Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כתבתי שעבור האלטרנטור שילמתי 150 ש"ח ועבור הסטרטר 100 ש"ח.

 

...יש להשיג אלטרנטורים במחירים כאלו,יש להשיג מכוניות שלמות לפרוק במחיר משולש מזה,פשוט צריך לחפש במקום הנכון.

 

אתם מתכוונים להשאיר אותנו במתח?

פורסם

אנסה לעזור לכם במציאת פירוקיות זולות, בלוד ליד תחנה מרכזית קניתי סטרטר מפירוק עלה לי 150 ש"ח,אבל על אלטרנטור רצו 250 ש"ח.

יש גם בצומת ביל"ו פירוקיה

פורסם

אני קניתי אלטרנטור לונדורה מדוד כהן באזור ,עלה 200 שקל עם אחריות 3 חודשים ,והוא עובד טוב עד היום כבר שנתיים בערך..

אני פשוט יודע שהיום הכל זבל סיני אז עדיף אחד מקורי מפירוק במקום להתחיל לשפץ ולפרק.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מסתבר שהמחירים לא "מוקרצים" אלא נסמכים על רכישות שחברי פורום נוספים ביצעו. אבל תמיד ישנם אנשים שיודעים יותר טוב.

פורסם

ליאור - האמת שאני די בספק אם הם יתנו לך חלקים חינם. מה שכן, אני עצמי קניתי שם פעמים אחדות, לא נתקלתי בכל בעיה ומסתבר שאני לא היחיד, אבל שוב, מצד שני, מה אני מבין? תמיד אפשר לקנות חלפים במחיר גבוה יותר ודרך אגב, כותבים "אקח" ולא "ייקח".

×
×
  • תוכן חדש...