Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לקחתי את הרכב לבדיקה היום. מדובר על פיאט פונטו ספיים דיינמיק. פרטי יד ראשונה 75469 ק"מ.

בנסיעה האוטו נוסע סבבה.

בבדיקה בקומפיוטסט עלו כל מיני ריג'קטים. אין לי אפשרות כרגע לסרוק אז אני אכתוב מה שלא תקין.

 

מיתלים:

לתקן זוית מתלה - מזה אומר?

 

בלמים:

לפרק בלמים קדמיים לבדיקה - אבל הבדיקת בלימה הייתה טובה. (5 שניות בלימה 89%)

 

מנוע:

בלוק מנוע: קורוזיה וסימני נזילות מים מחיבורים. רעש אביזרי מנוע מותחנים וגלגלות. = מערכת תזמון

תיזמון: רעש שסתומים. החלף רזועת זימון לפי הוראות יצרן. עשו טיימינג במרץ בשמשון יהוד.

 

תיבת הילוכים:

בלאי דיסקיות, שמן כהה, נזילת שמן, בדוק/תקן מחשב הפעלה?

דיפרנציאל: נזילת שמן

גל הנע/ציריות: לתקן ציריות , החלף גומיות מגן לציריות. (זה משהו משמעותי?)

 

שלדה

ללא פגיעות

מרכב - תקוני צבע למרות שהמוכר היה המום ששמע על זה.

 

מערכות קירור, דלק, הצתה, קפיצים, מחוונים הכל תקין (יש V)

 

השאלה שלי עד כמה הריג'קטים האלה משמעותיים. הכי מפחיד אותי הסימני קורוזיה בצנרת, נזילת שמן מהדיפרנצייל ומשהו שהוא אמר על תיקון תיבת הילוכים (אבל היא רציפה אז המחשב לא יודע).

 

בשיחת טלפון של המוכר (שהיה מאוד נחמד ואדיב דרך אגב ואת כל הסיבוב הזה אני נהגתי ולא ריחמתי על האוטו) אם מוסך שמשון יהוד (יש שם מוסכניק רחמים או חיים?) המוסכניק אמר לו שהוא לא מתייחס למה שיוצא בבדיקה כתורה מסיני כי הם עושים הרבה הגזמות (כסת"ח של קומפיוטסט - ידוע ונלקח בחשבון על-ידי) וקבענו תור לרופא ביום שישי בבוקר.

אבל בכל מקרה הייתי רוצה לשמוע את דעתכם כדי לבוא יותר מוכן למוסך.

 

נ.ב למדתי המון מהפורום על האוטו וכשבאתי לראות את האוטו ידעתי מה לחפש ודברים על האוטו שהמוכר לא ידע.

 

סליחה מראש על האורך

ותודה למגיבים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אגיד לך את האמת - לי הבדיקה נראית טובה מאוד.

היא מלאה כסת"חים כמו כל בדיקה אחרת, אבל אין בה שום דבר שפוסל קנית הרכב הנ"ל.

הדבר היחיד שהייתי עושה - מכניס את הרכב למוסך כדי לקבל חוות דעת\מחירים לגבי תיקון הנזילות.

אגב, מוסך שמשון הוא מוסך מצויין.

תתחדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבדיקה באמת טובה ואין לך סיבה לדאגה. מוסך שמשון הוא מוסך מקצועי, אמין והוגן ואם הרכב טופל שם אתה יכול להתחיל להיות רגוע.

שווה לבדוק את נושא גומיות הציריות - הזנחה של הנושא עלולה להיגמר בהחלפה של הציריות וזה לא עסק זול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נחמד לשמוע (לקרוא) שאתם מרגיעים ואכן הרכב טופל שם רוב הטיפולים. חוץ משלושה טיפולי 10K שנעשו במוסך אחר (שאבא שלי מטפל בו הוא מוסך טוב ואמין)

 

לפי איזה מחירון הולכים היום? יד 2 שהוא יותר יקר ב 4K או לוי יצחק שלפיו הולכים כל חברות הביטוח.

 

אשמח לתגובות גם על סוגיית המחירון וגם סוגיית הבדיקה.

פורסם

התחלנו מ 35 K

שזה בדיוק האמצע. כמובן כל הריג'קטים עליו.

 

ולגבי הריג'קטים. זה לא טיפה יותר מידי ריג'קטים?

והם נראים די חמורים.... או שלא? נזילת זמן מהדיפרנציאל.... לתקן ציריות....קורוזיה מהחיבורים...

