Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא הודעות צאט אם הייתי שואל מה העובי הסטנדרטי במערכת בשיל שאני יוכל להשוות אז לא היית אמר כלום פשוט תמיר יודע מה יש לי אז שאלתי אותה...

מצטער בכול מיקרה

פורסם

אני קניתי במוסך חשמלאות רכב 6 מטר כבל 4 גייג ב80 שקל. זה בגלל שקניתי עוד כמה דברים. בעקרון הוא 20 שקל למטר. זה כבל שלא במיוחד למגברים עם בידוד בצבע שקוף יפה כמו שמוכרים במיוחד למגברים. אבל הוא מנחושת והוא לא עושה בעיות. יש לו סתם בידוד אדום מכוער אבל לא נורא כי לא רואים אותו בכלל. בית פיוז לא מצאתי יותר עבה מ8 גייג והיינו צריכים להלחים (אני וSUB). מתחת למכסה מנוע שמתי את הצינור השחור הזה ובתוכו הכבל.

פורסם

תמיר נשמה, חניתי לידך בתחרות ואתה מעיז לשאול שאלות כאלה...

 

לא ראית את הכבל אצלי? - כבל של רתכת מפלצתית..הוא 2 גייג'..עם בידוד כפול (תפקידו במקור הוא לעמוד החום גבוהה של רתכת..) והוא עלה לי 5 שקל למטר!!!

 

קניתי אותו אצל איזה מאכר אחד בחולון שאבא שלי מכיר אותו...פשוט תחפש חנות שמוכרת רק כבלים ויהיה לו שם הכל..תאמין לי זה פשוט.

 

 

אני חייב להוסיף שאת הרעיון קיבלתי מKICKER, שאצלו זה לא ככה, אבל לכל דבר יקר הוא יכול למצוא דבר זול שעושה את אותה עבודה... :lol::lol::lol:

פורסם

סתם שאלה שקצת פחות קשורה, מה זה היחידה הזאת גייג'?

יש לה גם שם אחר?

הבנתי שזה עובי של כבל, כמה זה במ"מ/ס"מ?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

×
×
  • תוכן חדש...