שלום.
ברשותי יונדאי I10 שנת 2009, 1250 סמ"ק גיר אוטומטי.
לפני מספר ימים ביצעתי למכונית טיפול שנתי, במוסך מרכזי ת"א
כיומיים לאחר הטיפול שמתי לב שבהתנעה לאחר יותר מ 8 שעות
המכונית רועדת ומנורת המנוע מהבהבת
לאחר כחצי דקה הנורית נכבת, הרעידות נפסקות וניתן לסוע במכונית ללא שום בעיה.
בהנעה לאחר זמן קצר - אין שום בעיה.
כמו כן, כשניגשתי לבדיקה נוספת במוסך,
המכונית חוברה למחשב ולא נתגלתה כל בעיה.
כמובן שלפני הטיפול הבעיה לא הייתה קיימת כלל
מה יכולה להיות הבעיה ?