Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמעתי שאלה עם החליפות הלבנות מחפשים אותך .עדין יש לך אפשרות לאשפז את עצמך לבד

 

הרבה אנשים חיו באשליות...ואני רוצה לומר, שבלעדיהם היינו היום במקום אחר,

 

אם הם היו חיים היום, אני מבטיח לך שהיו מאפשזים אותם.

 

מחפשים אותו, אולי שיבואו לעזור...הבחור עובד קשה :roll:

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם

כל הכבוד , אל תתן לאף אחד לשבור אותך ,

 

אני רק מקווה שלצורך ניהול נכון של פרוייקט כזה יש לך את שלושת המרכיבים

1. ניהול זמן (מה המטלות שיש לבצע ובפירוט הרב ביותר כולל תלות אחת בשניה וכמה זמן יקח הכל)

2. ניהול תקציב (כמה תעלה לי כל מטלה , בהתאמה לתקציב הכולל)

3. ניהול סיכונים. (מה יקרה אם .. למשל יהרסו כלי עבודה, חלקים יהיו במצב גרוע משחשבת :roflmao:)

 

אם יש לך את שלושתם , הסיכויים להצלחה גוברים

 

בהצדעה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אל תיתן לאנשים לשבור אותך.

נכון הדרך קשה וארוכה ותעלה כסף אך הכל אפשרי ואם אתה עושה לבד אז גם המחיר של השיפוץ יורד בהתאמה.

הייתה לי אל קמינו 76 רכב האספנות הראשון שלי עקב בעיית רישיונות הזנחתי את הרכב לאחר מס' שנים עיניין הרשיונות סודר אך הרכב לא היה במצב טוב לכן מכרתי אותו. למה סיפרתי את הסיפור? כי כשאני אעלה כאן תמונות של השיפוץ שהבחור שקנה ממני ומשפץ לבד כולם יראו שגם בתקציב נמוך אפשר להגיע לתוצאות מדהימות. כבר אמרתי לקונה שאני כבר מתחרט ורוצה את הרכב חזרה.

אני אקבל אישור ואלה תמונות של הרכב ליפני ואחרי ואז תיראה שקטן עליך אם יש לך ידיים וזמן.

פורסם
כל הכבוד , אל תתן לאף אחד לשבור אותך ,

 

אני רק מקווה שלצורך ניהול נכון של פרוייקט כזה יש לך את שלושת המרכיבים

1. ניהול זמן (מה המטלות שיש לבצע ובפירוט הרב ביותר כולל תלות אחת בשניה וכמה זמן יקח הכל)

2. ניהול תקציב (כמה תעלה לי כל מטלה , בהתאמה לתקציב הכולל)

3. ניהול סיכונים. (מה יקרה אם .. למשל יהרסו כלי עבודה, חלקים יהיו במצב גרוע משחשבת :roflmao:)

 

אם יש לך את שלושתם , הסיכויים להצלחה גוברים

 

בהצדעה

ירון

 

 

נכון לעכשיו הקצבתי לעצמי 4 ימי עבודה לפרק את כל הבודי של הרכב ולהרכיב לעצמי ברזנט שישמש כצל ומקלט מגשם בעתיד, מתוך 4 הימים עברתי 2 בנתיים ומקווה להמשיך מחר ומחרתיים.

עד שלא אשלים את מלכת הפירוק לא אוכל לערוך רשימת מטלות מקיפה או לחשב תקציב מקיף, עד כה פתרתי את בעיית השמשות כמעט לגמרי, מצאתי שמשה קדמית וברכב השני שאני מתכנן לקנות לחלקים יש אחורית (:

יש לי שאלה לגבי בעיית רצפת הפלינגסטונס שיש לי ברכב, האם אתם ממליצים על רצפת פיברגלס?

 

נ.ב

קרה לי קטע אדיר, בדיוק שפרקתי את לוח שעונים והדשבורד אמא הגיעה לביקור ונדהמנו לגלות שלרכב של ההורים, הונדה סיויק 2008 יש קלומטרז גבוה ב100 ק"מ מלסאאב!! (:

פורסם

כל הכבוד על האומץ .:-D

תיקח הכל לאט לאט, ככה נהנים יותר מתהליך השיפוץ .

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

קרה לי קטע אדיר, בדיוק שפרקתי את לוח שעונים והדשבורד אמא הגיעה לביקור ונדהמנו לגלות שלרכב של ההורים, הונדה סיויק 2008 יש קלומטרז גבוה ב100 ק"מ מלסאאב!! (:

 

הגיוני ששלך כבר עשה סיבוב או שניים של הסקלה

פורסם

שלחתי לך בפרטי לגבי פיברגלס. מומלץ ביותר. אצלי כל הרצפה חדשה לגמרי - מפיברגלס. הייתי חושב גם על שאר האוטו. צור קשר.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם
אפשר פירוט על איך מתקנים רצפה עם פיברגלס?

 

לפי מה שאני יודע עושים שיוף וקרצוף של כל הרקבונות ברצפה, מצמידים פלטת עץ תחת הרכב שתשמש בסיס לפיברגלס, מורחים את הפיברגלס בפוליאסטר ויש לשים לב שהפיברגלס עולה על הדפנות כדי שהרצפה תהיה חזקה יותר.

פורסם

קודם כל מצטער על ההתעלקות על השרשור...

 

אפשר קצת יותר פירוט עשיתי חיפוש ולא מצאתי הסבר מספיק מפורט.

 

מה החומרים בהם משתמשים? מה סדר העבודה? ואיפה קונים?

 

תודה

פורסם

עדכון חשוב ביותר! (:

נמצאו הבעלים של הרכב הקודם שניסיתי לרכוש, לצערינו הם מתגוררים בקנדה כבר כמה שנים ולא יהיה ניתן לבצע העברת בעלות בזמן הקרוב מכיוון שלא מתוכנן שום ביקור שלהם בזמן הקרוב או הרחוק.

אבל בכל זאת הם טענו שמכרו לפני יותר מ15 שנים את הרכב למוסכניק (זה הבחור שפגשתי) והם לא מעוניינים ברכב ובמידה ואקנה אותו, בעתיד לא תהיה להם בעיה להעביר את הרכב על שמי.

ככל הנראה מחר אדבר עם המוסכניק המוכר לגבי קניה של הרכב לחלקים, כך אוכל ללא ספק להשלים את שיפוץ הרכב יותר בקלות.

במידה ואקנה אותו תיפטר לי בעיית השמשות אחת ולתמיד וכן חלקי פח וחלקים שונים שאני זקוק להם יהיו סוף סוף ברשותי.

מחר אני מקווה לסיים לפרק את חלקע הגוף ולהתחיל בפירוק המכלולים.


×
×
  • תוכן חדש...