Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[גולף דור 4] מתלבט בין מנועים 1.4 \ 1.6 \ 2.0


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

 

אני מאוד רוצה גולף אבל לא נעול בכלל. הבעיה באסטרה שהיא גדולה מאוד, אחד הדברים שהכי קונים אותי בגולף זה שהיא האצ'בק.

למרות זאת, אשקול את ההצעה, אחפור קצת על האסטרה נראה מה הולך שם.

 

 

לאסטרה יש 4 דגמים- 4 דלתות סדאן, 5 דלתות האצ'בק, 5 דלתות סטיישן וגרסת2 דלתות קופה דיי נדירה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בדקתי כבר את האסטרה, אין לה שוק - אף אחד לא מוכר אותה.

האמת, הסתכלתי עכשיו על היאריס, אמנם המחיר שלה בשמיים אבל צריכת הדלק שלה כמעט 15!!!! (ע"פ נתון בפועל ולא לפי יצרן)

 

וזה מאוד מפתה...

Bimmer

פורסם
חחחחחחחחחחחחחחח אלעד הרגת אותי, קרא שוב את ההודעה שלו, הוא התכוון שהוא זולל דלק בגלל שהוא אוטומט, בלי קשר למחלות.

 

הכוונה שהוא זולל דלק כי הוא אוטומט.

והמחלות זה המחלות השכיחות ביותר ברכב זה וזה רק כמה שציינתי.

זה מה שקורה כשכותבים בלי סימני פיסוק.

שאלה אחרונה (נראה לי)

 

מה ההבדל בין Generation לבין Comfortline?

 

כי את ל-Comfortline מבחר הרבה יותר גדול.

קרא פה:

כמו כן בשנים 2002-2003 הייתה חבילת ג'נרשיין שכוללת הרבה תוספות שגורמים לגולף להראות כמו שמגיע לה להראות (סאנרוף, מגנזיום, פסי קישוט בצבע הרכב, פנסים אחוריים מושחרים מעט וריפוד מיוחד) - אם תוכל להשיג אחת כזאת - לך על זה.

ולגבי האסטרה: היא מתחרה של גולף, ובתצורת 5 דלתות המימדים של שתיהן די דומים. היא ממש לא הרבה יותר גדולה ממנה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ולגבי האסטרה: היא מתחרה של גולף, ובתצורת 5 דלתות המימדים של שתיהן די דומים. היא ממש לא הרבה יותר גדולה ממנה.

 

וואלה? את זה לא ידעתי, טוב לדעת.

לאח שלי הייתה אסטרה והוא עד היום טוען שזה הרכב הכי מוצלח שהיה לו, גם אני זוכר שמאוד נהנתי ממנו, הבעיה שהיבואן הכחיד את אופל, למצוא אחת זה כמו למצוא פאביה ואני לא מתכוון לחכות עוד חודשיים וחצי.

Bimmer

פורסם

שאלה לכל מי שהגיב פה על מנועי ה 1800 ו - 2000.

 

השאלה מתייחסת לשסתומים:

 

2 ליטר - 8/16 ?

1.8 - 8/16/20 ?

 

מה המנוע המומלץ לגולף 2 ליטר מבין ה-2 ?

מה המנוע המומלץ לגולף 1800 מבין ה-3 ?

 

תודה רבה.

Bimmer

פורסם
השאלה היא לא מה מומלץ, אלא מה יוצר וניתן לרכישה. התשובה היא כדלקמן:

2.0 - 8

1.8 - 20

 

אוקיי תודה.

הבנתי שהמנוע 2 ליטר היה די מוצלח, ומה לגבי ה 1.8?

כמו כן, איזה השפעה יש לכמות שסתומים כ"כ גדולה? - דלק? אמינות? או כל דבר אחר?

Bimmer

פורסם

שני המנועים אמינים למדי ולהערכתי צורכים דלק באופן דומה. המנוע הקטן מעט חזק יותר אבל גמיש פחות ורועש יותר. תוכל להשיג אותו רק בשנת יצור 99.

