Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו זה!!!

סוף סוף העברתי בעלות על סאאב 96 שנת 1969 מהיום בבוקר היא שלי ורק שלי :-D

אני אפילו לא מצליח לשכוח את הפרצוץ של הפקידה שהסתכלה על הרשיונות וראתה "1969" ושאלה "אני רואה טוב?":-P

 

אז כמו שכבר הבנתם בשעה טובה אני מתחיל את השיפוץ הראשון שלי ועוד היום אני מעביר את הרכב לבית החדש שלו, שם אעשה את רוב מלאכת השיפוץ.

אני מתכוון לעדכן פה בכל הזדמנות לגבי ההתקדמות שלי בפרוייקט ולהעלות תמונות ושאלות שונות כדי לשתף ולהעזר בכם. :-)

 

הנה כמה וכמה תמונות של הרכב הספציפי שקניתי, אני יודע שמחכה לי הרבה עבודה אבל זה כל הרעיון לא ככה?:lol:

 

כמה פרטים טכניים:

לרכב חסרים חלון שמאל אחורי ושתי השמשות.

קיימים רוב הסמלים המקוריים.

זהו דגם מנוע V4 של פורד.

כל החלקים המכניים קיימים בתוך הרכב פרט למיכל מים ומצבר שנגנבו.

הריפודים במצב די גרוע.

חלודות ורקבונות דיי נפוצות אבל רובן חיצוניות בלבד פרט לשני חורים בצידי תא המנוע (ניתן להבחין באחד בתמונה הרביעית, חור מרובע)

הרכב נקנה לפני 3 וחצי \ 4 שנים ומאז יושב בשדה שבתמונה.

מכות שקיימות ברכב הן בכנף השמאלית, תא המטען ובכנף הימנית מקדימה.

הרכב רשום כאספנות.

יש את כל הטסות P:

 

אלו הפרטים שעלו לי לראש כרגע, אם יש לכם שאלות, הארות או הערות אשמח לשמוע,

דקל.

12052010675.jpg

12052010678.jpg

12052010682.jpg

12052010679.jpg

12052010680.jpg

12052010683.jpg

12052010705.jpg

12052010701.jpg

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלא תתבלבל, הרכב הזה צריך שיחזור, ולא שיפוץ!

על פי התמנות כל חלק ברכב יצריך שיפוץ מקיף,

לפני שאתה מתחיל להשתולל ולשפוך כסף תעשה לעצמך טובה

מצא מישהו שמבין טוב טוב בסאאב, ובשיפוץ בכלל, ותעשה הערכת מחיר

לשיפוץ, על פי הערכה שלי שיפוץ לרמה סבירה יעלה לך

למעלה מ-30000 ש"ח בקלות, וכל מי שיגיד לך אחרת טועה ומטעה!

אני לא רוצה ליאש אותך, אבל אם תירצה פירוט חלקי של הסכומים שתצטרך

אפרט לך כאן אחת לאחת-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

YYY

שיהיה לך בהצלחה

המלצה שלי, לפני שאתה מלחיל ערוך רשימה של חלקים / מכלולים הדורשים שיפוץ / החלפה ונסה לברר אפשרויות קניה או שיפוץ

ישנם מספר אנשים בודדים בארץ המתמחים בסאאב והם הכתובת הראשונה שלך לחלקים וידע כללי

שתזכה להשמיש אותה במהרה

פורסם

האם זאת אותה אחת שהראית לנו בעבר? :shock: זכור לי שהיא היתה במצב טוב יותר.

פרויקט ענקי מחכה לך. קנה עוד רכב לחלקים, אחרת תצטרך לקחת משכנתא...

 

אגב אני רואה שמה פורד אנגליה ו-164(?), מה איתן?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
האם זאת אותה אחת שהראית לנו בעבר? :shock: זכור לי שהיא היתה במצב טוב יותר.

פרויקט ענקי מחכה לך. קנה עוד רכב לחלקים, אחרת תצטרך לקחת משכנתא...

 

אגב אני רואה שמה פורד אנגליה ו-164(?), מה איתן?

 

בהצלחה .

 

גם אני רואה פורד אנגליה ברקע.

