Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המונדאו מעט יקרה יותר בתחזוקה לעומת הפוקוס משום שהיא מסגמנט גבוה יותר ולכן החלקים שלה ממוצבים כיקרים יותר.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אלמרה זה רכב מרווח?

נסעת במושב האחורי של אלמרה עם עוד שני אנשים?

נכון שניסן אלמרה זה רכב אמין, לא יקר לרכישה כמו סיויק\קורולה, מנוע 1800 סמ"ק נחמד מאוד, ביטוחים זולים.

אבל הוא לא מרווח במושב האחורי (יחסית לפוקוס), וגם לא יותר חיסכוני ממשפחתיות עם מנועי 1600 סמ"ק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ב-mpv אני עושה בממוצע בתוך העיר 1:7.5 .

 

איזה MPV יש לך?

 

הנסיון שלי היה 6 ק"מ לליטר בעיר (במקרה הטוב).

 

אולי העיר שלך היא לא כל כך "עירית"?

 

יהודה

פורסם

עם תוסף דלק באופן שוטף, לחץ אויר תקין וצמיגים חדשים, בלי מזגן ובלי קיק דאונים על דוושת הגז

אני עושה בהחלט 1-7.5.

זה יורד רק בקיץ שהמזגן/מזגנים עובדים הרבה.

פורסם

לאחר בירור בלוח יד 2 ראיתי שסופרב לא עומדת על הפרק כי כמעט ואין מכוניות כאלה למכירה. יש מכל השנתונים 20 בכל הארץ

שחלק מהן לא אוטומט ולא בנזין וחלק יקרות מידי (מעל שנת 2005)-כך שההמלצה לא רלוונטית.

 

השאלה אם סקודה אוקטביה לעומת הסופרב בשנתונים של 2002-2005 הן גם מרווחות ומומלצות באופן כללי?

פורסם

למרות שהרבה אנשים לא יאשרו אני ממליץ בחום על רנו מגאן 2

 

בטיחות מעולה מניסיון אישי (איזה זקן ריסק לי את האוטו לגמרי ולא קרה לי כמעט כלום)

 

מרווחת גם הדלק ממש בסדר תחושה של רכב יקר יותר

 

הטיפולים יקרים מעט יותר אבל רכב כזה שמטופל כמו שצריך מספק אמינות גבוהה (כן אמינות גבוהה)

 

לא תתאכזב

×
×
  • תוכן חדש...