Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני שנה וחודשיים בדיוק התקנתי מצבר חדש באימפרזה 2006 , מצבר שנפ 60A .

היום בבוקר וגם אתמול בהתנעה הראשונה התחלתי להרגיש כאילו הסטרטר יותר ארוך עד שהאוטו מתניע וכאילו המצבר חלש אבל לא גמור אבל מרגישים שזה חוסר חשמל,

אז מה דעתכם האם הגיע הזמן להחליף מצבר או שהוא צריך לחהחזיק יותר זמן?

ואם כן להחילף אז על מה אתם הכי ממליצים?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה גם עניין של מזל.

שנה וחודשיים זה מעט למצבר, במיוחד באימפרזה (שם הוא ממוקם מרוחק מאוד מהמנוע ולא סובל במיוחד מחום קיצוני). בדקת שלא חסר נוזל בתאים ? ייתכן והמצבר התייבש ומכאן (אולי) נובע הקושי שלו להניע את הרכב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם יש לך טסטר אתה יכול לבדוק את הטעינה בעצמך.

אם לא - סע לחשמלאי רכב ובצע בדיקה של המצבר והטעינה.

האם השארת לאחרונה ברכב אור דולק או צרכן אחר פועל, יתכן שיש פריקה של המצבר.

האם המצבר בתקופת אחריות?

פורסם

המצבר נותן סטרטר והאוטו נדלק אבל זה מרגיש קצת חלש ולא כמו שהיה עד לפני חודש לדוגמה,

ולא השארתי שום צרכן חשמל עובד כי אצלי כל האורות והמערכת עובדים עם הסוויץ אם אין מפתח פתוח אז אין לי חשמל.

בדקתי מים ויש בפנים מים מעל הרשתות אז אני לא חושב שזו הסיבה.

לגבי האחריות בדיוק לפני פחות מחודשיים נגמרה האחריות. היה לי אחריות לשנה.

 

ויש לי טסטר אז איך בדיוק אני עושה את הבדיקה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

יש לי מולטי טסטר הזה אבל אני לא יודע איך להשתמש בו בדיוק,

את החוט האדום שלו אני מחבר ל + והשחור ל - נכון?

ואז איך אני עושה את הדביקה בדיוק? על איזה מצב אני מסובב את הכפתור?

אא בדקתי לפני כמה דקות את המים והיה חסר כמות יפה אז הוספתי וניסיתי להתניע יש סטרטר חלש מאוד ולא מתניע בכלל היום.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

-האם מים מילאת מים מזוקקים במצבר?

-אם מילאת מים מזוקקים אז התנע באמצעות רכב אחר וצא לנסיעה של 30 דקות לפחות, תוספת המים המזוקקים מדללת את האלקטרוליט.

-העלמות מים משמעה בדרך כלל מתח טעינה גבוה מדי.

-העלה תמונה של המולטי טסטר.

פורסם

יש לי את המולטי טסטר הזה : DM830D קניתי אותו מהום סנטר לפני איזה שנה ואני עד היום לא הבנתי ממנו כלום,

אם מישהוא יכול לעזור לי איך לבדוק את המצבר עם הדבר הזה?

 

ואיך אני מעלה תמונה לפה בכלל?

(תעשו טובה קטנה כנסו לגוגל לתמונות ותרשמו את הדגם הזה ותראו אותו ואולי מישהו יודע לתפעל אותו)

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

נגיד שמתי אותו על V20, ומה אני עושה בהמשך?

מחבר את החוט השחור ל- של המצבר?

ואת האדום ל +של המצבר?

 

ובמודד עצמו את השחור אני מכניס לחור של ההארקה?

והאדום לחור עם הפיוז?

ואז מה אני אמור לראות איזה מספרים אם המצבר תקין?

ואיזה מספרים אם הוא לא תקין?

 

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

שחור ל- COM

אדום ל- VOmA (פיוז)

בורר ל- 20 VDC

 

במנוע כבוי חבר גשש (פרוב) אדום לאדום (קוטב +) וגשש שחור לשחור (קוטב -) של המצבר.

מצבר תקין וטעון - 12.8-12.6 V

מצבר פרוק - פחות מ- 11

פורסם

טוב את הבדיקה עדיין לא עשיתי כי לא היה לי זמן היום,

אבל משהו מעניין:

 

אתמול מהבוקר ניסיתי להתניע את האוטו הוא לא מתניע , אבל מה שמעניין זה שהאזעקה עובדת וכשאני פותח את הסוויתץ כל המנורות דולקות וגם הקודנית עובדת ולא נראה לי שחסר להם חשמל, רק בזמן ההתנעה הסטרטר כאילו לא יכול לסחוב והוא נחנק כזה.

 

אז האם זה מצב של מצבר פגום והתרוקן ככה או שזה בעייה בסטרטר?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013


×
×
  • תוכן חדש...