Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיימינג נוסף אחרי 30K. לאנטיס 2004


Lshlimak
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

אבא שלי ביקר היום במוסך, ולדעתי עשו לו קטע לא נחמד.

הרכב הוא מאזדה לאנטיס 2004. ב90,000 ק"מ, לפני שנתיים, הוא עשה טיימינג.

בקבלה מאז רשמו את הדברים הבאים:

עבודות:

החלפת מע' טיימינג מלאה כולל משאבת מים

חלקים:

סט רצועות חיצוניות

משאבת מים לנטיס

רצועת טיימינג מקורי

מחזיר שמן

מותח טיימינג איזון

 

היום, עם מלאות 120,000 ק"מ אבא שלי נכנס שוב למוסך. אחרי העליה על הליפט הודיע לו המוסכניק על נזילה בטיימינג (הוא ראה נזילת שמן - אני לא יודע בדיוק איפה)

מה שעשו היום:

עבודות:

החלפת מע' תזמון

החלפת סתם עליון+החלפת תושבת מנוע

חלקים:

רצועת תזמון חדשה מאזדה מקורית

מותח תזמון ראשי חדש

מותח תזמון חדש גלגלת

מחזיר שמן קמשפט

מחזיר שמן פולי

תושבת מנוע גשר קדמית חדשה

סתם עליון חדש

 

 

מכונאות היא לא הצד החזק שלי, אז אני לא יודע אם בכלל יכולה להיות נזילה מהטיימינג (זו בכלל רצועה, מה הקשר?)

בנוסף, ראוי לציין שהטיפול נעשה באותו המוסך. האם לדעתכם עשו לאבא שלי קטע והכריחו אותו לעשות טיימינג שוב ללא שום צורך? או שאפילו לא עשו לו בכלל בפעם הראשונה?

וכמובן, במידה והתשובה לשאלות שלי היא שמשהו פה מסריח, מה אני יכול לעשות בנידון?

 

 

תודה לכל העוזרים והמשך שבוע מצויין

לאון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק מה היא המלצת היצרן לגבי החלפת טיימינג. עד כמה שאני מכיר רוב החברות ממליצות להחליף כל 3 שנים ללא תלות במספר הקילומטרים שהרכב נסע מאז ההחלפה האחרונה. יכול להיות שבמאזדה זה שנתיים? אולי מישהו אחר יידע לענות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה, היתה נזילת שמן ממחזירי השמן, הרצועה נרטבה מהשמן, וזה דורש החלפתה.

תושבת לא קשורה לכל זה, אבל סביר שגם היא היתה זקוקה להחלפה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה, יש חופש בקראנק ובגלל זה הייתה נזילת שמן או שצינור נשם המנוע היה סתום. יכול גם להיות שהיה פגם במחזיר שמן שלא ניתן לבדוק אותו.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום חופש בקראנק כמו שכתבו פה, סתם זורקים תשובות.

לא בודקים את המצב של מחזיר השמן, בטיפול טיימינג אוטומטית צריך להחליף את המחזירים של הקאמ' ושל הקרנק' גם כשהם תקינים.

 

בהחלפת טיימינג הראשונה לא החליפו את המחזיר שמן של הקראנק, כי העבודה להחלפה קצת יותר קשה ודורשת זמן, מחיר המחזיר שמן הוא עשרות שקלים בלבד, אך העבודה לוקחת זמן, וכשראו שהוא תקין דילגו עליו ולא החליפו, לאחר 30Kק"מ המחזיר שמן נפרץ, הרטיב את הרצועה בשמן, וצריך להחליף אותה.

 

להבא צריך לדאוג שמחליפים סט טיימינג שלם ושהכל מוחלף, כי הדברים הקטנים האלו ש"מעגלים פינות", כל הקיצורים האלו לא שווים את הסיכון, יצאת בנזק של סט טיימנג+עבודה מחדש.

 

ברכבך צריך להחליף טיימינג כל 90Kק"מ או 4 שנים המוקדם מבניהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...