Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה , תודה לכל המשיבים ------> להל"ן מכתב שנשלח למשטרה לעיונכם :(בעדותי הזכרתי רכב לבן מסחרי שעכר במקום ) לכבוד ראש אגף החקירות תאריך : 27/1/2011 משטרת שפט ירושלים הנדון : גנבת שני גלגלי רכב נדיר שלום יגאל רגע לפני שאתה מחליט לסגור את התיק בדבר התלונה שהוגשה , ברצוני לומר מס דברים . הרקע : פירקתי שני גלגלי רכב לצורך שיפוצם . עבדתי קשה , ובתום העבודה הוצאתי אותם החוצה להעמסה. נשארתי ליד הגלגלים מס' דקות מתמוגג מן המראה החדש ! ולפני שהעמסתי העפתי בהם מבט אחרון , ונפניתי לנעול את המחסן ועליתי בריצה – להעמיס . לא יותר מ- 42 שניות ! ואולי אף פחות מכך . הגלגלים כבר לא היו שם ! כאשר העפתי מבט אחרון לא היה שום רכב ברדיוס 30 מ' מהמקום . וכשחזרתי היה רכב מסחרי לבן סגור וארוך נוסע במעלה הרחוב . הרכב היה יפה מידי וחדיש מכדי להחשב על ידי ללוקח גרוטאות ולכן לא רדפתי אחריו – אבל ראיתי אותו היטב ! ולכן זיהיתי אותו , כאותו רכב חדיש ! כאשר עמדתי במארב – היגיע רכב מסחרי לבן סגור מסוג יונדי לקחת את הפתיון – וזוהה על ידי כאותו הרכב שראיתי - בודאות . עכשיו . יצרתם קשר עם בעל הרכב , והוא מכחיש את העניין . ולדעתי בנו משקר בקשר ללקיחה. זה לא שאני נטפל לבחור רק משום שעבר ולקח את הפתיון – ולכן לקח גם את הגלגלים . אלה שזיהיתי את רכבו שעבר ביום הגנבה - ומישהו שנהג ברכב הנ"ל לקח לי את הגלגלים ! אני מכיר את האנשים האלו , הם לעולם לא יודו במעשה שבצעו , אלה אם תפסת אותם על חם . כלומר יודעים שכל החזרה תפליל אותם ! אבל בשביל זה ישנה המשטרה , ויש קצה חוט . האנשים האלו בוחנים את המשטרה , ומנסים אותה . וחשים היטב ברפיון ידיה לגבי העתיד בו תעוזתם רק תלך ותגבר – ואנחנו נהפוך לקורבנות פשעיהם . יש לפחות למצות את העניין ולזמן אותם לחקירה באזהרה , כי הרי הם לא יודעים את נסיבות זיהויים ביום הלקיחה ! יש ללחוץ עליהם חזק , וכך לפחות ידעו שהמשטרה פועלת כראוי וישמרו להם להבא ! וישחררו את האנפורמציה לגבי לוקח הגלגלים האמיתי . זה חשוב לי מאוד בתודה תמיר

פורסם

מכתבך הנה טרחנות בלתי נלאית :evil:

בתור מכותב, לא הייתי טורח כלל לקוראו(אולי הייתי נותן אותו למזכירה או לועדת תרבות בכדי שישמש קוריוז).

מי אתה שמעז להטיח במשטרת ישראל על אזלת ידה, ואיך חקירה(אם בכלל) צריכה להערך?!

 

כן, אני יודע. הדברים שנאמרו לעיל אינם קלים מבחינתך, אך זו בערך תהיה ההתייחסות שתקבל(אם בכלל).

 

*אגב, מכתבך לוקה בשגיאות תחביריות ומילוליות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לתמיר

 

הצטערתי לקרוא על הגניבה

אבל לדעתי שום שוטר בישראל לא יקרא את זה

בתור מתנדב במשמר האזרחי הסיכוי שמישהו יגיב לכך יותר קטן מגרגר חול במדבר סיניי

מקסימום תקבל מכתב מהשטרה שלא נמצא מאומה וזה במקרה הכי טוב

מצער אותי לכתוב את זה אבל בישראל כמו בישראל וזה ממש גרוע!

 

יוסי

פורסם
מי אתה שמעז להטיח במשטרת ישראל על אזלת ידה, ואיך חקירה(אם בכלל) צריכה להערך?!

 

עמית,

 

תמיר, אני, וגם אתה, מממנים את המשטרה הבזיונית ויש לנו זכות מלאה להתלונן על אזלת ידה (ולא יכולת לבחור מלים מתאימות יותר). גם אם זה בזבוז אנרגיה (אף אחד הרי לא יקרא/יתייחס/יעשה משהו) וגם אם הוא מתנסח בשגיאות, זוהי זכותו המלאה לפרוק את תסכולו.

 

מי אתה שתבקר אותו על זה? אני מאחל לך שלא תזדקק לשירותי המשטרה, ותחווה על בשרך את אותה אוזלת יד וזלזלול.

:turn-l:
פורסם

טוב חבר, חבל לדחות את ההשקה רק בגלל שחסרים שני גלגלים.

 

אין מקוריות של הרכב, קורה! לא סוף העולם.

 

אף אחד לא היה צריך את הגלגלים שלך - לרוע מזלך עברו שם סוחרי ברזל, העמיסו בתוך שנייה וחצי את הגלגלים ונסעו משם.

 

אני מציע - כדי להמשיך הלאה - שים גלגלים שאינם מקוריים, אולי סובארו ג'אסטי תתרום לך את הגלגלים, אולי דווקא חנות אביזרי רכב שמחזיקה ג'אנטים מגנזיום שיכולים להתאים לך.

 

ביום מן הימים תזדמן לך סובארו רקס חביבה במגרש גרוטאות, שם תוכל לשלם 100 ש"ח עבור שני גלגלים חלודים שתוכל לדנדש וללקק ולהחזיר למצב חדש ומדהים. הם יצטרפו לגלגלים הקודמים שכבר הכנת ואז שוב תהייה רביעייה.

 

עד אז - אל תיקח ללב, קצת מזל רע. תהייה חיובי!!!

פורסם

תנסה להשיג גנטים בווינגולד מבית שמש לו יש כמות של סוגי גנטים

היום גם שמעתי שאפרתי בתלפיות יש לו גם מבחר

 

בהצלחה

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם
עמית,

 

תמיר, אני, וגם אתה, מממנים את המשטרה הבזיונית ויש לנו זכות מלאה להתלונן על אזלת ידה (ולא יכולת לבחור מלים מתאימות יותר). גם אם זה בזבוז אנרגיה (אף אחד הרי לא יקרא/יתייחס/יעשה משהו) וגם אם הוא מתנסח בשגיאות, זוהי זכותו המלאה לפרוק את תסכולו.

 

מי אתה שתבקר אותו על זה? אני מאחל לך שלא תזדקק לשירותי המשטרה, ותחווה על בשרך את אותה אוזלת יד וזלזלול.

יובל,

כנראה שלא הבנת את תגובתי.

במילים אלו לא הבעתי את עמדתי בנושא, אלא ניסיתי להראות את התגובה של המכותב בחוגים הפנימיים של המשטרה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

צר לי לאכזב אותך, אבל התלונה שתגיש, תסגר "מחוסר עניין לציבור",

המשטרה לא תטרח להתעסק עם זה, במשטרה הם פשוט לא יעשו כלום, כי זה לא מעניין אותם,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...