Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או ההורים של היום

 

גם רצפת חדר הניתוח לא איי איי.

 

אולי בגלל זה החולה התעקש.

 

נעקוב אחרי המשך הביצוע בהנאה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב, כל הכבוד על העקשנות!!!

 

הג'וליה עשתה את נס הרים יותר מהר מהפרארי??? אם כך אני מבין שהפרארי זה פונטיאק פיארו בתחפושת...איך זה יכול להיות???

פורסם
מזל טוב, כל הכבוד על העקשנות!!!

 

הג'וליה עשתה את נס הרים יותר מהר מהפרארי??? אם כך אני מבין שהפרארי זה פונטיאק פיארו בתחפושת...איך זה יכול להיות???

 

הפרארי בסדר גמור

זו הג'וליה...

פורסם
עדיין לא הרמתי ידיים.

המנוע עומד תלוי מהראש ומקבל כימיקלים מידיי יום ביומו.

עדכונים בהמשך.

 

עדכון מהיום.

הסבלנות משתלמת, גם הדורגול, גם הסיליט וגם פותח הסתימות של יעקובי, אבל בעיקר, הרבה קולה וחומץ.

 

אני עוקב אחר ההתקדמות ולא רציתי ליאש אותך אז רק עכשיו לאחר שהראש הסורר נפרד אני אספר לך שפעם תליתי את כל הרכב (1750)מהראש ורק לאחר שבוע שכל הפרונט מונף באויר (כולה 5 ס"מ אבל לא נוגע ברצפה) באנו בבוקר למוסך ולשמחתנו ראינו שהרכב סוף כל סוף עומד על הגלגלים :lol:

 

בהצלחה בשיפוץ, רכב חלומי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תמיד אמרתי שניוטון הוא אכבר פועל. עובד גם ביום וגם בליל ללא לאות וללא דרישות שכר מופרזות.

 

ואני סתם שאלה.

 

למה לא המלצת על השיטה המקורית הלזו??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כשראיתי את הבעיה, המנוע כבר היה מפורק מהרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תירוץ עלוב:-D

4 בורגים והוא חזרה ברכב.

 

הרעיון אגב גדול, בטח אימצת אותו מהפרה באיטליז

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

איך תושבות המנוע החזיקו מעמד?

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

הן היו על הפנים אז לא היה אכפת לנו להתעלל בהן, בכל מקרה, הן דוקא החזיקו מעמד בצורה מעורר השראה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מפרקים

IMG_2680.jpg

IMG_2681.jpg

IMG_2683.jpg

IMG_2684.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ראובן,

בהצלחה עם השיפוץ.

אבל למה? למה? למה? אתה שם שקית ברגים על הפרארי...:shock:

תרים טלפון, אגיע בכל שעה להחזיק שקית \ מברג \ מפתח - ממש מדף נייד שרודף אחריך לכל מקום:lol:

 

שוב בהצלחה,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם

בסדנא שאני עובד בה יש כמה עובדים שכל הזמן צריך להזכיר להם שלשולחן ולמדף אין גלגלים ומנוע, והם לרוב לא נראים כמו מכונית.



 

נו ראובן - איך נראים הצילינדרים? הבוכנות? מה המידות של הBIG ENDS? וה-MAINS? עבר חריטה הקרנק או לא?

 

 

 

פורסם

בסדנא שאני עובד בה יש כמה עובדים שכל הזמן צריך להזכיר להם שלשולחן ולמדף אין גלגלים ומנוע, והם לרוב לא נראים כמו מכונית.



 

נו ראובן - איך נראים הצילינדרים? הבוכנות? מה המידות של הBIG ENDS? וה-MAINS? עבר חריטה הקרנק או לא?

 

 

 

 

להפתעתי הגדולה המנוע הזה לא נפתח מעולם, כל המידות סטנדרט וכל הביטחוניות המקוריות היו עליו. לדעתי גם אגן השמן מעולם לא פורק, הכל נראה מקורי.

הקרנק נראה חלק לחלוטין והמיסבים ללא שריטה, אני חושב לא להחליף, סימנתי הכל בהוצאה.

מה שהמנוע זקוק לו כרגע זה:

- שטח לבלוק שחטף לא מעט מכות בהוצאת הראש (זה לא פשוט מכיוון שצריך להוציא את כל הגוז'ונים)

- החלפת 3 גוז'ונים שנפלו חלל במלחמה על הוצאת הראש

- החלפת סליב שנשבר

- יישור לראש שגם חטף לא מעט

 

הבוכנות נראות מעולה, גם הרינגים.

למנוע הזה יש 82,000 ק"מ, לכן נלחמתי כל כך להציל אותו.

 

יניב, שמתי את הברגים בעדינות :lol: .

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עבר הרבה זמן מכיוון שהייתה עבודת נמלים על הבלוק שחטף שברים בזמן הוצאת הראש.

המון תודות לאברם "סמוך" על שיחזור הבלוק.

המנוע הורכב כלגו, בקרוב יוכנס לאלפא שתחזור לרעום.

התעקשתי מאוד לשמור על המנוע המקורי, מקווה מאוד שהוא יחזיק מעמד אחרי העבודה המאומצת.

ניתן לתמונות לדבר:

IMG_3796.jpg

IMG_3795.jpg

IMG_3799.jpg

IMG_3801.jpg

IMG_3806.jpg

IMG_3809.jpg

IMG_3815.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...