Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[גולף דור 4] מתלבט בין מנועים 1.4 \ 1.6 \ 2.0


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.8 20V הגיע רק בשנת 99' למיטב זכרוני. יש לי חבר שהיתה לו כזאת. מדובר במנוע אטמוספרי בהספק 125 כ"ס. בשנתונים מאוחרים יותר ניתן למצוא אותו בסיאט ליאון.

ואכן, אם כבר גולף, אז רק מנפח 1.8 ומעלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התגובה המפורטת, מה לגבי גולף עם מנוע 2 ליטר? אשאל גם אחרת, למה אתה ממליץ על ה-1600 יותר מאשר על ה-2000?

אני ממליץ על דגם 1.6 כי יש לי ניסיון מאוד טוב של 10 שנים עם רכב בעל מנוע מסוג הזה (מעבר לזה שאתה מחפש חיסכון דלק לכן ניראה לי היגיוני לקחת יחסית נפח מנוע לא גדול). כפי שרשמתי, האמינות שלו במקרה שלנו מוחלטת.

מנוע 2.0 אני יודע שאוכל הרבה שמן, זה משהו שאישית לא אוהב. מעבר לזה, יחסית למנועי שני ליטר הוא לא מי יודע מה חזק.

אני לא ממליץ אליו ולא לא ממליץ, מכיוון שאני לא מכיר את המנוע הזה עד כדי כך כדי להגיד אליו משהו ספציפי.

 

יש לי גם קצת ניסיון עם מנוע 2300 - הוא מצויין למאט צריכת דלק שנחשבת גבוהה ואני חושב שדי רגילה (לא מדאיג אותי כי עדיין יוצא לי 300ש"ח בחודש על דלק).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
1.8 20V הגיע רק בשנת 99' למיטב זכרוני. יש לי חבר שהיתה לו כזאת. מדובר במנוע אטמוספרי בהספק 125 כ"ס. בשנתונים מאוחרים יותר ניתן למצוא אותו בסיאט ליאון.

ואכן, אם כבר גולף, אז רק מנפח 1.8 ומעלה.

 

יש גולף 1.8 עם 20 שסתומים? חשבתי שזה רק בסיאטים.

למה אתה ממליץ על נפח גבוה?

 

Nakamichi אשמח לתגובתך להודעה האחרונה שלי בעמוד הראשון.

 

כמו כן, מהן ההשלכות של אכילת השמן במנוע ה-2000?

פשוט מצאתי רכב שנשמע לי טוב ויש לו מנוע 2000, ואני צריך לדעת אם בכלל ללכת לראות אותו.

Bimmer

פורסם

במחיר הזה תקנה רכב יפני משנתון מתקדם יותר ובודאי אמין הרבה יותר

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
במחיר הזה תקנה רכב יפני משנתון מתקדם יותר ובודאי אמין הרבה יותר

 

הייתי שם כבר, אבל לצערי אין שום רכב יפני בשנתונים מתקדמים יותר עם גיר ידני.

יותר מזה אם תמצא אחת תגלה גם לי.

Bimmer

פורסם

אצלי יש גולף שנת 2000 עם מנוע 2.0 ידני.

צריכת הדלק היא 12 ק"מ לליטר כאשר רוב הנסיעה היא בכביש החוף בשעות השיא, כלומר נסיעה בינעירונית עם פקקים.

 

מבחינת צריכת שמן - המנוע אכן "אוכל" שמן אבל זה לא משהו קריטי כלומר כל כמה חודשים צריך להוסיף קצת שמן..

מבחינת אמינות - יש לי את האוטו קצת יותר משנה והוא אמין מאוד, למעט מדחס מזגן לא התקלקל שום דבר (וזה בסדר יחסית לשנתון)

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האם החלטת שאתה מחפש רק גולף או שאתה עדיין פוזל לכיוונים אחרים?

אם כן, מה עם אופל אסטרה? עולה כמעט חצי מהגולף באותו שנתון, ביטוח זול יותר, בטיחותית כמו הגולף, ואיכותית (אין כפתורים מתקלפים:lol:) כמו הגולף פחות או יותר.

