Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מחיר סגירה על התלתן ירוק הוא בערך 220 על הכביש...וכן זה עיסקה מעולה

 

לא מסכים. אין הצדקה לתמחור מעל הGTI.

הפנים לא משהו(מבחינת איכות חומרים) המושבים יפים אבל לא מרגישים ספורטיביים.

מבחינה חיצונית גם לא מדובר על GT.

כמובן שלא נהגתי על האוטו, אבל לפי כל הביקורות לא החמצתי משהו יוצא דופן.

 

נקודת זכות- אי אפשר לקחת מהאוטו את הייחדויות שלו ושזה לא "עוד מכונית" מבית VAG(כרגע יש 3 במשפחה).

 

אבל לטעמי זה לא זה..

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מסכים. אין הצדקה לתמחור מעל הGTI.

הפנים לא משהו(מבחינת איכות חומרים) המושבים יפים אבל לא מרגישים ספורטיביים.

מבחינה חיצונית גם לא מדובר על GT.

כמובן שלא נהגתי על האוטו, אבל לפי כל הביקורות לא החמצתי משהו יוצא דופן.

 

נקודת זכות- אי אפשר לקחת מהאוטו את הייחדויות שלו ושזה לא "עוד מכונית" מבית VAG(כרגע יש 3 במשפחה).

 

אבל לטעמי זה לא זה..

 

תשווה את המחיר לGTI תוסיף את כל האיבזור +השם אלפא ותבין למה המחיר מעולה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
השם אלפא ותבין למה המחיר מעולה.

לפחות הספקתי להבין שהפכת למעריץ עיוור של המותג, שכלל לא משנה לו איזו מכונית עומדת לפניו, העיקר שיהיה עליה סמל של אלפא.

אפילו אם היא סוזוקי אלטו, כי אלפיסט הוא אלפיסט !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לפחות הספקתי להבין שהפכת למעריץ עיוור של המותג, שכלל לא משנה לו איזו מכונית עומדת לפניו, העיקר שיהיה עליה סמל של אלפא.

אפילו אם היא סוזוקי אלטו, כי אלפיסט הוא אלפיסט !

 

חן אני מקווה שאתה יודע לקרוא. ולכן תסתכל על ההודעות הקודמות שלי באותו הנושא.

 

.....................................................................................................................................................................................

 

 

נו קראת??? אז כנראה שאני לא מעריץ עיוור!

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
שלום לכולם (פוסט ראשון)

כשאני נוהג בידני, הרגל שלי תמיד נחה קלות על הקלאץ' על מנת להחליף הילוך עם זמן תגובה מהיר - הרגשתי שהקלאץ' כל הזמן רעד (ויחיד עם זה הרגל שלי רעדה) בצורה מוגזמת! כששאלתי את הבחור מאלפא למה זה (זה לא היה ככה במיטו הידני) אז קיבלתי תשובה של "לא אמורים להניח את הרגל על הקלאץ'" - אחלה תשובה,

 

גרוע ביותר. הפעולה שלך שוחקת את הקלאץ' בטירוף והנציג צדק - לא נוסעים עם רגל על הקלאץ', אלא אם אתה רוצה קלאץ' חדש כל תקופה קצרה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
תשווה את המחיר לGTI תוסיף את כל האיבזור +השם אלפא ותבין למה המחיר מעולה.

 

אין לי ספק שהם ירדו מהעץ הגבוה שעליו הם עלו ודי מהר.

המחיר ירד בצורה יפה עד לדצמבר-ינואר

 

איבזור? בוא נגיד פחות חשוב לי. אבל על איזה אבזור אתה מדבר? מסך, שאין להם עוד תוכנה בשבילו? סתם יושב על הדש בורד בלי מעש

 

בנוגע לפירמה אני יכול להבין על מה אתה מדבר. אם זה מדבר אליי הייתי הולך קונה BMW 118.

בפרמטרים החשובים התלתן מפסיד לGTI וגם ללאון קופרה(לפחות מבחינתי).

פורסם
גרוע ביותר. הפעולה שלך שוחקת את הקלאץ' בטירוף והנציג צדק - לא נוסעים עם רגל על הקלאץ', אלא אם אתה רוצה קלאץ' חדש כל תקופה קצרה.

