Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
משפצים, אספנים והעל ידע ונסיון יקרים, אני מאוד אשמח לעזרה ופתרון של חלק מהבעיות שעולות לי במהלך תכנון שיפוץ מרכב הרכב:

 

1. אני צריך ליצור חלקים (פאנלים) רבים מפח, לשם החלפה של חלקים רקובים ברכב. בהתחלה חיפשתי פאנלים מוכנים אך ללא הצלחה. לאחר מכן חשבתי לבנות בעצמי מכופפת פחים ידנית שבעזרתה אוכל ליצור את הרצפה, KICK PANELS וחלקים נוספים.

הבעיה היא שאין לי כל הכירות עם עד כמה זה פרקטי ליצור פנלים טובים באופן ידני והייתי שמח לשמוע קצת מנסיונכם בתחום והאם כדי ללכת על פתרון שכזה ליצירת חלקי הפח השונים שדרושים לי.

אופציה שניה היא להצע את החיתוכים והכיפופים לפי הזמנה מדוייקת בבתי עסק שונים שטרם חקרתי לעומק, אשמח לשמוע אם אתם מכירים בתי מלאכה שונים שיתאימו ליצירה של חלקי פח בודדים לפי הזמנה פרטית שלי.

אופציה שלישית היא למצוא חומר גלם שיתאים לשחזורף, בעיקר לרצפה, אני מתקשה למצוא פח גלי מכופף שתואם לתבית הפח של הרצפה המקורית ואפילו דומה לה.

 

בהנחה שאני הולך להחליף את כל רצפת הרכב באיזו דרך הייתם ממליצים לי לעבודה? ייצור עצמי מלא, יצור בהזמנה אישית או שימוש בחומר גלם קיים לחלק מהשחזור?

אשמח לקבל כל חוות דעת או תוספת בנושא.

 

2. חומרי גלם- אני חיפשתי קצת בפורום ואני מחפש קצת רקע על חומר גלם מתאים לשחזור (סוג הפח). הייתי שמח לדעת מהו החומר הנפוץ בשימוש פחחים רבים בארץ ובעולם, באיזה עובי מומלץ לעבוד על הרצפה של הרכב (עד כה ממה שמצאתי בפורומים באנגליה מדובר לרוב על 1.2 לרצפה, 0.8 לפח חיצוני וחלק מהמקומות 1.5).

 

3. שלבי עבודה- אני קצת הולך לאיבוד בסדר הפעולות וחשיבותם של שלבים שונים בפחחות:

א. האם רצוי קודם להכין את פאנל ההחלפה, לסמן אותו על גבי נקודת ההחלפה ואז לחתוך אותה ולרתך או להפך, קודם לחתוך ואז ליצור פאנל מתאים ע"י שבלונה כלשהי?

ב. אם אני מחכה כמה ימים בין הכנת החלק לריתוך ועד לריתוך עצמו, עד כמה מפריעה החלודה השיטחית שמצטברת על פני השטח החשוף?

ג. מה מומלץ לרסס על נקודות הריתוך במהלך תיקון נקודתי? חשוב לי למצוא פיתרון מהיר ויעיל כדי שאוכל לעבוד חלק חלק ולבסוף לצבוע את כל המרכב במכה בצורה יסודית ומקצועית בתנור וכו'.

 

4. צבע FILLER- הבנתי שישנם מקומות בהם רצויי להשתמש בפילר שכזה על מנת לקבל את ה"פיין טיונינט" של הפחחות על חלק מסויים. רציתי לשאול מה השלב בו רצוי להשתמש בצבע זה מבחינת סדר הצביעה ועד כמה זה תורם לתהליך צביעה מקצועי עמיד ויפה יותר?

 

מקווה לעזרה בנושאים אלו, אני קצת הולך לאיבוד בתכנון העבודה שלי על המרכב בהמשך, תודה לכולם וערב טוב.

 

 

HELP:?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכונים:

1. בניתי מכונת כיפוף ידנית ב-150 ש"ח עד רוחב של 50 ס"מ ומותאם לפח עד 1.5 מ"מ.

