Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה היום היינו במוסך שמשון ביהוד.

דיברנו עם חיים (מנהל שם או משהו) והוא הסביר (כמו שפה כולכם אמרתם) שבבדיקה הדבר היחידי שנכון בוודאות זה שאסי.

הוא בדק את הנזילה מהדיפרנציאל אמר שאין נזילה אלא התעבות שנדבק אליה לכלוך. (אוקיי)

אין סימני קורוזיה בצנרת מנוע.

ציריה מעט שחוקה אבל אפשר להמשיך איתה עד טיפול הבא. (עוד 5 K) כדאי לבוא לעשות במרכזי 1200 ש"ח לעומת 500 במוסך ליד הבית.???

 

כל השאר ברקסים שמן גיר וכו' בכל מקרה בודקים בטיפול אז אין מה לבדוק עכשיו.

הרגשתי מעט מסופק כאילו הוא מנסה לרצות את המוכר יותר מהקונה. (כמובן - אני מקופח.... סתם) אמרתי לו את זה והוא אמר שהוא מדבר על האוטו ולא על הבנאדם.

ישבנו על הטיפולים חיים אמר שהרכב מטופל טוב ויש לו רשימת המתנה לרכב כזה ואם אני לא קונה הוא קונה. (שטיק של מוסך או אמירת אמת???)

בכל מקרה סגרנו על 32,500 שמחירון לוי יצחק כולל שיקלול יד/ק"מ הוא 33,000 (יד 2 38,000!!! רבאק!)

יום ראשון העברת בעלות ובדיקת שיעבודים עיקולים (מקבלים שובר של 100 ש"ח לדלק בבדיקת עיקולים שעולה 100 ש"ח)

בקיצור נראה לי שיצאתי עם רכב במצב טוב מאוד במחיר טוב מאוד.

יום ראשון תמונות!!!

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מדובר על פיאט פונטו ספיים דיינמיק. פרטי יד ראשונה 75469 ק"מ.

 

חיים אמר שהרכב מטופל טוב ויש לו רשימת המתנה לרכב כזה ואם אני לא קונה הוא קונה. (שטיק של מוסך או אמירת אמת???)

quote]

 

אני מהמר על אמירת אמת, במיוחד כאשר רואים את תוצאות הבדיקה ושומעים חוות דעת של המוסך על ה"ליקויים" שהתגלו בבדיקה.

תתחדש!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תתחדש קנית אחלה מכונית.

 

מחירון YAD2 לדעתי משקף יותר את המציאות מכיוון שהאוטו מבוקש בטירוף ואכן נמכר בד"כ מעל המחירון.

 

מציע לך להמשיך את הטיפולים במוסך מורשה ולא ללכת למוסכים אחרים - החלקים שמוסכים רגילים משתמשים בהם הם חלקים תוצרת סין והאוטו רק יתדרדר לך. תמשיך טיפול במורשה והאוטו יחזיר לך אהבה.

פורסם

מה לגבי האפשרות לקנות את החלקים מקוריים או חליפיים מאיכות טובה ממחסן חלפים (שאני מכיר מישהו שעובד שם) ולקחת אותם למוסך.

 

לדוגמה ברכב שעוד מעט יהיה שלי נשבר המנגנון של החלונות חשמל. חיים במוסך אמר שזה 300 שקל! אני מניח שאני אוכל להביא אותו בפחות. השאלה אם ירכיבו לי שם? אני חייב לקנות אצלם את החלק?

 

מאיפה אני משיג סמל אחורי בזול? הבנתי שיש גם דמוי מדבקה.

פורסם

תחסוך עכשיו, תבכה אח"כ.

 

כל פעם שתביא חלק למוסך רגיל והחלק לא יהיה תקין או לא מתאים (וזה יקרה הרבה) אתה תשלם כפול על עבודה.

 

אין לי אמונה במוסכים שאינם מורשי יבואן - למעט בודדים כמו מוסך רון שפיתחו מיומנות בקונצרן מסוים והם גם אמינים, רוב המוסכים הנ"ל עובדים בשיטת מצליח ואין להם ציוד מתאים, במקרה שלך מחשב האקזמינר - כדי לטפל ברכב.

 

בתקלה הראשונה שתהייה מסובכת מדי ישלחו אותך למורשה לבדיקה ממוחשבת - שתעלה לך 320 ש"ח לפני שזז אפילו בורג.

 

חוצמזה - הכל חוזר בסוף במכירה. ביום המכירה תוכל למכור את הרכב ב-2000-3000 ש"ח מעל המחירון רק בזכות ספר טיפולים מסודר.

 

תנסה להשיג היום פונטו 2001 עם ספר טיפולים ממורשה מיום העלייה לכביש - ותראה כמה דורשים על כזה דבר מעל המחירון (סתם דוגמא למה יקרה עוד 4 שנים).

פורסם

אין ספק שיש יתרון משמעותי לטיפול במוסך מורשה. אבל פה אני לא מדבר על שיפוץ גיר/ראש מנוע ומנגנון הגה. פה אני מביא חלק שידוע שהוא מתאים ורוב הסיכויים שאני מקבל מנגנון חדש.

 

בסך הכל מתג-מנגנון מראות חשמל. על מה 300 שקל?

בטח גם ימציאו שעת עבודה 50 שקל.

 

בתיקונים מכניים אני מסכים איתך. אבל זה נראה לי המקום שאפשר להתחיל לחסוך.