גם אני חיפשתי גולף בהתחלה, עד שישבתי באסטרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יש גולף 1.8 עם 20 שסתומים? חשבתי שזה רק בסיאטים.

למה אתה ממליץ על נפח גבוה?

 

Nakamichi אשמח לתגובתך להודעה האחרונה שלי בעמוד הראשון.

 

כמו כן, מהן ההשלכות של אכילת השמן במנוע ה-2000?

פשוט מצאתי רכב שנשמע לי טוב ויש לו מנוע 2000, ואני צריך לדעת אם בכלל ללכת לראות אותו.

לי יש גולף מנוע 1800 20V אוטמטית,1999 אני מאוד מרוצה ממנה,רכב באמת מפנק,אומנם צריכת דלק לא משהו..בגלל שזה אוטומט

לרכב יש הרבה "מחלות"

כמו למשל מנגנון מגבים שמחזיר את נשמתי לבורא

משאבת דלק שנוזלת בגלל בית שעשוי מפלסטיק וונוטה להישבר

חיישן סיבובי מנוע

חיישן טמפרטורה שנוטה להתקלקל בשנים האלה..

כל מיני בעיות אומנם קטנות ולא יקרות ככ,אבל מעצבנות שבחיים לא תמצא אותן ברכב יפני כמו טויטה לדוגמא..

שוב שיקול שלך נוחות והנאה,לעומת אמינות

פורסם
בגלל שזה אוטומט

לרכב יש הרבה "מחלות"

כמו למשל מנגנון מגבים שמחזיר את נשמתי לבורא

משאבת דלק שנוזלת בגלל בית שעשוי מפלסטיק וונוטה להישבר

חיישן סיבובי מנוע

חיישן טמפרטורה שנוטה להתקלקל בשנים האלה..

מה הקשר בין מחט לתחת?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחח אלעד הרגת אותי, קרא שוב את ההודעה שלו, הוא התכוון שהוא זולל דלק בגלל שהוא אוטומט, בלי קשר למחלות.

 

דווקא יש, יאריס למשל, או סיויק, או ג'אז, לא בטוח באשר להתאמתם לתקציבך וצרכיך, אבל את זה אתה תדע.

 

המחיר של היאריס מנופח בטירוף (וגם זה understatement).

לגבי ההונדות - הסיויק בטח רובן קרועות, אני לא רוצה להיכנס לסיפור הזה והג'אז פשוט לא בשבילי (מרכב גם צריך להנות).

הבנתי שיפנית אני לא אקנה ודי התבאסתי על זה, אני מעדיף יפנית! אבל עם השוק המצומצם של ישראל, אין אחת ידנית נורמלית.

 

האם החלטת שאתה מחפש רק גולף או שאתה עדיין פוזל לכיוונים אחרים?

אם כן, מה עם אופל אסטרה? עולה כמעט חצי מהגולף באותו שנתון, ביטוח זול יותר, בטיחותית כמו הגולף, ואיכותית (אין כפתורים מתקלפים:lol:) כמו הגולף פחות או יותר.

גם אני חיפשתי גולף בהתחלה, עד שישבתי באסטרה.

 

אני מאוד רוצה גולף אבל לא נעול בכלל. הבעיה באסטרה שהיא גדולה מאוד, אחד הדברים שהכי קונים אותי בגולף זה שהיא האצ'בק.

למרות זאת, אשקול את ההצעה, אחפור קצת על האסטרה נראה מה הולך שם.

 

נ.ב. חבר'ה, מבחינתי הדיון לא נגמר :) אשמח לשמוע כמה שיותר דעות על השאלה של השרשור כמו כן על חוויות אישיות עם המנועים.

Bimmer

פורסם
מה הקשר בין מחט לתחת?

הכוונה שהוא זולל דלק כי הוא אוטומט.

והמחלות זה המחלות השכיחות ביותר ברכב זה וזה רק כמה שציינתי.

והרכב בכלל לא נסע הרבה 123 אלף קמ ומטופל רק עם חלפים מקוריים ושמן סינטטתי מלא.

