוניות אמריקאיות הופיעה גם בהן.

בשנת 80' נסגרה מחלקת הפיתוח בווקסהול, ומאז מכוניות ווקסהול היו אופל לכל דבר, עם סמל שונה כמובן.

האופל היחידה שנמכרה בבריטניה כאופל, היתה המנטה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

צביקה מתניה כל הכבווב לכם על ההתמדה!

 

מה זה המרצדס בסמל שלך? אפשר תמונות? מגיע מזל טוב?

 

תמונה מברלין :

P1220392.jpgP1220393.jpgP1220394.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

מחשבה שחלפה בראשי:

צפיתי שלשום בסרט המצויין "כביש 90" עם מודי בראון,שמשודר בערוץ 8 .

לפתע באחת הסצינות היתה אופל אסקונה של בני דודינו.היתה במצב חיצוני נדיר.

שנים שלא ראיתי אחת,ותהיתי האם כולם התאדו/נגרטו להן ? :|

פורסם
מחשבה שחלפה בראשי:

צפיתי שלשום בסרט המצויין "כביש 90" עם מודי בראון,שמשודר בערוץ 8 .

לפתע באחת הסצינות היתה אופל אסקונה של בני דודינו.היתה במצב חיצוני נדיר.

שנים שלא ראיתי אחת,ותהיתי האם כולם התאדו/נגרטו להן ? :|

 

הי צביקה

תתחדש על הרכב החדש

תיזהר מגדרון הוא רואה כל דבר

כל הכבוד על תשומת הלב

המשך לפרויקט הבא

פורסם

 

תמונה מברלין :

[ATTACH=CONFIG]390534[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]390536[/ATTACH]

 

תראה את הגרמנים הפראיירים האלה, נותנים לקומבינטורים שלהם להפעיל רכב אספנות כרכב מסחרי.

פראיירים!:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...