 

הקצנת את מה שאמרתי. הרגל שלי מלטפת את הקלאץ' ואינה "לוחצת עליו". הנציג בכלל אמר שלא עושים את זה כי זה "לא נוח". אנא בדוק עובדות לפני שאתה יורה באוויר. תודה.

 

ורק כאגב, נסעתי 8+ שנים (מחיי הקצרים) על אותו רכב ידני ולא הייתי צריך להחליף קלאץ' אפילו פעם אחת. סיימתי לדרדר את הנושא.

פורסם
שלום לכולם (פוסט ראשון)

גם לי יצא לנסוע על לא מעט רכבי אלפא לאחרונה (מחפש לרכוש רכב חדש אחרי החזרת ליסינג), ביניהם המיטו 155 כ"ס הידני, המיטו 135 כ"ס האוטומט והג'ולייטה 120 כ"ס. לכן, אין לי מה להגיד בתור "אלפאיסט" מהשורה כי אין לי מושג מה זה בכלל "אלפא". לנסוע על המיטו והג'ולייטה ממש לא נתנו לי תחושה של "מיוחדות" כלשהי. בדקתי הרבה רכבים אחרים ביניהם הקשקאי, שירוקו, A3 והלנצ'יה אז ההשוואה שלי היא מולן (ומול מאזדה 3 ליסינג :-P).

 

אך אם בג'ולייטה עסקינן, יתרונות: נראת טוב מבפנים ומבחוץ (תראו אותה בחוץ ולא באולם תצוגה. אור יום עושה לה טוב), נוחות ישיבה טובה, נוחות טובה על הכביש, הגה סביר, מגיבה טוב בנסיעה ובפקקים (אפילו עם מנגנון הstart-stop, שהוא ממש מעצבן ברכב אוטומט) גם בN וגם בD (המיטו עגלה בN), אם אני לא טועה - גם ישנה ראות טובה במראות ומאחור, מקום סביר מאחור.

 

חסרונות: כשאני נוהג בידני, הרגל שלי תמיד נחה קלות על הקלאץ' על מנת להחליף הילוך עם זמן תגובה מהיר - הרגשתי שהקלאץ' כל הזמן רעד (ויחיד עם זה הרגל שלי רעדה) בצורה מוגזמת! כששאלתי את הבחור מאלפא למה זה (זה לא היה ככה במיטו הידני) אז קיבלתי תשובה של "לא אמורים להניח את הרגל על הקלאץ'" - אחלה תשובה, הרעש של המנוע ממש ממש לא כיפי, האוטו בגרסת ה120 כ"ס לא זריז ואין בו "פלפל", הגימור... מוזר משהו, מצד אחד נראה איכותי ומצד שני חלקים זולים. כרגיל, כל רכב של פיאט נראה מבפנים אותו הדבר - רואים את אותם הכפתורים חוזרים על עצמם וחבל.

 

בקיצור, הרכב "נחמד" ולא יותר (מבחינתי). לא שווה את התג מחיר שך 160K.

 

ואני צריך לנחש שהנציג אמר שזה לא נוח? לא ציינת את זה בהודעתך המקורית, אז שים לב למה שאתה כותב.

החלפת או לא החלפת קלאץ', עדיין אתה עושה טעות - לא "מלטפים" את הקלאץ' שלא לצורך - גם על ידי ליטוף אתה פוגע בו.

צא ולמד בעצמך - גם אחרי 8 שנים על ידני זה לא בושה ללמוד ולהפנים, בשביל זה (בין היתר) קיים הפורום.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אין לי ספק שהם ירדו מהעץ הגבוה שעליו הם עלו ודי מהר.

המחיר ירד בצורה יפה עד לדצמבר-ינואר

 

איבזור? בוא נגיד פחות חשוב לי. אבל על איזה אבזור אתה מדבר? מסך, שאין להם עוד תוכנה בשבילו? סתם יושב על הדש בורד בלי מעש

 

בנוגע לפירמה אני יכול להבין על מה אתה מדבר. אם זה מדבר אליי הייתי הולך קונה BMW 118.