אבל למרות הכל,אני אעדיף אותו על פני כל רכב יפני אחר:)

פורסם
תגובה מאוד מעניינת, כמה שאלות,

1. למה אתה חושב שהמנועים עם הקיבולת הגבוהה יותר יהיו הבחירות הנכונות יותר?

2. 1800: הם לא כולם עם Turbo? כי זאת מערכת שאני לא רוצה - גם בגלל הדלק וגם בגלל שזה עוד משהו שעלול להתקלקל.

3. 1800: פוטנציאל שיפור?

4. 1800: מנוע שלא שקלתי בכלל - אמינות? צריכת דלק? מחלות?

 

 

 

1. מכיוון שהרכב מרגיש חלש מעט עם מנוע ה-1.6. גם בגיר ידני.

2. לא.

3. כן, זה מנוע מתקדם יותר, וגם זה אותו מנוע שמורכב בדגמי ה-GTI וכו' - רק בלי הטורבו.

4. אמין, לא חולה, צריכת דלק - אין לי שמץ.

 

נהגתי על המנועים האלו בכל תצורה אפשרית - 1.6, 2.0, ידני, אוטומט - שהם היו על רכבים שונים, גולף, בורה, פאסאט, אוקטביה.

 

שתבין - שום דבר לא נורא. גם ה-1.6 אוטו' עושה את העבודה יופי.

לי אישית היה 2.0 ידני ומאוד אהבתי אותו.

 

אין סיבה ממשית לחפש בנרות את ה-1.8, הוא הגיע רק עד שנת 2000 ואז מנוע ה-2.0 החליף אותו.

הוא חלש יותר על הנייר (115 כ"ס מול 125) אבל הכוח מגיע כבר ב-2400 סל"ד! שזה אומר שהכוח זמין כל הזמן ומרגישים את זה.

 

אף אחד מהם הוא לא מטוס, טיל בליסטי ועוד כל מיני תיאורים של אנשים שהרכב הכי חזק שהם נהגו עליו זה שרייד 1.3 שנת 88.

 

אני חושב שהרכב מרגיש טוב יותר עם אחד המנועים הגדולים יותרת ההבדלים באחזקה וברכישה לא גבוהים מספיק על מנת להצדיק את המנוע הקטן.

אני ממליץ לך גם על גיר ידני, במידה ואין לך בעיה מיוחדת עם גיר ידני ואתה לא נוסע כל היום בפקקי גוש דן - זאת האופציה העדיפה, מבחינת אמינות, חסכון וניצול של כוח המנוע.

 

מנוע ה-2.0 אוכל שמן בין הטיפולים - כמה? לא הרבה. תוסיף בין ליטר ל-2 בין טיפולים - לא ביג דיל. אתה קונה לך בקבוק שמן 5W40 סינטטי משובח ב-150 שקל וזה מחזיק לך בכיף 20-30 אלף קילומטר.

 

הסוד כאן פשוט מאוד - לקנות רכב מטופל ושמור.

לא רכב מאיזה ילד שניסע להוכיח לשכונה כמה חזקה הגולף שלו. רכב שמור יד נמוכה (יש מציאות יד ראשונה ממבוגרים) ועם היסטוריית טיפולים זאת הבחירה הנכונה.

תיזהר מכל מיני רכבים ש"אח שלי מכונאי והוא טיפל לי ברכב, קניתי לפני חודש ואני מוכר כי בדיוק התמנתי למנכ"ל חברה וגם אני נכה ולא יכול לנהוג יותר על ידני פשוט שכחתי את זה שקניתי את הרכב".

 

כמו כן בשנים 2002-2003 הייתה חבילת ג'נרשיין שכוללת הרבה תוספות שגורמים לגולף להראות כמו שמגיע לה להראות (סאנרוף, מגנזיום, פסי קישוט בצבע הרכב, פנסים אחוריים מושחרים מעט וריפוד מיוחד) - אם תוכל להשיג אחת כזאת - לך על זה.


×
×
  • תוכן חדש...