Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי לא הייתי מתקרב,אני היית מעדיף את הJBL האלו-GT5650C JBL

למה לפי דעתך לא להתקרב?, שמעת אותם? במה עדיפים הJBL בדיוק?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

glansfor אין לי מושג ואפילו שמץ של מושג על סמך מה אתה אומר את מה שאמרת

"לפי דעתי לא הייתי מתקרב,אני היית מעדיף את הJBL האלו"

אחד המשפטים היותר מוזרים שקראתי בעת האחרונה בפורום

ואני חייב לשאול (ואשמח לתשובה אינטיליגנטית ותומכת מציאות) אם יש איזה הסבר שמגבה או תומך במה שרשמת ?

אני אישית אפילו לא רואה מקום להשוואה בין שני הסטים

אני מסכים עם חיים ביקר

ובכל זאת אני חושב שאפשר לשקול רכישה של קומפוננט בארץ מכיוון שישנם המון אופציות טובות ובמחיר טוב בקניה מקומית

דרור

פורסם
למה לפי דעתך לא להתקרב?, שמעת אותם? במה עדיפים הJBL בדיוק?

אפשר להבין את מקור התגובה, אין צורך לכעוס על הבחור.

הנתונים "היבשים" לא מיועדים לקהל המיינסטרים-הסט לא היה זוכה לפופולריות רבה בזאפ :-).

 

זו החלטה של החברה לבנות סט, שלא בהכרח פונה לכלל הלקוחות,

אלא סדרת כניסה לחובבי SQ,

(בדומה לסדרות כניסה של ESB, VIFA, DLS).

-

פורסם

דווקא סטים של אלפיין נוטים לצוויון צליל מאוד נעים לאוזן ומאוד חם - קרוב מאוד לסטים של מוראל באותה הרמה.

 

היתרון בסטים של אלפיין הוא שהם אמנם יקרים יותר מהמתחרים לרוב באותה הרמה, אבל הם חוסכים לך את הצורך הממשי של רכישת מגבר... נקודה מאוד מעניינת למי שהרצון שלו לשדרג לשמע סביר במינימום השקעה.

 

ואם אתה תשים אותם על מגבר חיצוני - הם ישמעו הרבה הרבה יותר טוב ואתה עדיין לא תהיה זקוק לעבור את מגבלת ה50 וואט לערוץ.

 

לעומת הJBLים שהוזכרו כאן, הייתי הולך על האלפיין בלי לשמוע אותם בכלל, אני פשוט יודע שלי - הם יהיו הבחירה העדיפה.

 

והנסיון שלי עם סטים פשוטים של JBL וגם אינפיניטי הוא פשוט רע ומר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חיים ידידי היקר תמיד הערצתי את היכולת שלך לתת לרגש לחלוף ולחזור להיגיון ורק אז להגיב 8)

אתה עוד תהיה עו"ד מהטובים ביותר במדינה

רק מה תשתדל להימנע מדיני משפחות :-P:wink:

אבל חיים ידידי אני בהחלט מזדהה עם "אביתר"

אי אפשר שלא לתהות וקצת לכעוס על תגובה שמשווה שני סטים כאלו ועוד בכזו החלטיות וללא פשרות

אתה יודע אפילו נציג של "ניופאן" היה רך יותר בתגובה

דרור

פורסם

 

מדובר בסט כניסה של אלפיין המיועד לעבודה ללא מגבר

מבחינת עלות : משלוח אופיני עולה 70 דולר +מיסים אתה תגיע לעלות סופית של באזור 800 שח

במחיר הזה יש בארץ אופציות טובות מאוד.

אני לא הייתי הולך על הסט הנ"ל.

פורסם
מדובר בסט כניסה של אלפיין המיועד לעבודה ללא מגבר

לא מדוייק.

זו לא סדרת כניסה במובן של entry level.

נניח והוא רמקול מסדרה בסיסית, לא ניתן לומר שהוא "מיועד לעבודה ללא מגבר".

גם רמקול של 20W יישמע טוב יותר כשנחבר אותו למגבר מתאים, כל עוד לא אנו לא דוחפים אותו לקצה היכולת.

 

 

החברה מציעה שתי סדרות נמוכות יותר (שגם אותן כדאי להגביר).

את הסדרות ניתן לראות באתר החברה:

http://www.alpine-electronics.co.uk/products/speakers.html

 

הסדרה הראשונה היא SXE-1750S:

http://www.alpine-electronics.co.uk/products/product-singleview/custom-fit-speakers/sxe-1750s.html

 

sxe1750sweb.jpg

 

 

 

 

 

הסדרה השנייה היא SPE-17SF (עומק נמוך):

http://www.alpine-electronics.co.uk/products/product-singleview/type-e-speakers/spe-17sf.html

 

alpine_spe-17sf.jpg

 

 

זו סדרת כניסה שמכוונת גבוה יותר, ולקהל מצומצם.

