Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי יונדאי I10 שנת 2009, 1250 סמ"ק גיר אוטומטי.

לפני מספר ימים ביצעתי למכונית טיפול שנתי, במוסך מרכזי ת"א

כיומיים לאחר הטיפול שמתי לב שבהתנעה לאחר יותר מ 8 שעות

המכונית רועדת ומנורת המנוע מהבהבת

לאחר כחצי דקה הנורית נכבת, הרעידות נפסקות וניתן לסוע במכונית ללא שום בעיה.

בהנעה לאחר זמן קצר - אין שום בעיה.

כמו כן, כשניגשתי לבדיקה נוספת במוסך,

המכונית חוברה למחשב ולא נתגלתה כל בעיה.

כמובן שלפני הטיפול הבעיה לא הייתה קיימת כלל

מה יכולה להיות הבעיה ?

פורסם

בת"א (ובכל מקום אחר בארץ) אין מוסך מרכזי של יבואן יונדאי אל מוסכים מורשים שלו ובת"א יש כמה כאלו.

החשד שלי הנו שבזמן שהתקלה קיימ המנוע אינו פועל בכל 4 הצילינדרים ולכן הוא רועד ונורת הבקרה נדלקת.

זא עלעול להיות בגלל מצת (פלאג) לא מתאים או לא מכוון או לא מתאים מתאים או מחוטי הצתה או מסליל הצתה פגום.

המלצתי היא להשאיר המכונית, ללינת ליילה, במוסך וכך בבקר יוכלו להניעה וראתו ולשמוע את התקלה וכך לאתרה ולתקנה.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה רפי.

בכל מקרה, קראתי כאן בפורום שבעת התנעת המכונית

כדאי לחכות 2 שניות כשהנורות דלוקות, ורק אח"כ להפעיל את המצת.

ניסיתי את זה היום בבוקר, והמכונית נדלקה תקין.

×
×
  • תוכן חדש...