Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סובארו B3 מנוע 2000 דגם RXI שנת 2008 עם כמעט 23,000 ק"מ

אך צלחות הבלימה מעווטות ובעת בלימה במהירות גבוהה (מעל 80-100 קמ"ש) מורגשות רעידות חזקות בהגהה

איך קורה שאחרי מס' נמוך כלכך של קילומטרים הצלחות התעווטו?

האם כדאי לפנות ליפנאוטו? הרכב עדיין באחריות, עבר טיפול שנתי לפני כשלושה שבועות ובטיפול נאמר שהבלמים בסדר ואין צורך להחליף.

 

האם תוכלו להמליץ לי על צלחות בלימה איכותיות שלא מתעווטות בקלות גם לא תחת עומס?

מה טווח המחירים?

 

תודה

פורסם

האחריות אינה כוללת דיסקים

איזה דיסקים איכותיים אתם ממליצים? משהו שלא יתעווט אחרי נסיעה אגרסיבית

ומה בערך המחיר?

פורסם

הכי טוב זה המקורי,

אני לא מציע לך להשקיע בצלחות ספורטיביות יותר ומחוררות כמו של ה STI כי המקוריים מספיקים לרכב שלך.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אני מציע לך לפנות למוסך מורשה יבואן.

אולי לא צריך להחליף את הדיסקים, רק לחרוט אותם (לא סיפור יקר) ולהחליף רפידות למקוריות.

לא נשמע סביר החלפת צלחות בלימה אחרי 23 אלף ק"מ.

האם אתה מרבה לנסוע בירידות חדות, כאשר אתה לוחץ על דוושת הבלימה זמן ממושך ורצוף (הברקסים מתחממים)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני משתמש בטיפטרוניק בירידות

הבנתי שזו בעיה בסובארו שהדיסקים לא איכותיים ומתעוותים (קרה גם בפורסטר מושכר בחו"ל)

ואם אני אחליף למקורי אני מפחד שזה יהיה אותו הדבר ויתעווט מהר

איך אני יכול למנוע זאת?

בגלל זה חשבתי לקנות צלחות יותר עמידות

פורסם

שלב ראשון יבצעו חריטה, במידה והצלחות לא ירדו ממידת המינימום, מה שנראה לא ממש אפשרי למרחק הנסיעה שצברת.

אין שום צלחות סטנדרטיות שיהיו עמידות בפני טמפ' גבוהות, עקב שימוש ממושך בבלמים בירידות או נסיעה מהירה.

×
×
  • תוכן חדש...