-

פורסם

אני חייב להסכים עם אודיו קינג בנושא המחיר ואופציית הרכישה של סט בארץ

אבל אני במקביל חייב להתנגד בתוקף להגדרה "מיועד לעבודה ללא מגבר"

אני לא מכיר שום רמקול לרכב ש-"מיועד לעבודה ללא מגבר" כי הרי בסופו של דבר כל רמקול סטנדרטי (חוץ מרמקולים שמוגברים "בילט אין") צריך משהו שיגביר אותם

לעיתים משתמשים במגבר הפנימי של הרדיו ולעיתים (מה שיותר טוב בדרך כלל) משתמשים בתוספת של מגבר חיצוני

מניסיון שלי הגברה חיצונית תמיד טובה יותר מהמגבר הפנימי של הרכב

נכון שצריך להיות זהיר וזה שיש מגבר חיצוני לא אומר שיהיה אפשר להעיר את השכנים בבלוק הסמוך עם רמקולים של 200 ש"ח

אבל עדיין רמות הכיוון ואיכות הצליל יהיו טובים יותר משמעותית

אני לא יודע אם החברים הצעירים זוכרים יכול להיות שהמבוגרים יותר עדיין זוכרים את הרכב של אוטו פרט ז"ל שהיה מורכב עם רמקולים ערומים מקדימה דרך קרוס בנייה עצמית והגברה חיצונית וטוויטרים להשלמה

וזה נשמע פשוט טוב !!! נכון לא חזק אבל עדיין מפתיע באיכותו

וסט שמוצהר 30-50 RMS ומיוצר על ידי חברה עם כבוד בענף בהחלט יכול להתמודד ובהצלחה אדירה עם מגברים חיצוניים ועם התקנה נכונה ולייצר גוון צליל מדהים בכל סוגי המוסיקה.

ולעומת זאת סטים שמומלצים פה הלוך ושוב יודעים לנגן צליל שכונתי צורמני ו(כמובן) בווליומים חזקים שכל התכנון בבניה שלהם עמד סביב יצירת פיתרון זול לבעלי רכבים חסרי ניסיון וחסרי הבנה לגבי היכולת הפוטנציאלית שניתן להגיע ברכב.

לכן לי חורה שהמוטו הזה (שמסתבר שהוא כלכלית ומסחרית נכון, ולראיה בכל העולם מוכרים סטים כאלו) חודר ומחלחל לפורום היותר מקצועי הזה ומטעה אנשים

דרור

פורסם

צודקים - ננסח את זה כסט שההגברה שלו ללא הגברה חיצונית תהיה הרבה יותר קלה ליחידת הראש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מדובר בסט כניסה של אלפיין המיועד לעבודה ללא מגבר

מבחינת עלות : משלוח אופיני עולה 70 דולר +מיסים אתה תגיע לעלות סופית של באזור 800 שח

במחיר הזה יש בארץ אופציות טובות מאוד.

אני לא הייתי הולך על הסט הנ"ל.

 

אין לי בעיה של משלוח מבאים לי את זה לכאן.. דוד שלי פשוט בא לבקר אז לקנות בארץ זה לא ניראה לי עולה על הפרק המחירים פה יקרים כמעט פי שניים..

פורסם

לא בהכרח, לא תמיד המחירים בארץ יקרים יותר.

ואל תשכח את השירות, מה יקרה במקרה של תקלה? בארץ יהיה לך למי לפנות, זה בלבד שווה תוספת.

 

זו רק דעתי, תבדוק טוב בארץ לפני שאתה פונה לחו"ל.

 

בהצלחה,

סער.

פורסם
אפשר להבין את מקור התגובה, אין צורך לכעוס על הבחור.

הנתונים "היבשים" לא מיועדים לקהל המיינסטרים-הסט לא היה זוכה לפופולריות רבה בזאפ :-).

 

זו החלטה של החברה לבנות סט, שלא בהכרח פונה לכלל הלקוחות,

אלא סדרת כניסה לחובבי SQ,

(בדומה לסדרות כניסה של ESB, VIFA, DLS).

 

אני אענה לך מה בידיוק הגבתי, אני אף פעם לא שמעתי את הסט הנ"ל אך היו לי את הJBL מדגם אחר טיפה חזק יותר.

בן אדם פנה אלינו לקבל מידע, קיבל לא להתקרב מבן אדם שלא שמע גם. אולי הצליל של הALPINE ישמע טוב יותר מJBL הצומרני.

אני עונה רק אם אני יודע, אם לא אני שואל ומקווה לא לקבל תגובות מהסוג הזה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...