Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כחה לפני כמה זמן קניתי 106gti והכיף שלי זה ללחוץ

אבל מה שמפחיד אותי זה לקבל שלילה הוא קנס של 750

אז בקרוב מאוד אני מתחיל להשקיע על גלאי הוא משבש

מה אתם ממצילים לי ליקנות במחיר של עד 2500

 

תודה מרואש מיכאל :lol:

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
אז כחה לפני כמה זמן קניתי 106gti והכיף שלי זה ללחוץ

אבל מה שמפחיד אותי זה לקבל שלילה הוא קנס של 750

אז בקרוב מאוד אני מתחיל להשקיע על גלאי הוא משבש

מה אתם ממצילים לי ליקנות במחיר של עד 2500

 

תודה מרואש מיכאל :lol:

 

בפחות מ-2500 תוכל לקנות קורס כתיבה נכונה:

או , נכתב א' ו' - לא הוא

ממליצים , ולא ממצילים.

מראש ולא מרואש.

פורסם
בליינדר M20

 

פותר את בעיית הממלזים

 

שי

 

יש להתעדכן בפורומים בנושא מהירות.

המשטרה "חמה" על נושא המשבשים.

הסיכון גדול מבעבר במקרה תפיסה.

פורסם
אז כחה לפני כמה זמן קניתי 106gti והכיף שלי זה ללחוץ

אבל מה שמפחיד אותי זה לקבל שלילה הוא קנס של 750

אז בקרוב מאוד אני מתחיל להשקיע על גלאי הוא משבש

מה אתם ממצילים לי ליקנות במחיר של עד 2500

 

תודה מרואש מיכאל :lol:

 

תלחץ ותהנה

אבל למה לנסוע מהר בתוך העיר... הא? :roll:

 

ולשאלתך, עדיף להשקיע בבליינדר. רוב הגלאים לא שווים כלום.

 

יונתן.

פורסם
אז כחה לפני כמה זמן קניתי 106gti והכיף שלי זה ללחוץ

אבל מה שמפחיד אותי זה לקבל שלילה הוא קנס של 750

אז בקרוב מאוד אני מתחיל להשקיע על גלאי הוא משבש

מה אתם ממצילים לי ליקנות במחיר של עד 2500

 

תודה מרואש מיכאל :lol:

 

בפחות מ-2500 תוכל לקנות קורס כתיבה נכונה:

או , נכתב א' ו' - לא הוא

ממליצים , ולא ממצילים.

מראש ולא מרואש.

 

אתה לא צריך 2500 שקל בשביל לעשות מנוי בספריה ולקרוא ספרים,תקרא ספרים [כמו כשכולנו (נראה לי) עשינו כשהיינו קטנים,צעירים,יפים חסונים.... טוב נסחפתי.. :wink: ].

ב-2500 שקל אתה יכול לקנות בליינדר משומש,אם תמצא [חדש עולה קצת יותר מעל 3000]. גלאי רדאר,הולנטיין מומלץ מאוד,אבל שוב פעם,לך תמצא.

וצודק שמר [RadarJedi] במה שהוא אומר,לגבי המשטרות,הם די חמים על כל הקטע הזה.

ומומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתה זורק על זה כסף.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
אז כחה לפני כמה זמן קניתי 106gti והכיף שלי זה ללחוץ

אבל מה שמפחיד אותי זה לקבל שלילה הוא קנס של 750

אז בקרוב מאוד אני מתחיל להשקיע על גלאי הוא משבש

מה אתם ממצילים לי ליקנות במחיר של עד 2500

 

תודה מרואש מיכאל :lol:

 

בפחות מ-2500 תוכל לקנות קורס כתיבה נכונה:

או , נכתב א' ו' - לא הוא

ממליצים , ולא ממצילים.

מראש ולא מרואש.

 

אתה לא צריך 2500 שקל בשביל לעשות מנוי בספריה ולקרוא ספרים,תקרא ספרים [כמו כשכולנו (נראה לי) עשינו כשהיינו קטנים,צעירים,יפים חסונים.... טוב נסחפתי.. :wink: ].

ב-2500 שקל אתה יכול לקנות בליינדר משומש,אם תמצא [חדש עולה קצת יותר מעל 3000]. גלאי רדאר,הולנטיין מומלץ מאוד,אבל שוב פעם,לך תמצא.

וצודק שמר [RadarJedi] במה שהוא אומר,לגבי המשטרות,הם די חמים על כל הקטע הזה.

ומומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתה זורק על זה כסף.

 

ב2500 שקל אפשר לקנות יופי של בליינדר חדש. ועם קצת התמקחות אני חושב שניתן להכניס במחיר הזה גם התקנה מקצועית. כדאי להקדיש את הזמן לקריאה באתרי המהירות ולהבין מה המשמעויות של שימוש במכשיר זה - הוא נמצא בתחום ה"אפור" משהו.