פורסם

ככל שאני מבין ה-1.6 ירדה מהפרק. לדעתי חבל. מדובר על מנוע מוצלח למדי (אמין) וצריכת דלק סבירה. היתרון הנוסף שיש מבחר גדול של דגמים בעלי מנוע 1.6 והמחיר נמוך משמעותית מדגמים הבכירים יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שני המנועים אמינים למדי ולהערכתי צורכים דלק באופן דומה. המנוע הקטן מעט חזק יותר אבל גמיש פחות ורועש יותר. תוכל להשיג אותו רק בשנת יצור 99.

 

תודה רבה.

מה הכוונה גמיש פחות?

Bimmer

פורסם
ככל שאני מבין ה-1.6 ירדה מהפרק. לדעתי חבל. מדובר על מנוע מוצלח למדי (אמין) וצריכת דלק סבירה. היתרון הנוסף שיש מבחר גדול של דגמים בעלי מנוע 1.6 והמחיר נמוך משמעותית מדגמים הבכירים יותר.

 

מה פתאם? אני פשוט שואל על המנועים עם ההספקים הגבוהים יותר כי אני מכיר אותם הרבה פחות.

1600 היא אופצייה ככל האחרות.

 

נ.ב. רועי - מחכה לתשובך לגבי "גמיש יותר".

Bimmer

פורסם
ככל שאני מבין ה-1.6 ירדה מהפרק. לדעתי חבל. מדובר על מנוע מוצלח למדי (אמין) וצריכת דלק סבירה. היתרון הנוסף שיש מבחר גדול של דגמים בעלי מנוע 1.6 והמחיר נמוך משמעותית מדגמים הבכירים יותר.

כן, וכל זה מגיע עם יכולת סחיבה של עיזה פיסחת. מוי כיף :?

תודה רבה.

מה הכוונה גמיש פחות?

הכוונה היא שרצועת הכוח שלו צרה יותר, ולכן תמצא את עצמך מוריד הילוך לעתים קרובות יותר כדי להוציא ממנו את המיטב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לגבי הגמיש יותר, תבדוק מתי מגיע שיא המומנט במנועים הנ"ל. 2.0 יותר גמיש כי הכח שלו מורגש מההתחלה ולא צריך לטפס בסל"ד בשביל להשיג מומנט

Kawasaki Versys !!!

פורסם
כן, וכל זה מגיע עם יכולת סחיבה של עיזה פיסחת. מוי כיף :?

אלעד, אני אוהב את התיאורים שלך. :mm_yeah:

מבחינת יכולת סחיבה, בגדול 1600 מתמודד עם המשימה שלו, אפילו עם גיר אוטומטי (תלוי מה הציפיות של Clio Brosh). מניח שהמצב צריך להיות אפילו יותר טוב מאוקטביה בזכות גלגלים 14" יותר צרים וגיר ידני.

1.6 אומנם לא חיית רמזורים ובעליות עם מזגן אין לו יותר מידי מה להציע, אבל הוא עושה את מה שצריך ובמהירות סבירה.

בלי ליקרוע את הרכב (לא לעבור את 3000סל"ד), עם מזגן בעלייה מרמזור לא בעייה להגיע ל-60~70 (באותה עלייה שגולף V5 מגיע ל-90, אבל הגיר ה"חכם" בעלייה קמצן בלהעלות את ההילוכים). הרכב לא מפריע לתנועה זורמת. ללא מזגן המצב יותר טוב ובעלייה הזאת כבר אפשר לעשות 80.

עובדה שמכוניות סופר מיני עם מנועים קטנים וחלשים יחסית לפי משקל נוסעות (קורסה כבדה יחסית עם מנוע 1.2 ו-60 סוסים), פשוט מאיצות קצת יותר לאט.

 

הרי בסופו של דבר פותח שרשור לא כתב בדרישותיו שהוא רוצה רכב ספורטיבי. יחסי העברה בגיר קובעים אם הרכב יסחוב או לא. באוטומטי ההילוכים מאוד קצרים (בידני אני לא יודע).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...