Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוזיקה ברכב!!!!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

עקב ריבוי השרשורים בנושא החלטתי לפתוח את האיכותי ביותר.... זה שידבר על המוזיקה שרובנו (לא אני) שומעים עם חלונות סגורים...

מוזיקה מזרחית!!! או ים תיכונית בשמה הפוליטיקלי-קורקט (למרות שהמזרחיים שבינינו (שוב,לא אני) לא ידעים מה זה צמד המילים הארוך הזה...)

 

בקיצור - הנה העדפותיי :

ליום סגריר - האוסף של זוהר ארגוב מתוך הסרט "זוהר"

ליום בהיר - שלומי סרנגה (ולהיטו הגדול "חלום מתוק" - האהוב על ילדיו של עמית :lol: )

עוד להיטים ששוכנים ברכב - אייל גולן , אייל גולן מבצע זוהר ארגוב , שלומי שבת שר עם חברים , עמיר בניון וכו' וכו'...

 

אז - אנא מכם חברי פורום יקרים - רשמו את העדפותיכם , אהבותיכם ואת השירים שגורמים לכם להזיל דמעה...

 

הסבר קצר -

שרשור זה בא כתגובה לכמה אירועים קשים : שרשורי רוק למיניהם , שרשורי טראנס למיניהם והעובדה שכמה מחברי הפורום הנכבדים ביותר ( ע"ע - גיא , רועי וסער) לא מכירים את השמות המדוברים.

:-)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה עם איזה :

בלבלי אותו כמו שבילבלת אותי? :lol:

 

מה עם יואב יצחק וחיים משה (עד סוף העולם) :?::D

אריאל, סוף סוף שירשור איכותי :mm_wink::mm_yeah:

 

תנו כבוד ללהיטים האחרונים:

שרית חדד - היום הזה ממש

שלומי שבת - תנו לחיות בשקט

קובי פרץ - בלבלי אותו

מושיק עפיה ושלומי סרנגה - חלום מתוק

וכמו שציינתי קודם, יואב יצחק וחיים משה - עד סוף העולם

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה קרה ? אתם כבר לא מפחדים מנידוי ?

 

טוב מאוד !

 

יאללה , בלאגן !

 

וכך נראית העיירה שלי , ואם שם תעבור , אולי תראה אותי......

ואם אתה , נמצא כבר בסביבה , דע לך שכאן , הזמן לא הכרחי.......

 

אריק סיני המלך !!!!

 

נו אז מה אם זה לא קשור....

 

מספיק עם ההכללות , תשמעו מיזרחית , דאנס , ראגיי , הכל !

 

וכמו שנאמר : "גשם טיפטף , משבר סוחף , שבור אני מכאב.....אל תעלבי , קיראי בשמי..."

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

או שלא! :lol:

 

טוב אז אני לא אוהב, אני גם לא מכיר את חלק מהמבצעים (החשובים?)... וטוב שכך!

 

בצבא בגלל חוסר יכולת לשלוט על בחירת התחנות ברדיו נאלצתי לשמוע את רדיו

דרום, ובגלל זה אני מכיר את אייל גולן בעל"פ. לא מאהבה אלא מזה שהם משמיעים

אותו שוב, ושוב ו...

 

ולגבי אי הכירותי עם השמות... יש דברים יותר גרועים שאני לא מכיר , או ככה לפחות

טענו אלו ששירתו איתי שהיו כל כמה זמן מקבלים שוק מחדש ש - מה? באמת? לא

ראית\שמעת את X.

פורסם
מה עם איזה :

בלבלי אותו כמו שבילבלת אותי? :lol:

 

מה עם יואב יצחק וחיים משה (עד סוף העולם) :?::D

אריאל, סוף סוף שירשור איכותי :mm_wink::mm_yeah:

 

תנו כבוד ללהיטים האחרונים:

שרית חדד - היום הזה ממש

שלומי שבת - תנו לחיות בשקט

קובי פרץ - בלבלי אותו

מושיק עפיה ושלומי סרנגה - חלום מתוק

וכמו שציינתי קודם, יואב יצחק וחיים משה - עד סוף העולם

 

איציק

 

הייתי מוסיף את :

שלומי שבת - בשם האהבה

שלומי שבת - את יפה

אייל גולן בהופעה שר את מיטב זוהר ארגוב לא יוצא אצלי מהמערכת... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מה עם איזה :

בלבלי אותו כמו שבילבלת אותי? :lol:

 

מה עם יואב יצחק וחיים משה (עד סוף העולם) :?::D

אריאל, סוף סוף שירשור איכותי :mm_wink::mm_yeah:

 

תנו כבוד ללהיטים האחרונים:

שרית חדד - היום הזה ממש

שלומי שבת - תנו לחיות בשקט

קובי פרץ - בלבלי אותו

מושיק עפיה ושלומי סרנגה - חלום מתוק

וכמו שציינתי קודם, יואב יצחק וחיים משה - עד סוף העולם

 

איציק

 

הייתי מוסיף את :

שלומי שבת - בשם האהבה

שלומי שבת - את יפה

אייל גולן בהופעה שר את מיטב זוהר ארגוב לא יוצא אצלי מהמערכת... :wink:

 

את 'שלומי שבת - בשם האהבה' קיבלתי ביום רביעי באוסף מעולה עם עוד כמה שירים איכותיים על אותו הדיסק ;-), שיר מעולה :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כל השירים הנ"ל ירדו לאחרונה מההארד דיסק (תודה קאזה) למינידיסק.

