Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני גר בראש העין -

 

פעמיים בשנה הטמפרטורה היתה קרוב לאפס :-P

 

יש משהו בדברייך... יש הרבה משהו בדברייך

 

הבעיה עם מידבאסים היא גם רטיבות ולחות בדלתות - כשאתה מבודד אותן אתה לא אוטם אותן וחשוב להבין את זה.

 

אלא אם כן אתה מתקין בתיבות אטומות ואז יופי טופי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צלזיוס

 

ראש העין נמצאת על אותו רכס הרים של ירושלים - בדרך כלל אם יש שני מקומות בסביבות מרכז הארץ שיכול לרדת בהם שלג זה או ירושלים או ראש העין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טל, אני לגמרי נסכים בקשר לתפקוד הטוויטרים. השאלה היא האם העובדה שברכב הטמפ' עלולה להגיע אפילו ל70 מעלות בתוך הרכב לא יפגע בטוויטר? אני די בטוח שבזמן נסיעה זה רלוונטי כי אנחנו נוטים לשמור על טמפ' שבין 25 ל 20. אגב, עולה גם עניין החשיפה הממושכת לשמש (שפחות רלוונטי אצלי, הטוווטרים יהיו בקיקים).

 

מצאתי כמה וכמה טוויטרים במדיסאונד שנכנסים לתקציב (1000 גג) הבעיה היא שאני לא יכול לנחש האם הם יתפקדו בצורה אוהב. משמע, לא חדים מדי מה בחינה שלא יצרמו, כמו שלמשל התרשמתי מפוקאל או MBQ נגיד. אני מחפש משהו שלא יהיה אנמי מדי (נראה לי הגדרה נכונה) אבל גם לא אגריסיבי כמו מה שהזכרתי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

שמעת טוויטרים MBQ של סדרת פרמיום ומאלה?

כי הם ממש לא צורמים

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

גיל

 

לא בטוח שהוא באמת יודע מה הוא אומר מצד אחד יכול להיות שהוא ישב ברכב שבוא הטוויטרים היו מכוונים כמו שצריך גם מבחינה פיסית או שהם היו על הגברה מאוד ירודה ולכן עוד לא הגיעו לצרימה האופיינית הזו לטוויטרים שלהם.

 

אני אומר לך שבזמנו ישבתי במאזדה 3 של ולנטין (סטרונג-מן) כשהוא עשה את הפרוייקט של הוצאת יציאות RCA מהרדיו המקורי של המזדה 3

 

היה לו שם K2P שהטוויטרים היו מופנים ישירות למרכז השמשה והסט היה נשמע פשוט פנטסטי - הטוויטרים לא צרמו.

 

אני מדבר על הTN52 שעד היום חוץ מבהתקנה הזו לא שמעתי התקנה אחת שלהם שאהבתי.

 

----- ישבתי בפיג'ו 206 של חבר פורום שהתקין פוליגלס -- לא היה לו הרבה נסיון והוא התייעץ איתי המון ואחרי שיצאנו מהרכב אמרתי לו שזו הפעם היחידה שהצלחתי ממש לשבת ברכב שיש בו את הסט הזה ולא לצאת מהרכב אחרי שתי שניות.

 

קצת צרם אבל היה סה"כ ממש בסדר לסט שכזה ועוד הוא הגביר פסיבי.

 

לרמקולים של פוקל יש סגנון צליל ייחודי ואפשר להגיע איתם לתוצאות מעולות - אבל זה בתנאי שהסאונד הזה מדבר אליך מלחתכילה. יותר מידי אגרסיביים בשבילי לכל אורך כל תחום התדר.

 

סוד קטן והמלצה גדולה - הסאבוופרים של פוקל יודעים לפצות יפה מאוד על החוסר של המידבאסים שלהם ללטף - אם כבר הולכים על סט קדמי של פוקל ללכת על סאב שיכול לתת בו זמנית פאנצ' רציני אבל גם לרדת נמוך ולהיות עמוק ומלטף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

א' - לא אמרתי שאני אוהב פוקאל אלא להפך.

ב' - בקשר לMBQ כן, שמעתי את הפרימיום שלהם.

ג' - אדי, יכול להיות שאתה צודק בקשר כיוון הפיזי של הפוקאלים, אני לא פוסל כלום, אני די מוגבל בכיוון ההחזר של הטוויטר בגלל המיקום שלהם בקיקים (אגב, אם בקיקים עסקינן, האם יש "תחרות" בין וופר לטוויטר כאשר שניהם באותו גובה בערך? האם הוופר נוטה לגנוב את הבמה או להפך?)

ד' - שוב אדי, בקשר לסאבים, אם אתה זוכר, אני מאוד מוגבל במקום שלי ברכב. אין כרגע סיכוי להתקין סאב ברכב מלבד שאלו מאונט/6" (שזה לא ממש סאב אלא סתם וופר שיורד נמוך)או גג-גג 8" איכשהו, שאין לי מושג איך איפה לדחוף אותם מעבר לבניה מאוד מסיבית בדלת האחורית. בסופו של יום כרגע מדובר על 2WAY, כרגע ככל הנראה אקטיבי, זה מה יש ואם זה ננצח, גם אם מודבר על פשרות, והרבה מהן.

 

בכל מקרה כבר מצאתי "האזנה" לL1V2, כרגע אני סוגר לי פינה ככה שאני אוכל להגיע למפגש מרכז הבא ולהתרשם מעוד טוויטרים עם מגוון שירים שונים מסגנונות שונים (שלי)

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

טוויטרים יעודיים לרכב לא עוברים טיפול מיוחד שיתאימו לסביבה של רכב , הם כולם אותו דבר.

 

קנה סקאנספיק 9500 או 9700 ותהנה , אולי אפילו ה illuminator שאומרים שהוא טוויטר טוב מאוד ביחס למחירו ( בניגוד למידבאסים חסרי התועלת )

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

דווקא כשהטוויטרים למעלה והמידבאסים למטה - יש מעין תחרות והמידבאסים לפעמים נוטים למשוך את הבמה כלפי מטה.

 

כשהם קרובים אחד לשני - אין שום תחרות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, נוצר בעצם סוג התקרבות למושג קואקסליות?

 

טל, הבעיה הגדולה שאני לא אוכל "לטעום" את הטווטרים. אני אשמע X רכיבים בארץ, היה והם לא יהיו רלוונטיים, אני אקח סוג של הימור עם הרכיבים ממדי סאונד, זמן וסבלנות לא חסר.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

כן ולא - צריך להבין בכלל מה זה קואקסיאלי...



 

אתה בעצם מתכוון שנוצר לך רמקול שהוא one source point

 

רמקול קואקסיאלי זה בסה"כ רמקול שהסלילים של כל האלמנטים בו מחוברים בצורה משורשרת על אותו החוט כאשר אם ניקח לדוגמא קואקסיאלי 2WAY לרוב נהוג לשים על הפלוס של הטוויטר קבל 4.7 מיקרופאראד בתור קרוס ישירות על הקואקס (חוט חשמל)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...