Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דקל שלום

אני חייב להגיד לך שאני מאוד מתרשם מהאמביציה שלך ומהשיפוץ.

זהו פרויקט שחזור לרכב, שמשפצים רבים היו בורחים ממנו. ואתה לקחת כפרויקט ראשון ועל כך מגיע לך שאפו

עוד בטרם סיימת את הפרויקט.

על אף יתרונותיו של הפח המגולוון לא הייתי ממליץ לך להשתמש בו.

הפח המגולוון יותר קשה לריתוך וגם על מנת לצבוע אותו יש צורך בצבע מקשר (פריימר) יחודי.

על מנת שאחר כך הצבע לא יתקלף.

הקפד שעובי הפחים שאתה מתאים יהיו בואתו העובי של פחי הרכב.

 

בהצלחה ושיפוץ מהנה.

 

תודה רבה, אם כבר צבע, האם יסוד אפוקסי הוא צבע טוב לצביעת הבודי כולו?

בזמו שקניתי את הצבע בקשתי המלצה לצבע מתאים לצביעת יסוד על מתכת חשופה.

אני אנצל את ההזדמנות לוודא, למבינים בעניין, מה עובי הפח ברכב? 1.0 ממ?

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישנם עוביים שונים במקומות שונים. בדרך כלל הפח החיצוני הוא 0.8 אבל אם אתה לא מתכוון להחליף מקטעים שלמים אלא רק לתקן רקבונות מקומיים אין משמעות לעובי הפח.

מה שחשוב הוא שתצבע ביסוד דו רכיבי ובכלל כל חומר או צבע שעולה על האוטו כדאי שיהיה דו רכיבי ולא כל מי ספריים או אמרייט.

אמנם זה יקר יותר אבל שווה.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי זמן רב עדכון נוסף (העדכונים באים לרוב לפי רגילות ):-D

 

השבוע אני רוכש חלקי גוף רבים מפרוייקט שהופסק, שמשות, דלתות, כנפיים, מכסה מנוע ועוד'.

(כל החלקים אחרי צבע יסוד בלבד)

בנוסף במהלך השבוע אני עובד על מיכל הדלק, אני מתכוון לנקות אותו בעזרת שרשרת, חצץ טינר וכו'.

לאחר הניקוי צביעה חיצונית בלבד.

אעלה תמונות ברגע שיהיה במה לעדכן.

 

השלב שבו אני דיי תקוע הוא לאסוף מספיק כסף (משכורת הסדיר לא ממש בעננים:-P ) לרתכת CO2 כדי סוף סוף להתחיל במלאכת הפחחות הקשה שעומדת בפני.

אנצל הזדמנות זו לבקש שוב עזרה בנושא (רתכות משומשות, השאלה, הדרכה או כל עזרה אחרת בנושא).

תמיד ישנה האופציה לקחת את כל מה שכבר עשיתי ולהלביש על רכב אחר שבמצב יותר טוב, אבל אני לא רוצה לעשות זאת.

פורסם

אם אתה רוצה לקנות חלקים חיצוניים מסאאב 95 ...צור איתי קשר

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

קצת חדשות,

ביום חמישי ניקיתי וצבעתי את מיכל הדלק, מצבו טוב בסך הכל.

בשישי נסעתי לנשר להביא חלקים רבים מפרוייקט שהופסק לפני שנה בערך, תמורת סכום סמלי רכשתי:

זוג דלתות, זוג כנפיים קדמיות, זוג אחוריות, 2 גרילים קדמיים, 2 דשבורדים, שמשה קדמית, שמשה אחורית, זוג שמשות צד של הדלתות, מכסה מנוע לאחר פחחות ויסוד, ג'ק אורגינל :lol: , סטו מושבים ועוד חלקים רבים בתפזורת שחלקם משופצים וחלקם לא.

רוב חלקי הפח במצב טוב מאלו של הרכב שלי, כולם עברו ניקוי חול, הבעיה שחלקם לא נצבעו ולכן מכוסים בחלודה דיי שטחית.

 

כמה שאלות לי אליכם:

האם לעשות ניקוי חול חוזר לחלקים שמצבם טוב אך מכוסים בשכבת חלודה דקיקה, יפגע בחוזקם ועלול להרוס אותם?