2. הכנתי כמה חלקי פח קטנים בעזרת המכופפת והתחלתי לעבוד עם שבלונות ליצור חלקי פח מחליפים לשחזור חלקים חלודים ברכב.

צפו בתמונות של החלקים השחורים.

3. דיי סיימתי עם מכסה תא המטען, למדתי הרבה מהשיפוץ שלו על עבודה עם הרתכת ועם הפחים ויצא בסדר בסופו של דבר. יש לי עוד מכסי תא מטען שאוכל לשפץ אם לא אהיה מרוצה מהתוצאה הסופית.

4. קיבלתי מבחור מאוד נחמד מארה"ב מידות מדוייקות של ה-ROCKER PANELS של הרכב, אותן קורות צדדיות תחתונות של הרכב, ושלחתי אותן לכיפוף לפי מידה מפח 1.5 דקופירט. עלה בסך הכל 270 ש"ח ל4 חלקים כולל הכל.

5. יש לי כל מיני התלבטויות לגבי סדר העבודה בשחזור חלקים שונים במרכב, אשמח לעזרה מקצועית בשאות הקודמות שהעלתי והמלצה על פחח או בעל ניסיון שאפשר להתייעץ איתו.

 

שבוט טוב, דקל.

IMG_20130623_224332.jpg

IMG_20130508_215427.jpg

IMG_20130508_215433.jpg

IMG_20130613_210827.jpg

IMG_20130524_193025.jpg

IMG_20130616_204910.jpg

IMG_20130613_210835.jpg

פורסם

יפה מאוד :shock:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

השקעתי את היומיים האחרונים בהכנת ROCKER PANELS חדשים (קורות תחתונות בצידי הרכב)

הזמנתי את הפחים המכופפים מראש לפי מידות שקיבלתי מהבחור האמריקאי.

חוררתי את 2 כל חלקי הפח לצורך הריתוך מאוחר יותר.

צבעתי את החלק הפנימי ביסוד אפוקסי כיוון שלא אוכל להגיע לאזור מאוחר יותר (לקחתי בחשבון שחלק מהצבע יהרס מהריתוך).

כרגע כמעט סיימתי את החלק השני , נשאר רק לתפוס ולרתך 2 כיוונים נוספים (2 שורות חורים).

חיברתי כבר חלק ארוך שיתחבר בהמשך לרצפת הרכב, כרגע אני לא יודע כיצד יתחבר לרצפה בדיוק אך כך אוכל לחתוך בהתאם בהמשך וגם להשיג ריתוך טוב ונוח לכל הצדדים.

תהנו מהתמונות :-)

1. תהליך הקידוח של החורי ריתוך

2. תמונה של צורת החיבור העתידית

3. מזווית שונה

4. 2 חלקים שבהם רותך חלק עליון המשך הרצפה העתידית

5. זוית שונה

6. חלק אחד בסוף ריתוך

IMG_20130701_093027.jpg

IMG_20130701_132240.jpg

IMG_20130701_132252.jpg

IMG_20130701_185835.jpg

IMG_20130701_181752.jpg

IMG_20130702_184340.jpg

פורסם

וואו כל הכבוד לך!

קראתי עכשיו את הכל מהתחלה ועד הסוף.

מדהים באמת.

אני בתור אחד שיש לו את המחלה הזאת ונמצא לפני גיוס חיפשתי לי את השיפוץ שרציתי אבל בסופו של דבר בגלל חוסר כסף זה לא יצא לפועל.

אני בטוח שאסיים את הצבא אעשה דבר כזה בכל מחיר.

 

כל הכבוד לך על ההתמדה והנחישות לשחזר רכב כזה.

באמת שאני מצדיע לך.

 

המשך כך!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

קראתי הכל ..השארת אותי במתח! שנתיים חלפו. מי זכה בהתערבות?

בעצם..אני רואה שמועד הסיום להתערבות הוא 23.05.2015. אז נחכה עוד קצת.

עריכה אחרונה על ידי glmn180
  • שנה מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...