בפרמטרים החשובים התלתן מפסיד לGTI וגם ללאון קופרה(לפחות מבחינתי).

 

אני לא מסכים איתך נהגתי על שלושתם והייתי מדרג אותם ככה:

1 גולףGTI -רכב מדהים פשוט רכבספורט במיטבו

2. גוליטה תלתן ירוק- מאכזבת אבל עדיין תמורה מעולה למחיר

3.לאון קופרה- לפי דעתי לא רכב ספורט אפילו האוטו לא מדוייק חסר תקשורת מההגה,הגה ארוך, מיתלים קשים בצורה מחרידה פשוט רכב מהיר וזהו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

ובלי קשר, מקומה של רגל שמאל על המדרס שמיועד בדיוק לה, לשם תמיכת הגוף בבלימות ופניות. מאוד קשה לווסת נכון את עוצמת הבלימה, בבלימת חירום, כשהגוף שלך נתמך על דוושת הקלאץ'.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אני מזמן גמרתי להעריך או להעריץ מכוניות רק על סמך מוצאן או שם יצרנם.

 

לב.מ.וו ומרצדס יש קו מנחה כבר 40-50-60 שנה או יותר, ועל זה שווה "להעריץ" אותן.

 

גם לאלפא היה כזה פעם..

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
שלום לכולם (פוסט ראשון)

ג

 

חסרונות: כשאני נוהג בידני, הרגל שלי תמיד נחה קלות על הקלאץ' על מנת להחליף הילוך עם זמן תגובה מהיר 160K.

 

 

 

החלפת או לא החלפת קלאץ', עדיין אתה עושה טעות - לא "מלטפים" את הקלאץ' שלא לצורך - גם על ידי ליטוף אתה פוגע בו.

צא ולמד בעצמך - גם אחרי 8 שנים על ידני זה לא בושה ללמוד ולהפנים, בשביל זה (בין היתר) קיים הפורום.

 

 

 

ובלי קשר' date=' מקומה של רגל שמאל על המדרס שמיועד בדיוק לה, לשם תמיכת הגוף בבלימות ופניות. מאוד קשה לווסת נכון את עוצמת הבלימה, בבלימת חירום, כשהגוף שלך נתמך על דוושת הקלאץ'.[/quote]

 

 

 

יש מה להוסיף?

רגל על דוושת המצמד?!

הכל בסדר אצלך?

 

תעשה טובה, שים את הרגל במדרס (בצד שמאל, ליד המצמד, יש מין משטח כזה...)

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
מדהים עד כמה "המומחים" אוהבים לקטול מכונית שמרבית עתונאי הרכב בחו"ל משבחים.

 

פתאום כל נהג ישראלי ממוצע יודע יותר טוב מאנשי מקצוע ?

 

אתה יכול לפרט את רמת ההכשרה של כתבי הרכב?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש מה להוסיף?

רגל על דוושת המצמד?!

הכל בסדר אצלך?

 

תעשה טובה, שים את הרגל במדרס (בצד שמאל, ליד המצמד, יש מין משטח כזה...)

 

תגידו לי, מה נסגר עם הפורום הזה? כמה טרולים כבר יש פה? אני כותב חוות דעת אישית על הג'ולייטה ואתם מתעסקים בחלק הכי לא קשור של מה שרשמתי, ועוד חושבים שזה בסדר לבקר אותי על מנת להראות כמה אתם צודקים? איך זה בדיוק קשור לשרשור? איך זה בדיוק קשור לג'ולייטה? אם יש לכם ביקורת לגבי סגנון הנהיגה שלי אז תפנו אלי בהודעה פרטית ותפסיקו לזבל את השרשור ובמיוחד תפסיקו להסיק מסקנות מכמה שורות של טקסט, שאולי היה לי כוח או לא היה לי כוח לשבת ולהתנסח לגביהן.

פורסם

בגדול מקסימוס צודק.

כן מלטף, לא מלטף, דוושת המצמד לא אמורה לרעוד בצורה חריגה ככה או ככה.

גילוי נאות- גם אני במלטפים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...