לגבי תיקון בתלאים, כיצד מונעים מתלאים לצבור חלודה בחלקם הפנימי כאשר לאחר הריתוך אין גישה לצבוע או לשייף אותם?

צובעים לפני הריתוך? ממלאים בחומר מונע התחמצנות ורטיבות?

מהן עלויות של ניקוי חול פחות או יותר? נניח לדלת בודדת של רכב?

 

תמונות בקרוב

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון נוסף:

 

החלטתי שאין טעם שהרכב ישב במגרש של דוד שלי, רחוק מהעין ורחוק מהידיים והלב, אז החלטתי להביא אותו אל חניית בייתי.

החנייה היא חניה משותפת למספר בתים אך אינה על הרחוב עצמו (מין מפרץ חניה גדול).

כדי למקם את הרכב הבאתי 4 "בוקים" ל3 טון וכיסוי לרכב.

מחר בבוקר אני אפגש עם המנוף (צריך מנוף להרים את הגרוטאה) במגרש של דוד שלי, נעמיס את הרכב וניסע הביתה.

אני מקווה שבמצב הזה, כשהרכב יהיה ממש מתחת לבית אני אוכל להתקדם צעד צעד בסופי שבוע, בתור התחלה אני אסיים לפרק מכלולים אחרונים בודדים שלא הורדתי מהגוף (סרן, ציריות היגוי ומה שבינהם).

לאחר מכן בתקווה אמשיך בתיקונים של חלקים בודדים כמו שעשיתי עד עכשיו ובבוא היום ארכוש רתכת CO2 לריתוך ותיקון הבודי.

 

אני מנצל את ההזדמנות להקפיץ את השאלות האחרונות שהעלתי בנוגע לניקוי בחול אם למישהו יש ידע בנושא.

סוף שבוע רגוע לכולם,

דקל.

פורסם

החלטה נכונה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

הייתי מציע לך לשקול שנית את החלטתך. כאשר מדובר בחניה משותפת, אתה נתון לחסדי השכנים, והם לא תמיד רואים בעין יפה את העובדה שעומדת להם גרוטאה מתחת לבית (כן, אני יודע שזאת לא גרוטאה, אבל הם לא יודעים את זה).

חוץ מזה, יש מצב שגם העיריה תחליט להתנכל לך, כך שבוקר אחד אתה עלול להתעורר כאשר מחכה לך על הרכב צו שמורה לך לפנותו ממקומו, או גרוע מכך: תגלה שהעיריה החליטה על דעת עצמה לפנות את המפגע אל מגרש הגרוטאות הקרוב.

זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על גנבי מתכות מקוללים.

למרות הקושי הלוגיסטי, אני ממליץ לך להשאיר את הרכב במקומו. שם לפחות הוא בטוח.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בראש העין העניינים מתנהלים קצת אחרת :lol:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
בראש העין העניינים מתנהלים קצת אחרת :lol:

 

אני מקווה שהתכוונת אחרת לטובתי בנושא הזה (: הרכב בבית סוף סוף ואני אעלה תמונות בקרוב (ברגע שאמצא את הכבל הזה!)

אני לא חושב שזה המצב, הרכב מכוסה, אין לי חשש כל כך לגבי כל המקרים שהעלית אבל אכן יש פה סיכון מסויים.

פורסם

כמה תמונות, ניקוי ותיקון של מנוע וישרים נעשה במהלך השבוע (חלק פלסטי קטן שהצמיד את הפחמים במנוע בעזרת קפיץ התעייף ונשבר). נצבע ובהזדמנות אני אחליף את החוטים בבלויים החשמליים.

DSC00613.JPG

DSC00621.JPG

DSC00625-001.JPG

DSC00628.JPG

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום.

 

קראתי בשקיקה את השרשור :-) אני חדש בפורום ומקווה שלא בעייתי להעלות את הדיון הישן יחסית(וזאת כיוון שהוא עדיין לא מיצה את עצמו אני מניח).

האם משהו התקדם עם הרכב? אולי תוכל לעדכן בתמונות אם משהו התקדם.

 

סחטיין, והמשך יום טוב.


×
×
  • תוכן חדש...