Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרצועה חלקה מצד אחד ועם פסים מהצד השני.

החלק החיצוני של הגלגל הקטן (המנוע) הוא גם כן עם פסים ולכן שם יושבת הרצועה מצוין, למעלה המצב שונה - חלקלק.

 

את המכונה אגב קניתי לפני 10 חודשים מבחור שנשבע לי שיש לו אותה רק 3 שנים, היא גם נראית די חדשה חיצונית. קצת מפתיע אותי שככה בונים היום, די חבל לקנות מכונה חדשה בגלל שטות כזו.

 

שוב תודה.

פורסם

תראה התכנון הלקוי של המכונה גורם לכך שכל בעיה הכי קטנה בתמסורת הזו תגרום לרצועה לעוף. זה יכול להיות גלגל שהתעקם, ציר שהתחיל לזרוק- כתוצאה מעיקום, מיסבים או שתושבת המיסב בתוף מפלסטיק נאכלה. בשורה התחתונה הגלגלים לא שומרים על המיקום, אחד ביחס לשני. יכול להיות שניתן לאבחן את הבעיה במצב סטטי ויכול להיות שהיא מופיעה רק במצב דינאמי. מאחר ואינך מנוסה או בקי בתקלות הנפוצות של מכונות כביסה ספציפיות כאלה (כך גם אנחנו) עלול להיות קשה לך לאבחן את הבעיה.

 

אני מציע שתתחיל מלסובב את המנוע, את התוף, נסה להזיז את הצירים של שני הגלגלים ולהרגיש חופש וכו'. אם לא תאבחן שום בעיה תצטרך לקרוא לבעל מקצוע שמכיר את המכונה והשטויות שלה. עדיף שתגיד לו בטלפון מה קורה, כך שאם הבעיה היא בבית המיסה בתוף שנאכל ואין מה לעשות תדע על זה מראש ולא תשלם על ביקור.

 

יובל, לדעתי גם חריצים לרוחב הרצועה, כמו בטיימינג מקטינים את הסיכוי להחלקת הרצועה הצידה. ברגע שמופעל עליה כוח צידי רק סמוך לגלגל אחד היא מתעוותת וחלק מהכוח הצידי הופך לכוח אורכי ונבלם ע"י החריצים. מעבר לזה לעיתים הבעיה היא זריקה רדיאלית ואז הכוחות פועלים לכל הכיוונים, החריצים שוב יכולים לעזור. ההסבר לא מדעתי לחלוטין אבל לעניות דעתי משקף את המצב במציאות, שאולי שי יטיב (או אחד ממהנדסי המכונות האחרים) יטיבו להסביר אותו. בכל מקרה ההשוואה לטיימינג אינה מוצדקת, כיוון שבטיימיניג מדובר בשני גלגלים מדוייקים, יציבים, היושבים בצורה קשיחה בהרבה מאיך שהגלגלים יושבים במכונה המצו'קמקת בעלת התוף מפלסטיק.

פורסם

הגלגל של התוף, זה מתכת? אם כן אפשר לרתך לו שם פינים קנים מהצדדים שישמרו את הרצועה בקו אחד ולא יתנו לה לברוח החוצה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

במחירים של היום קונים מכונת כביסה משומשת תקינה במחיר של התיקון של המכונה הסוררת שהיא גם ככה מועדת לתקלות.

כמובן שזה קורה אם אתה מוביל את המכונה.

פורסם
במה החריצים שעל רצועת הטיימינג מונעים ממנה לזוז ימינה - שמאלה על גבי הגלגלים?

 

 

יובל, לדעתי גם חריצים לרוחב הרצועה, כמו בטיימינג מקטינים את הסיכוי להחלקת הרצועה הצידה. ברגע שמופעל עליה כוח צידי רק סמוך לגלגל אחד היא מתעוותת וחלק מהכוח הצידי הופך לכוח אורכי ונבלם ע"י החריצים. מעבר לזה לעיתים הבעיה היא זריקה רדיאלית ואז הכוחות פועלים לכל הכיוונים, החריצים שוב יכולים לעזור. ההסבר לא מדעתי לחלוטין אבל לעניות דעתי משקף את המצב במציאות.

 

אביב ניסח נהדר את ההסבר עליו חשבתי.

האמת שזה די מובן מאליו...

 

בנוסף לעצות שכבר ניתנו - כדאי לחפש פולי אחר עם גובלים בצדדים שיכול להתאים לתוף הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...