Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה של אמא שלי טוענת שהיא קראה כתבה בגלובס על זה שמזגן צורך פחות חשמל ממאוורר ולכן עדיף להדליק מזגן מבחינה כלכלית.

 

מישהו קרא את זה ויודע להגיד אם זה נכון? ההיגיון אומר לי שזאת שטות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מזגן 2.5 כ"ס (תדיראן ספיריט) עוצמתו בערך 2KW בחימום, בקירור קצת פחות.

 

מפזר חום מצוי גם 2KW.

 

מסקנה שלי - להפעיל מזגן 2.5 כ"ס זה בערך כמו להפעיל מפזר חום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

על פי הבנתי, מאוורר רק מסרקל את האויר. מזגן מוריד את הטמפרטורה תוך כדי סירקול.

על פי כן, מאוורר ישאר דלוק ליותר זמן ממזגן. כי מזגן אתה מכבה או מעלה את הטמפרטורה כשהחלל קריר.

זו ההנחה הבסיסית.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

השאלה היתה על קירור ולא על חימום.

 

מזגן צורך הרבה יותר ממאוורר ביתי - אבל להבדיל ממאוורר הוא גם מקרר.

 

ולעניין החימום - 2000 וואט של חשמל מפיקים הרבה יותר חום מ-2000 וואט שצורך מפזר חום, אז המסקנה שלך, ממזר מהיר, שגויה.

:turn-l:
פורסם

בדרך כלל האנרגיה הדרושה לשם קירור היא גבוהה הרבה יותר מאשר לחימום לכן בצע השוואה בקטע של קירור.

 

כאשר צריכת הזרם היא 2KW של מזגן או תנור הסכום שתשלם לחברת החשמל הינו זהה אבל יש להתחשב במדד הנצילות הסופית לפני שאתה מפתח תאוריות מה עדיף.

איזה כייף לי :)

פורסם
על פי הבנתי, מאוורר רק מסרקל את האויר. מזגן מוריד את הטמפרטורה תוך כדי סירקול.

על פי כן, מאוורר ישאר דלוק ליותר זמן ממזגן. כי מזגן אתה מכבה או מעלה את הטמפרטורה כשהחלל קריר.

זו ההנחה הבסיסית.

 

מאוורר צורך כ-60W

 

מזגן 1.5 כ"ס בזמן פעולת המדחס צורך כ 1000W

 

זה אומר ש16.6666666 שעות של מאורר הם כמו שעה אחת של מזגן

פורסם

מנוע המאוורר שביחידה החיצונית של המזגן הוא גדול ובעל הספק חזק יותר ממנוע המאוורר הביתי ,וזה מבלי לקחת בחשבון את המדחס ואת מנוע המפוח שביחידה הפנימית .

פורסם

ואני שמעתי שמניפת יד צורכת פחות ממזגן.

 

אגב גם פתיחת חלון יותר זולה ממאוורר.....

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

×
×
  • תוכן חדש...