Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה זוכרים שכתבתי כאן לפני כמה ימים על בעיה שכל הזמן היה אוויר במערכת

קירור והאוויר היה חוזר למיכל עיבוי.

 

אז ככה קודם כל: בוצע ניקוז אוויר ואחרי שסבירו לי שבשביל לנקז אוויר צריך בסך הכל

לפתוח את הפקק ולתת למנוע לרוץ חצי שעה, שמשום מה חלקכם חשבו שזה דבר מסובך

וטענו שזה מסוכן מידי אז אני לא יודע מה מסובך בזה אבל שיהיה...

 

בכל מקרה שאלתי חבר שעובד איתי והוא אמר לי ישר בלי לחשוב כמעט שצריך להחליף

פקק כי הוא כנראה אטום (מה שהסתבר כנכון!) ולא נותן לאוויר לצאת...

 

בכל מקרה רק רציתי להגיד תודה לאלה שעזרו ולהראות לכם שלפעמים טועים גם הטובים ביותר.

כל יום לומדים משהוא חדש...

אז שתיהיה לכולם שבת שלום! :D

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ניראה לי שגם לי יש פקק אטום. לרכב אין שום בעיות במערכת המים והוא לא מתחמם. הקיצר הכל עובד פיקס! :p

עכשיו השאלה, כשאני פותח את הפקק (הרכב לא מונע וקר) יש רעש של יציאת אוויר, בדיוק כמו בבקבוקי קולה (פססס...), יש בעיה או שאני סתם ממציא בעיות? :conf::loco:

 

הרכב הוא: אופל אסטרה 1992

1400 סמ"ק קרבורטור

פורסם
חברה זוכרים שכתבתי כאן לפני כמה ימים על בעיה שכל הזמן היה אוויר במערכת

קירור והאוויר היה חוזר למיכל עיבוי.

 

אז ככה קודם כל: בוצע ניקוז אוויר ואחרי שסבירו לי שבשביל לנקז אוויר צריך בסך הכל

לפתוח את הפקק ולתת למנוע לרוץ חצי שעה, שמשום מה חלקכם חשבו שזה דבר מסובך

וטענו שזה מסוכן מידי אז אני לא יודע מה מסובך בזה אבל שיהיה...

 

בכל מקרה שאלתי חבר שעובד איתי והוא אמר לי ישר בלי לחשוב כמעט שצריך להחליף

פקק כי הוא כנראה אטום (מה שהסתבר כנכון!) ולא נותן לאוויר לצאת...

 

בכל מקרה רק רציתי להגיד תודה לאלה שעזרו ולהראות לכם שלפעמים טועים גם הטובים ביותר.

כל יום לומדים משהוא חדש...

אז שתיהיה לכולם שבת שלום! :D

 

רק עכשיו ראיתי שבסוף השרשור הואלת לגלות לנו באיזה רכב מדובר. :?

 

מכיוון שלא כתבת בהתחלה , ויש מכוניות בהן הניקוז הרבה פחות פשוט (ראה פרוייקט מצולם של איציק לוולקן) ,העדפנו לא לתת לך עצות סתמיות , ולמנוע מצב שבו תגרום נזק לאוטו ואולי גם לבוא אל מי מהכותבים בטענות - ושלחנו אותך אל המוסך.

 

תסכים איתי שעדיף , עקב חוסר הידיעה כתוצאה משימוש במדיום האינטרנט , לשלוח אותך למוסך עבור דבר פעוט מאשר להצטער על כך אח"כ.

 

אני מניח שיש כאן מספיק אנשים שהיו יודעים להגיד לך על גבי הפורום את מה שאמר לך החבר , אבל עקב חוסר המידע שסיפקת בהתחלה ,זו התשובה שקיבלת .

 

אני מקווה שברור לך מהם השיקולים שגורמים לעיתים לתת עצה לא מושלמת .

פורסם

גם אצלי הפקק סתום ובאמת תמיד נכנס לי אויר למערכת הקירור ואני השתגעתי מאיפה זה!

 

יש סיבה אחרת שיכולה לגרום לחדירה של אויר כל הזמן למערכת הקירור? (לא חסרים מים- פשוט כל פעם שאני פותח את פתח הניקוז של יוצא ממנו אויר (כלומר אני מוציא את כל האויר ואז לאחר כמה ימים האויר שוב חוזר...)

×
×
  • תוכן חדש...