פורסם

שוב - לפעמים עדיף לקנות חלק עם אחריות במוסך, במידה והם אחראיים עליו כמובן.

 

במוסך "פטין" בעכו, סתם לדוגמא - מחזיקים בחצר האחורית של המוסך קרוב ל-7 פונטו בכל רגע נתון. הם מפרקים מהן כל דבר שאתה רק רוצה.

נכון שבד"כ אפשר לקנות בפירוקיה יותר בזול - אבל הם אחראיים על החלק ואם הוא לא תקין או מתקלקל בטווח של 3 חודשים - התיקון על חשבונם, מה שכמובן לא יקרה במידה ותביא חלק משלך.

 

עכשיו לגבי מה שחסר לך - לא כ"כ הבנתי מה בדיוק חסר. מנגנון מראות? ממתי יש מראות חשמליות בפונטו? או שאולי מדובר על המתג של חלונות החשמל? או אולי המנוע החשמלי עצמו של החלון.

פורסם

בפונטו דיינמיק יש מראות חשמליות!

המתג ממוקם בין שני המושבים הקדמיים. והבורר לכיוון המראה שבור.

פורסם

לדוגמה ברכב שעוד מעט יהיה שלי נשבר המנגנון של החלונות חשמל. חיים במוסך אמר שזה 300 שקל! אני מניח שאני אוכל להביא אותו בפחות. השאלה אם ירכיבו לי שם? אני חייב לקנות אצלם את החלק?

 

אם תיכנס למסעדה ותבקש שיחממו לך את הקופסא עם האוכל שהבאת מהבית, חייבים לחמם לך אותה או שיראו לך את הדלת של המסעדה?

 

אף מוסך לא אוהב שהלקוח מביא חלקים בעצמו ומבקש רק את שירותי ההרכבה. יש מוסכים שמוכנים לקבל את זה, אם בגלל שמדובר בלקוח קבוע שמכניס הרבה כסף למוסך או אם בגלל שמדובר בתקופה "יבשה" ללא הרבה עבודה. אבל כדאי שתבין את ההיגיון שעומד מאחורי המוסכים שלא מוכנים לקבל עיסקה כזאת, זה פשוט לא משתלם להם ולפעמים גם לא לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ידוע ומובן. אבא שלי קנב משאבת בלמים מרכזית ב 640 שקל שמקורית עולה 1200. 100 ש"ח עבודה וזהו. אם אני אלך למוסך שלו לא תהיה בעיה. מה אכפת להם להרוויח מאיה בכמה דקות עבודה.

 

ולהתגלגלות הקניה. . .

 

היום בבוקר כולי מלא ציפייה ואושר לקראת העברת הבעלות והקנייה הסופית של הרכב, באים לדואר ועוקפים את כולם כי יש למוכר קומבינות (כמה ישראלי!) עושים בדיקת משכון (מתי העלו את זה ל 100 שקל זה לא היה 52?) הפלא ופלא האותו ממושכן ! ! !

כנראה מההלוואה לקניית האוטו (יד ראשונה) המוכר היה בשוק ואישתו עוד יותר. החלטתי שאני לא רוצה להעביר בעלות עד שכל הסיפור הזה יסגר. עוד כמה שעות או עוד יום זה לא ממש נורא. מסקנה לכל רכב כדאי לעשות בדיקת משכון/עיקול וכו' גם לבעלי רכבים יד ראשונה שנראים אמינים ביותר.  

 

אני מחכה שיסירו את הרישום מרשם המשכונות והאוטו יהיה ברשותי. למרות שאני יודע שזה לא ממש בעייתי וניתן לעשות את זה כבר עכשיו אבל יש לי חשש מינמאלי.

 

כבדהו וחשדהו.

פורסם

אחרי חיפושים טלפונים עצבים בדיקות בסוף זה קרה.

 

 

שלא לדבר על הסרת שיעבוד (שהיה לאוטו) כל תסבוכת הביטוח ( העדר תביעות שלוש שנים אחורה למי שלא היה לו בכלל רכב לעולם)

 

רכב משלי (ושל חברה שלי ...:wink: )

 

איזה הרגשה כיפית לקום ולהניע בלי לבקש מאבא בלי לחפש טרמפ בלי לחכות לאוטובוס/מונית/עגלה עם סוס.

 

להלן היפיפייה

IMG_0520.jpg

IMG_0521.jpg

פורסם
אחרי חיפושים טלפונים עצבים בדיקות בסוף זה קרה.

 

 

שלא לדבר על הסרת שיעבוד (שהיה לאוטו) כל תסבוכת הביטוח ( העדר תביעות שלוש שנים אחורה למי שלא היה לו בכלל רכב לעולם)

 

רכב משלי (ושל חברה שלי ...:wink: )

 

איזה הרגשה כיפית לקום ולהניע בלי לבקש מאבא בלי לחפש טרמפ בלי לחכות לאוטובוס/מונית/עגלה עם סוס.

 

להלן היפיפייה

 

רכב יפה :) והצבע גם מוסיף...

 

תתחדש!

פורסם

יופי של רכב, צבע מושלם ואני בטוח שגם מבפנים הרכב נראה מעולה.

 

עכשיו רק להשחיר לו את החלונות ולשים מגנזיום, ויש לך רכב עם נוכחות על הכביש!:evil:


×
×
  • תוכן חדש...