 

לגבי גלאים - לא בעיה להשיג וולנטיין, http://www.valentine1.com אבל אתה צריך כתובת למשלוח בארה"ב. 400 דולר. גילוי גבולי של מצלמות, גילוי מצויין של ממל"זים שלא ממש עוזר כי אין זמן להגיב, וכמובן שאין גילוי של וואסקאר (סטופר, נו...)

 

אפשר גם ללכת על אחד הדגמים החדשים של בל, שעדיין לא נבחנו בארץ אך צפויים להיות יעילים בערך ברמה של הוולנטיין. (מדובר בדגמים 995, RX65)

 

כל גלאי אחר הוא זריקת כסף לפח.

 

כל סוגי הגלאים חוקיים וכשרים למהדרין.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אחי בנתניה אני חושב שתוכל למצוא דבר כזה ליד קניון הדרים (איפה שעושים את הטסטים)

יש חנות קטנה שנקראת "הניצוץ" יש לו פוול מערכות מטריפות לרכב אולי יש לו את זה..

הזהרה !! הוא יקרן..

חוץ מזה אתה יכול לבדוק גם בפיפט אלמנט (באזור התעשיה החדש)

או במקסימום בוסט

בפיפט ובמקס' אני לא מאמין שיש להם את זה אבל אני בטוח שהם יכולים לעשות לך הזמנה

מקווה שעזרתי ..

-אבי-

חתימה עד שלוש שורות בלבד!

פורסם
אז כחה לפני כמה זמן קניתי 106gti והכיף שלי זה ללחוץ

אבל מה שמפחיד אותי זה לקבל שלילה הוא קנס של 750

אז בקרוב מאוד אני מתחיל להשקיע על גלאי הוא משבש

מה אתם ממצילים לי ליקנות במחיר של עד 2500

 

תודה מרואש מיכאל :lol:

 

בפחות מ-2500 תוכל לקנות קורס כתיבה נכונה:

או , נכתב א' ו' - לא הוא

ממליצים , ולא ממצילים.

מראש ולא מרואש.

 

ככה -ולא- כחה

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בליינדר M20

 

פותר את בעיית הממלזים

 

שי

 

יש להתעדכן בפורומים בנושא מהירות.

המשטרה "חמה" על נושא המשבשים.

הסיכון גדול מבעבר במקרה תפיסה.

 

לצערנו

המשטרה חמה על הרייסים

המשטרה חמה על המפגשים לאחרונה.

 

כיום לא קיים אמצעי טוב מהבליינדר ואני חושב שחבל לבזבז את הכסף על גלאי שלא יעשה את העבודה, אז או שלוקחים את הסיכון או שפשוט מורידים את הרגל מהגז.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

כיום לא קיים אמצעי טוב מהבליינדר ואני חושב שחבל לבזבז את הכסף על גלאי שלא יעשה את העבודה, אז או שלוקחים את הסיכון או שפשוט מורידים את הרגל מהגז.

 

שי

 

לפי מבחנים חדשים באתר ספיד-טראפס, כבר יש 2 סוגי מכשירים מתחרים שמספקים ביצועים שמשתווים לבליינדר הוותיק.

 

מעניין מה זה יעשה למחיר של הנ"ל...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כיום לא קיים אמצעי טוב מהבליינדר ואני חושב שחבל לבזבז את הכסף על גלאי שלא יעשה את העבודה, אז או שלוקחים את הסיכון או שפשוט מורידים את הרגל מהגז.

 

שי

 

לפי מבחנים חדשים באתר ספיד-טראפס, כבר יש 2 סוגי מכשירים מתחרים שמספקים ביצועים שמשתווים לבליינדר הוותיק.

 

מעניין מה זה יעשה למחיר של הנ"ל...

 

בשבילנו זה כבר מאוחר מידי :roll:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
יש להתעדכן בפורומים בנושא מהירות.

המשטרה "חמה" על נושא המשבשים.

הסיכון גדול מבעבר במקרה תפיסה.

 

נניח ואני נוסע בכביש מהיר על מהירות גבוה, שוטר מכוון עלי עם האקדח לייזר (אני עם BLINDER M20), רואה שהוא לא מצליח להינעל.

עכשיו מעבר לטכנולוגיה המפותחת היום יש גם שכל, הוא אומר לעצמו ואללה אני לא מאמין שלא הצלחתי להינעל, בדוק יש לו משבש ראדר.

הוא מחליט לעצור אותי בכל מקרה, אני כמובן עוצר, עושה חיפוש באוטו ומגלה BLINDER M20.

 

מה הוא עושה לי?

כמדומני, זה חוקי בארץ.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...