Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי אימפרזה 06',

לאחרונה שמתי לב שמד המהירות לא זז באופן חלק...כשפתחתי את הלוח ראיתי שהמחוג שקוע קצת יותר פנימה מהשאר וכאשר תופסים אותו כמה מ"מ מעלה הוא זז חלק.

הייתי במוסך שמתעסק בספידומטרים בנתניה והוא החליט בלי בכלל לפתוח משהו רק מהסתכלות על האוטו שיש שתי אפשרויות או שהלך מנוע שם או שצריך להחליף את כל הלוח (650/1200).

זאת לא נראה לי הבעיה,ומכיוון שאיני מבין יותר מדי בתחום באתי להתייעץ איתכם

 

מה דעתכם?

 

עריכה:

הקילומטרז' עובד

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

אצלי כשניסיתי להחליף את הקלפים ברכב ללבנים, הרסתי 2 מנועים, יותר נכון שברתי את הסיכות שמחזיקות את המחוג.

 

וזה כן הצריך החלפת מנועים. כאשר שיחקת עם המחוג (בהתחשב בכך שעשית בזהירות רבה) עכשיו הבעיה נפתרה?

 

ברור שיותר קל להחליף מנוע (ויותר רווחי לבעל העסק) מאשר להיתעסק בממש דברים עדינים.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

הבעיה לא נפתרה, היכן ניתן לתקן את רק את הסיכה שמחזיקה את המחוג? וכמה בערך אמור לעלות מנוע?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

נראה לי שעליתי על הבעיה, במקרה ומפרקים ספידומטר המחוג אמור לצאת עם הסיכה שמחזיקה אותו או בלי?

אצלי הוא יוצא עם הסיכה :cry: וזה לא נראה לי אמור לקרות

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

זה בדיוק מה שקרה לי. ואז החלפתי 2 מנועים.

 

המחוג יצא עם הסיכה (שנשברה איפשהוא...)

 

 

אבל איך זה קרה?

 

הרי אין סיכוי שהסיכה תישבר מעצמה.

 

אני עוד הייתי צריך להפעיל קצת כוח, ואז היא נשברה. (במקום שהסיכה תישאר והמחוגים יצאו כדי שאוכל להרכיב את הקלפים)

 

 

בסוף אבא שלי רכש ספידומטר מפירוקיה והחליף לבד את המנועים (כי רצה לשמור על קילומטראז' מקורי)

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

הסיכה לא נשברה אצלי, בעבר שיחקתי עם הקלפים כדי להחליף צבעים רק המחוג של המהירות יצא בטעות.

אנסה להפריד בין המחוג לסיכה ולהחזירה למקומה

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

לא נראה לי שתצליח.

 

אצלי בדיוק כמו שאתה מתאר, אין סימני שבירה, אבל היא נשברה בתוך החלק שמחזיק אותה במנוע.

 

תנסה תראה אם תצליח להחזיר אותה... הבעיה היא שגם אם הסיכה לא נשברה והיא יוצאת לך בקלות

 

וגם לא זזה לשום מקום, איך אתה מסדר ככה שהיא תידבק בחזרה לחלק שהיא אמורה לשבת שבתוכו? (הוא נורא קטן וצר

 

בגודל של סיכה...) שים לב שכאשר אתה מחזיר את הסיכה, אתה צריך להחזיר בדיוק לאיפה שהיא הייתה, אחרת תיצור זיוף

 

במד.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

×
×
  • תוכן חדש...