 

בכל מקרה יש לי וידוי קטן, יש לי את כל הדיסקים של אתניקס .

 

עוד להקה שכיף לשמוע אותה באותו היא רוקפור ("האיש שראה הכל").

 

אבל הגדול מכולם הוא פורחס המשוגע.

 

מי שלא יודע מי זה אז עדיף שלא ידע כי זה לא בשבילו :twisted:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ליום בהיר - שלומי סרנגה (ולהיטו הגדול "חלום מתוק" - האהוב על ילדיו של עמית )

אז שלומי סרנגה אבל רק ביוונית(מעורב עם עברית זה גוועלד).

שלומי שבת וחברים.

בעז שרעבי(לא משנה מה).

וכמובן הלהיט-עיישה של חאלד.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כל השירים הנ"ל ירדו לאחרונה מההארד דיסק (תודה קאזה) למינידיסק.

 

בכל מקרה יש לי וידוי קטן, יש לי את כל הדיסקים של אתניקס .

 

עוד להקה שכיף לשמוע אותה באותו היא רוקפור ("האיש שראה הכל").

 

אבל הגדול מכולם הוא פורחס המשוגע.

 

מי שלא יודע מי זה אז עדיף שלא ידע כי זה לא בשבילו :twisted:

 

איך אתה מסוגל להזכיר את שם רבן דרבן פורטיסחרוף באותו משפט עם אתניקס.

 

 

 

האיש שראה הכל, בהחלט דיסק טוב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
כל השירים הנ"ל ירדו לאחרונה מההארד דיסק (תודה קאזה) למינידיסק.

 

בכל מקרה יש לי וידוי קטן, יש לי את כל הדיסקים של אתניקס .

 

עוד להקה שכיף לשמוע אותה באותו היא רוקפור ("האיש שראה הכל").

 

אבל הגדול מכולם הוא פורחס המשוגע.

 

מי שלא יודע מי זה אז עדיף שלא ידע כי זה לא בשבילו :twisted:

 

איך אתה מסוגל להזכיר את שם רבן דרבן פורטיסחרוף באותו משפט עם אתניקס.

 

 

 

האיש שראה הכל, בהחלט דיסק טוב.

 

צרי לתלות אותו על הצלב... :twisted:

פורסם

בוא נראה אותכם מוצאים צלב מספיק גבוה בשבילי :p

 

בכל מקרה פורטיס גדול מהחיים (גם יחד עם סחרוף הוא היה בסיידר). תן לי את ה-205GTI שהיתה לי ואת "המוות אינו מחוסר עבודה" באותו טיול לצפון שעשתה חבורה מצומצמת מחברי פורום זה במשך 10 שעות ליליות. אחחח.....פעם היה טוב, עכשיו אני סטודנט :idea: , תן לי את זה!!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כל מה שאתם דיברתם עד עכשיו זה הבאלנו STI של המוזיקה המזרחית, או בקיצור מזרחית לאשכנזים.

עכשיו בואו נדבר על הדבר האמיתי - הגולף GTI סימן ראשון ( :wink: טוב נו האימפרזה STI) של המוזיקה המזרחית.

 

מישהו כאן מכיר את יובל פרי, "המלך"?

סביר להניח שלא, כי אפילו בתחנה המרכזית בת"א קשה להשיג קלטות שלו.

אני מדבר כאן על שירים מרגשים כמו "איזה כוסית", "אין לי כוח", "מדבר בטלפון",

"ה' לא יכול לסלוח לך ילדה" ועוד עשרות להיטים נוגעים ללב הערבי המצוי...

עם מילים מרגשות בעברית רהוטה שאפילו אבן שושן היה מתגאה בה:

 

"את תלכי לגהנום ותסבלי כמו שאני סובל היום"

 

"חוזר הביתה אחרי יום עבודה

אני עייף, רוצה קצת מנוחה

שואלת שאלות של שבת (או שזה שב"כ?)

ירבק, מאיפה עלי נפלת?

ועכשיו הפיזמון: אין לי כוח אין לי כוח

שיגעת לי כבר את המוח"

 

"מדבר בטלפון, שומע צלצול של ממתינה

מעביר את השיחה, ועונה לי מעריצה"

 

"עכשיו אני מאחורי סורגים

וכל זה כי סיפרת להם שקרים"

 

להשיג עכשיו בכל תחנות האוטובוס המובחרות

קוקו - מאחוריך :!:

 

צחי.

 

"תודתי הראשונה היא לבורא עולם...אבינו שבשמים מלך מלכי המלכים,

הקדוש ברוך הוא, השתבח שמו לעד אמן, על ההצלחה שנתן לי"

מופיע על האריזה של הקסטה - המלך יובל פרי - ההופעה.

No worries 8)


×
×
  • תוכן חדש...