Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לפי דעתך לא להתקרב?, שמעת אותם? במה עדיפים הJBL בדיוק?

 

glansfor אין לי מושג ואפילו שמץ של מושג על סמך מה אתה אומר את מה שאמרת

"לפי דעתי לא הייתי מתקרב,אני היית מעדיף את הJBL האלו"

אחד המשפטים היותר מוזרים שקראתי בעת האחרונה בפורום

ואני חייב לשאול (ואשמח לתשובה אינטיליגנטית ותומכת מציאות) אם יש איזה הסבר שמגבה או תומך במה שרשמת ?

אני אישית אפילו לא רואה מקום להשוואה בין שני הסטים

אני מסכים עם חיים ביקר

ובכל זאת אני חושב שאפשר לשקול רכישה של קומפוננט בארץ מכיוון שישנם המון אופציות טובות ובמחיר טוב בקניה מקומית

דרור

 

לשתיכם-חכמים יקרים אולי בטעות אתם חושבים אני יבוא ויגיד לכם בHZ כזה וכזה הוא לא ננישמע לי טוב ובלה בלה בלה.

וואלה אף אחד ממכם לא יוכל להתווכח עם אוזניים שלי מה שנישמע לי זה טעם יחודי שלי וזה דעתי אני לא חייב לתת חוות דעת מדעית לא ככה ?

יופי אז אל תעשו לי כאילו אם אנין לי אסמכתה מדעית ומדוקדקת לגבי סיבה מקצועית בוא נגיד אז אני לא יכול להגיד דעה.

לפי דעתי לא שווה לייבא את הסט במחיר הזה הוא לא ברמה בכלל שמעתי אותו ואהבתי יותר את הJBL נקודה.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

glansfor בוקר טוב

אני לא ציפיתי ממך לשום נתונים מדעיים ואם היית עוקב אחרי התגובות שלי היית רואה שאני הרבה יותר צמוד וקשוב לאוזניים שלי ושל לקוחותיי מאשר לנתונים היבשים שיש על פיסת הנייר שזרוקה בתוך קופסאות הרמקולים או המגברים.

אין פה שום עיניין ומטרה לנסות להוציא אותך מבין יותר או מבין פחות אבל אתה בנקודה הזו הלכת לדעתי קצת יותר מדי רחוק.

תראה אני משוכנע שלא שמעת את הסט של אלפין תחת תנאי עבודה דומים לאות סט של ה-JBL

אחרת אין מצב שהיית תומך בצורה כזו נלהבת בסט שתמכת בו

במקביל אני בהחלט יכול להבין את נטייתך לכיוון הסט הזה כי אני רואה שרוב תגובותיך הם המלצות עיוורות על המותג הזה.

ושוב לי אין בעיה אם העיניין שאתה מוצא בסט המדובר להיפך אני מאמין ומיישם את אמונתי הלכה למעשה (על כך יכולים להעיד חברי פורום שנמנעתי מלעשות איתם עסקים כי כבר היו להם ציודים מזמן עבר) שכל מטרת התחביב הזה היא לגרום לאנשים לנהוג ברכבם כשחיוך מרוח על פניהם

ואם ה-JBL עושה לך את זה אז אשריך.

אבל כשם שבכל העולם אוהבים צ"יפס כך כולם יודעים שהסט הנ"ל הוא צורמני ושכונתי ונועד כעיקרון להתאים לכל מי שבתחילת דרכו בהבנה של סאונד ובעיקר סאונד ברכב

ואין מקום להיכנס לקרב כזה מול סט שהוא במספר דרגות טוב יותר ממנו

ואני רוצה להבהיר שאני ממש לא מדבר על ווליומים אלא על איכויות סאונד (יש מצב שבווליומים ה-JBL יעקוף אותו)

דרור

פורסם

glansfor היקר !

 

אכן הם חכמים, וללא ספק הם אנשים יקרים, ובלי קשר לשתי התגובות שלך בשרשור זה אין כל מקום. כמו שחיים ביקר התנסח וענה לך בצורה חברית ועיניינית, כך אמור לעשות גם אתה, במקום לתקוף כמו ערס מצוי שסותרים את דעתו.

 

זו לא הפעם הראשונה בה אני מעיר לך על דרך התבטאויותיך, מציע אני לך שתרסן את עצמך, אחרת לעולם לא התייחסו לתגובותיך כאן בפורום (לא שנראה לי שכרגע מישהו עושה כן..).

 

בידידות,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אקח לתשומת ליבי את הערותיך,ובכן לעיניין שמעתי את הJBL עם איטום ושאר ירקות(הגברה איכותית וכו').

לכן אני נוטה להעדיף אותם,את הסט הזה שפותח השרשור מציג שמעתי בסקודה פיבוריט,ללא איטום כמדומני,אבל עם הגברה רעוייה לכן אוכל להגיד שאהבתי את הJBL יותר אישית.אני אוהב טוויטר חד ועוקצני.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

שים לב - לדעתי, ויתקנו אותי אם אני טועה, רוב האנשים אינם אוהבים טוויטר עוקצני, ולא משנה איזה סגנון מוסיקה הם שומעים. מאחר ולא שמעתי את הסט הנ"ל, זו כנראה גם אחת הסיבות שהאנשים כאן קטלו את הסט המדובר.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

רנזי מאוד יכול להיות

 

לדעתי האלפיין דומה יותר לפולס באופי שלו לפי דעתי כן.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...