:? :?

פורסם

עוד פעם - תכניס את הרכב למוסך (אפשר גם למוסך שמשון) .

הם יסתכלו על מה מדובר ויתנו הצעת מחיר לתיקון (אמרת "הרג'קטים עליו").

שום דבר לא נראה לי חמור, במיוחד כאשר לא רואים את הרכב עמצו.

יכול להיות, שהמוסך לא ימצא חלק ממה שרשום בבדיקה, וזה בסדר.

מכוני הטסטים אוהבים לרשום הרבה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם לדעתי הבדיקה טובה ואין בה דברים חמורים. החלף שמן גיר וודא שאין נזילה , והחלף את הגומיות של הציריות.

ובכלל אם הוא ממן את התיקונים השתדל לתקן כל מה שאפשר ומוסכם, וממש לקבל רכב במצב מצויין.

הרכב הזה נראה לי כקנייה טובה מאוד, ואפילו נראה שתוכל לסגור על המחירון הנמוך מהשתיים (לפחות לפי איך שכתבת).

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

אני מעלה פה את הבדיקה עצמה.

אם יש למישהו הערות נוספות או חיזוקים על הנאמר לעי"ל אני אשמח לשמוע.

ולגבי המחירון... לוי יצחק. מזל שיש בחברות ביטוח רק(!) לוי יצחק. (וגם בקומפיוטסט)

תודה מראש.

Scan_Pic0132.jpg

Scan_Pic0127.jpg

Scan_Pic0130.jpg

Scan_Pic0129.jpg

Scan_Pic0131.jpg

Scan_Pic0128.jpg

פורסם

האם נכתב שהוחלפה דלת תא מטען ולאחר מכן זה נמחק?

נראה תמוהה: או שהמכון ממש רשלן, או שיש כאן משהו חמור הרבה יותר. תאיר לנו את הנקודה הזו בבקשה.

בכל מקרה אם באמת כל התיקונים עליו, אז תדבר עם המוסך לא יחסכו שום דבר, בעיקר בכל הקשור לגיר\מנוע, אולי טיפול טיימינג שהרכב צריך לעבור?

כך תקבל יישור קו מלא של הרכב, ותסיר דאגה מלבך.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

טיימינג בוצע במרץ!

הקטע עם הדלת האחורית הבודק חשד שהיא הוחלפה בגלל משהו בברגים שהוא ראה. (ואח"כ לא הצליח להסביר מה הוא ראה בברגים) וכשהוא בא לדלת וניסה לגרד צבע הוא אמר "איזה צבע זה" נשאר אותו צבע. טוב אולי פירקו והחזירו. בקיצור כלום. לפי דעתי. אם זה הבעיה אני רגוע. שאסי 100% נקי.

כמה עולה ניקוי פנסים (הוא לא מוכן לשלם על זה).

פורסם

איזה חפרים.

ניקוי פנסים עולה בין 100-150 ש"ח לשניהם, אבל יש מצב שזה סתם קצת הצהיב וזה לא מפריע לאור ולמעבר טסט. קשה לדעת בלי לראות, תגיד לבוחן במוסך שיעיף מבט. בכל אופן זה "גרושים".

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

אני לא בטוח שהם חאפרים.

הבוחן מסתכל על הברגים שבעזרתם חלקי המרכב מחוברים.

הברגים האלה במקור באים עם שכבת צבע עליהם.

כאשר מפרקים את הדלת\מכסה מנוע, הצבע יורד מהברגים - אלה סימני פירוק.

מכאן הבוחן חשד שדלת הבגאז' הוחלפה, אבל לאחר מכן ראה, שהצבע מקורי.

 

אגב, במיקרה שלי היה הפוך - הבוחן לא רשם שהדלת הוחלפה.

זה הופיע לי בתדפיס מהמוסך.

אמרתי לו, שהדלת הוחלפה.

הבוחן מיד ניגש שוב לרכב, והסביר לי, כי הדלת הוחלפה לדלת מקורית מרכב אחר ( זאת אומרת, צביעה מהמפעל ולא מקומית).

דברים כאלה קורים.

למשל, לרכבים צרפתיים שמכסה המנוע נפתח הפוך, כדי להגיע לרדיאטור\מאוורר צריך להוריד מכסה מנוע.

אחרי הורדה יש סימני פירוק , ויש מצב שבטסט יעלה החשד שמכסה המנוע הוחלף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...