Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הזדמן לי לנהוג לראשונה בבת הצעירה שהצטרפה לפאמיליה של אלפא רומיאו - ג'ולייטה, בגירסת ה-1.4 טורבו 120 כ"ס ברמת גימור PROGRESSION.

יחידת הכוח מוכרת מהמיטו ומפיאט בראבו, ועושה את עבודתה נאמנה בהאצת הרכב, גם הרבה אחרי המהירות המותרת. המומנט זמין כבר מסל"ד נמוך, מה שאומר שלבקרת המשיכה יש לא מעט עבודה כאשר חוזרים לגז מוקדם ביציאה מהסיבוב, אם כי יתכן שגם לצמיגים הבינוניים שהותקנו על הרכב יש חלק בכך (קונטי פרימיום במידה 205/55/16).

תיבת ההילוכים הידנית מונה ששה הילוכים. בניגוד ל-159, בג'ולייטה נראה שהכינו שיעורי בית היטב, כך שגם מיקום הידית וגם תפעולה פשוט מצויינים ו"נופלים ליד". מי שהתלווה אלי לנסיעה התלונן על מהלכה הארוך של דוושת המצמד, אולם אני לא מצאתי כל בעיה בה.

רמת האחיזה הכללית גבוהה וגם בקרת היציבות אינה ממהרת להתערב. גם פה ניתן למצוא את מערכת ה-DNA שהוצגה לראשונה במיטו, אשר במצב D אף תאפשר לנהג להשתעשע מעט בזריקות זנב.

ההגה מדויק מאוד, אולם הוא מיישר קו עם הטרנד העולמי בכל מה שקשור בתחושות. לזכותו ייאמר שהמצב בג'ולייטה עדיף על זה שב-159 TBI.

בפנים - הרכב מרווח ונעים לשהייה. איכות החומרים וההרכבה גבוהה, אולם בסל"ד מסויים התגלה זמזום קל אך מעצבן מכיוון לוח המכשירים המעיד על חלק שאינו חוזק כראוי. בהחלט לא לעניין! פקדי המזגן והשמע גדולים וברורים, וכך גם צג מחשב הדרך, שמספק את המידע באותיות קידוש לבנה. המושבים נוחים מאוד ובעלי תמיכה צידית מעולה.

 

בשורה התחתונה, מדובר במכונית מגובשת מאוד ונעימה, הנותנת תמורה מעולה ביחס למחירה (145,500 ש"ח לרכב המבחן). הבעיה בכך, לפחות מבחינתי, היא שאת אותו סיכום גם יכלתי לתת לגולף או לאחת מהמתחרות. אז נכון שיש לה עיצוב מעניין וסמל עם היסטוריה מפוארת מאחוריו, אבל כדי לרגש באמת, כמו שאלפא יודעת לעשות, לצערי נדרש קצת יותר. כל שנותר לי לקוות זה שבדגמים הבכירים יותר (170 כ"ס ו-QV) המצב שונה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהגתי לפני כמה חודשים על הגוליטה תלתן ירוק.

 

ההרגשה היא שאלפא הולכים לכיוונים אחרים מהכיוונים שאלפא צריכה ללכת לכיוונם הדעדה לי בראש כל הזמן.

 

הרכב חסר תחושות במיוחד מההגה, אין רעש מהמנוע כמו שלאלפא צריך להיות. איכות החומרים בגדר אכזבה מטורפת.לוח השעונים נראה כמו רכב רגיל ולא כמו אלפא, אפילו המושבים לא עם תמיכה צידית ראויה.

דגמי ה120 וה170 שמגיעים לארץ ערומים מהחצאיות שעושים את הרכב לכל כך יפה חיצונית,אפילו הגנטים בגירסאות אלו נראים לא לעניין.

אני בתור חובב אלפא (ברשותי 159 למכירה) מצטער שהרכב הבא לא יהיה כנראה אלפא. כנראה שהיום רכבים אחרים נותנים את המשהו האחר...חבל

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

מדהים עד כמה "המומחים" אוהבים לקטול מכונית שמרבית עתונאי הרכב בחו"ל משבחים.

 

פתאום כל נהג ישראלי ממוצע יודע יותר טוב מאנשי מקצוע ?

פורסם
מדהים עד כמה "המומחים" אוהבים לקטול מכונית שמרבית עתונאי הרכב בחו"ל משבחים.

 

פתאום כל נהג ישראלי ממוצע יודע יותר טוב מאנשי מקצוע ?

 

 

זה שהמגיבים אלפיסטים ועדיין הביקורת לא הכי חיובית אומר דרשני, לאף אחד פה אין אינטרס "לרדת" על היצרן שהוא אוהב.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

זה לא קשור כלל ל "לאלפיסטים" או לאוהב או לא אוהב, בלי שום קשר לדגם שלה.

זה בדיוק כמו לטעון שכל מכונית של יונדאי או קאיה היא מכונית איומה ונוראה רק בגלל שהיא יונדאי או קאיה.

וזו דוגמא מצויינת, מאחר ולשתי החברות הללו מסורת הפוכה לחלוטין משל אלפא.