האם מדובר במושב בנמצא ממול לשוהם?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
האם זאת אותה אחת שהראית לנו בעבר? :shock: זכור לי שהיא היתה במצב טוב יותר.

פרויקט ענקי מחכה לך. קנה עוד רכב לחלקים, אחרת תצטרך לקחת משכנתא...

 

אגב אני רואה שמה פורד אנגליה ו-164(?), מה איתן?

אנגליה ו144!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

ואו , איזה פרוייקט

ועוד בשיפוץ ראשון ...

 

כבוד

 

סתם מתוך סקרנות , מה הערכה שלך לגבי זמנים ועלויות של פרוייקט כזה ?

 

בכל מקרה המון בהצלחה ,,

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

תשמע... כמו, שכבר אמרו כולם לפניי- לקחת על עצמך פרוייקט, שלא כ"א הרבה יותר מנוסה היה מעיז! אז, שיהיה בהצלחה!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ההערכה שלי מבחינה כספית הייתה 20000 ש"ח להביא את הרכב לרמת שיפוץ סבירה בהנחה שכל דבר שרק אוכל אני אעשה בעצמי.

הזמן שלי להשקעה רצינית בפרוייקט כרגע הוא מאוגוסט ועד הגיוס שכרגע, בנובמבר אך ככל הנראה ידחה למרץ.

דרך אגב, הרכב השני נמצא במצב דומה מאוד רק עם כמות רקבונות קטנה יותר, שמשה אחת יותר ופחות שנתיים בגיל.

אני הולך להשקיע את מרבית זמני בשיפוץ הרכב החל מעוד חדש וחצי, עד אז אעשה את המיטב שביכולתי להקדיש כמה שיותר זמן לשיפוץ.

חלקי חילוף רבים כבר מצאתי והמכונית השניה שהעלתי תמונות שלה עוד על הפרק, או כרכב לשיפוץ (במידה ואצליח להשיג את הבעלים שנמצא בחו"ל) או כתורמת איברים רבים :-D

ולגבי מיקום הרכב ושאר הרכבים, זה בבית הריף ליד שוהם ורוב הרכבים ללא ניירת וכולם שייכים לבחור בשם גולן שמוכר לחלק מחברי הפורום.

 

ואו , איזה פרוייקט

ועוד בשיפוץ ראשון ...

 

כבוד

 

סתם מתוך סקרנות , מה הערכה שלך לגבי זמנים ועלויות של פרוייקט כזה ?

 

בכל מקרה המון בהצלחה ,,

 

ירון

פורסם
שלא תתבלבל, הרכב הזה צריך שיחזור, ולא שיפוץ!

על פי התמנות כל חלק ברכב יצריך שיפוץ מקיף,

לפני שאתה מתחיל להשתולל ולשפוך כסף תעשה לעצמך טובה

מצא מישהו שמבין טוב טוב בסאאב, ובשיפוץ בכלל, ותעשה הערכת מחיר

לשיפוץ, על פי הערכה שלי שיפוץ לרמה סבירה יעלה לך

למעלה מ-30000 ש"ח בקלות, וכל מי שיגיד לך אחרת טועה ומטעה!

אני לא רוצה ליאש אותך, אבל אם תירצה פירוט חלקי של הסכומים שתצטרך

אפרט לך כאן אחת לאחת-רן

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר בהצלחה.

פורסם
שלא תתבלבל, הרכב הזה צריך שיחזור, ולא שיפוץ!

על פי התמנות כל חלק ברכב יצריך שיפוץ מקיף,

לפני שאתה מתחיל להשתולל ולשפוך כסף תעשה לעצמך טובה

מצא מישהו שמבין טוב טוב בסאאב, ובשיפוץ בכלל, ותעשה הערכת מחיר

לשיפוץ, על פי הערכה שלי שיפוץ לרמה סבירה יעלה לך

למעלה מ-30000 ש"ח בקלות, וכל מי שיגיד לך אחרת טועה ומטעה!

אני לא רוצה ליאש אותך, אבל אם תירצה פירוט חלקי של הסכומים שתצטרך

אפרט לך כאן אחת לאחת-רן

 

אשמח מאוד לפירוט חלקי של הסכומים שיעזרו לי בהערכה נכונה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...