Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



אחרי שלוש שנים עם מזדה MPV שקניתי בעזרת הפורום-אנחנו חוזרים למכונית רגילה. הילדים גדלו ומעדיפים לחזור למכונית חסכונית יותר

למרות שאין על ה-mpv מבחינת נוחות והנאה.

אנחנו מחפשים מכונית משפחתית (רכב עיקרי לשני נהגים) שהדבר הכי חשוב בה שתהיה מרווחת

גם מקדימה.גם מאחורה-שלושה ילדים בוגרים (בלי מושבים בזוית או בולטים) וגם תא מטען גדול.

דבר שני-אמינות וטיפולים זולים וכמובן בטיחות.

תקציב-עד 45,000 ש"ח.

אפשרי גם מנוע של 1800 או 200.

רק אוטומטי ורק בנזין.

 

תודה מראש

ארנון

 

פורסם

אני לא יודע, כמה תחסכו אם תעברו מ MPV לרכב בנזין עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

בתקציב שלכם וכדי שבאמת החיסכון בהוצאות הדלק יהיה משמעותי, גם אני ממליץ על פורד פוקוס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המלצתותי אלייך זה או הFord focus או הMazda protege שידוע גם כלאנטיס.

מהלאנטיס לא תתאכזב. בנוגע לפוקוס אני מכיר רק את החדשה (2008 ) שהייתה

אצלי כחצי שנה מהעבודה. ואני יכול לומר לך שזה אחד הרכבים הנוחים ביותר שנהגתי עליהם

מקבוצת רישוי 2... החיסרון היחידי שמצאתי ברכב הזה שהטיפטרוניק לא ממש נותן תחושה

אמיתית...אבל חוץ מזה זה רכב מצויין בעל יכולת שיוט יפה ומשקל טוב יחסית שמושיב אותו

על הכביש כמו שצריך.

 

 

שב"ש

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

פורסם
אני לא יודע, כמה תחסכו אם תעברו מ MPV לרכב בנזין עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

בתקציב שלכם וכדי שבאמת החיסכון בהוצאות הדלק יהיה משמעותי, גם אני ממליץ על פורד פוקוס.

 

ב-mpv אני עושה בממוצע בתוך העיר 1:7.5 .

יכאול להיות שאני לא אחסוך גם אם אני עובר למשהו כמו מזדה 6 או סקודה 2000?

 

שאלה שניה-מישהו יודע על פוקוס עם נפח מנוע גדול יותר מ-1600 אם זה מומלץ?

ואם הסקודה 2000 מומלצת יותר מפוקוס או מזדה 6?

תודה לכולם, ארנון

פורסם

אולי תחסוך קילומטר או קילומטר וחצי לכל ליטר דלק.

אני לא מאמין, שמאזדה 6 צורכת פחות מ 1:8 - 1:9 בעיר.

 

פוקוס 2000 סמ"ק מצויין, אבל גם הוא לא ממש חיסכוני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ב-mpv אני עושה בממוצע בתוך העיר 1:7.5 .

יכאול להיות שאני לא אחסוך גם אם אני עובר למשהו כמו מזדה 6 או סקודה 2000?

 

קשה להאמין שתקבל צריכה עירונית טובה יותר,

ההבדל זניח :-).

-

פורסם
הי.

 

ממליץ על פסאט או מקבילתה הזולה יותר, סקודה סופרב.

 

אפשרי גם מאזדה 6 או רכב מסגמנט קצת גבוה יותר כגון וולבו אס 60.

 

לא מדובר ברכבים שאחזקתם יקרה יותר מבחינת טיפולים או חלפים?

פורסם

בסביבות 1:10, אבל את מזדה 3 תפסול, הרכב הזה צר מדי לשלושה נוסעים במושב האחורי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ועוד אפשרות נוספת צצה-פורד מונדיאו.

מרווחת יותר מפוקוס? מומלצת יותר מהפוקוס בגלל המנוע?

לגבי מזדה 6-היא יורדת מהפרק בגלל המחיר היקר מידי לשנת 2003 ומעלה. ואין מתחת לזה

×
×
  • תוכן חדש...