אני מזמן גמרתי להעריך או להעריץ מכוניות רק על סמך מוצאן או שם יצרנם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בשורה התחתונה, מדובר במכונית מגובשת מאוד ונעימה, הנותנת תמורה מעולה ביחס למחירה (145,500 ש"ח לרכב המבחן). הבעיה בכך, לפחות מבחינתי, היא שאת אותו סיכום גם יכלתי לתת לגולף או לאחת מהמתחרות. אז נכון שיש לה עיצוב מעניין וסמל עם היסטוריה מפוארת מאחוריו, אבל כדי לרגש באמת, כמו שאלפא יודעת לעשות, לצערי נדרש קצת יותר. כל שנותר לי לקוות זה שבדגמים הבכירים יותר (170 כ"ס ו-QV) המצב שונה.

 

תמורה מעולה? פיאט בראוו ידנית המצוידת באותו מנוע, אותה פלטפורמה(מינוס המתלה האחורי הנפרד) ועיצוב לא פחות מעניין נותנת לך את תנובתה ב-117 אלף ש"ח. זו תמורה טובה ביחס למחיר. להבדיל, סיאט לאון 1.8TSI ידנית(160 כ"ס) ב-140K, גם היא תמורה טובה. האלפא? אולי רק ביחס לאודי A3 עם 102 כ"ס עלובים.

 

העתונות הזרה טוענת שדגם ה-170 כ"ס הוא המוצלח בחבורה. נחכה ונראה.

 

בכל מקרה, תודה על השיתוף.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מדהים עד כמה "המומחים" אוהבים לקטול מכונית שמרבית עתונאי הרכב בחו"ל משבחים.

 

פתאום כל נהג ישראלי ממוצע יודע יותר טוב מאנשי מקצוע ?

 

מי שיבח? האוטו כשלון, לך תקרא מבחנים של CAR, במיוחד הQV שהגיעה אחרונה מול גולף GTI ומגאן RS, תוך כדי גריפת שלושה כוכבים בלבד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הלכתי להתעניין בגרסת התלתן ירוק. לא נהגתי על האוטו

רק קראתי את המבחן הזה

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/254392/alfa_giulietta_vs_hot_hatch_rivals.html

 

לטעמי המחיר שהם מבקשים לא ריאלי (ידני קרוב ל240,000)?!

 

מחיר סגירה על התלתן ירוק הוא בערך 220 על הכביש...וכן זה עיסקה מעולה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
תמורה מעולה? פיאט בראוו ידנית המצוידת באותו מנוע, אותה פלטפורמה(מינוס המתלה האחורי הנפרד) ועיצוב לא פחות מעניין נותנת לך את תנובתה ב-117 אלף ש"ח. זו תמורה טובה ביחס למחיר.

 

נמכרת עכשיו במבצע קרונות השוטרים ב111K בלבד.

ה-תמורה למחיר לדעתי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שלום לכולם (פוסט ראשון)

גם לי יצא לנסוע על לא מעט רכבי אלפא לאחרונה (מחפש לרכוש רכב חדש אחרי החזרת ליסינג), ביניהם המיטו 155 כ"ס הידני, המיטו 135 כ"ס האוטומט והג'ולייטה 120 כ"ס. לכן, אין לי מה להגיד בתור "אלפאיסט" מהשורה כי אין לי מושג מה זה בכלל "אלפא". לנסוע על המיטו והג'ולייטה ממש לא נתנו לי תחושה של "מיוחדות" כלשהי. בדקתי הרבה רכבים אחרים ביניהם הקשקאי, שירוקו, A3 והלנצ'יה אז ההשוואה שלי היא מולן (ומול מאזדה 3 ליסינג :-P).

 

אך אם בג'ולייטה עסקינן, יתרונות: נראת טוב מבפנים ומבחוץ (תראו אותה בחוץ ולא באולם תצוגה. אור יום עושה לה טוב), נוחות ישיבה טובה, נוחות טובה על הכביש, הגה סביר, מגיבה טוב בנסיעה ובפקקים (אפילו עם מנגנון הstart-stop, שהוא ממש מעצבן ברכב אוטומט) גם בN וגם בD (המיטו עגלה בN), אם אני לא טועה - גם ישנה ראות טובה במראות ומאחור, מקום סביר מאחור.

 

חסרונות: כשאני נוהג בידני, הרגל שלי תמיד נחה קלות על הקלאץ' על מנת להחליף הילוך עם זמן תגובה מהיר - הרגשתי שהקלאץ' כל הזמן רעד (ויחיד עם זה הרגל שלי רעדה) בצורה מוגזמת! כששאלתי את הבחור מאלפא למה זה (זה לא היה ככה במיטו הידני) אז קיבלתי תשובה של "לא אמורים להניח את הרגל על הקלאץ'" - אחלה תשובה, הרעש של המנוע ממש ממש לא כיפי, האוטו בגרסת ה120 כ"ס לא זריז ואין בו "פלפל", הגימור... מוזר משהו, מצד אחד נראה איכותי ומצד שני חלקים זולים. כרגיל, כל רכב של פיאט נראה מבפנים אותו הדבר - רואים את אותם הכפתורים חוזרים על עצמם וחבל.

 

בקיצור, הרכב "נחמד" ולא יותר (מבחינתי). לא שווה את התג מחיר שך 160K.


×
×
  • תוכן חדש...