Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון קל לכבוד החג יצא לי למצוא קצת זמן בחופש לשפץ חלקים, הנה כמה תמונות חג שמח לכולם!!!

אני מנצל את ההזדמנות לשאול האם יש מישהו שמכיר או יודע על מקום או אדם שאוכל לבצע בו או אצלו בעצמי את עבודת הפחחות של השלדה תוך תשלום עבור האחסון של הרכב במקום למשך תקופת הפחחות ועבור השימוש בחלק מהכלים שברשותו?

DSCN1177.jpg

DSC00284.jpg

DSC00275.jpg

DSC00280.jpg

פורסם

שלום למשפץ האמיץ


 


השירשור הזה הדליק אותי והחזיר אותי לשיפוץ המטורף הראשון של לנדרובר 1964, שהיה יותר עציץ מרכב.


אבל, בעניין הסאאב 96 . את שלי תיכננתי כרכב ליום יום ועדיין לא ויתרתי על החלום. בינתיים הרכב עומד ללא טסט כבר כמה שנים ודורש לפחות צבע חיצוני.


 


כמה תשובות :


 


הגה מיוחד ניתן להזמין מאנגליה או שבדיה-פינלנד. הייתי מחכה עם הוצאה כזו ממש לסיום הפרויקט.


קרבורטור פשוט של וובר או דלאורטו מתאים. ניתן לקחת מפורד ישנות - אסקורט.


אופצייה אחרת - כמו אצלי - זו לרכוש סעפת יניקה מקורית של דגם ראלי - עם תושבת לקרבורטור כפול של פורד קאפרי .


ספר רכב מקורי ניתן לצלם ממני אם תרצה - באנגלית - לא היינס


המלצה אישית - אל תזרוק כלום מרכב החלקים. גם שילדה חלקית או שלמה ניתן לנצל לתיקונים. ובמקרה של סאאב - לא אמרתי את זה אבל - אפילו המספר שלדה לא מוטבע אלא על פחית.


 


כיף של רכב בכביש ועוד יותר כיף בדרכי עפר - לא בדיוק רכב קלאסי עדין . משם ההיכרות שלנו במושבים עם סאאב.


 


עם אנרגיות כמו שלך הצלחה מובטחת


 


אופיר

 

PICT0037.jpg

פורסם
אני מנצל את ההזדמנות לשאול האם יש מישהו שמכיר או יודע על מקום או אדם שאוכל לבצע בו או אצלו בעצמי את עבודת הפחחות של השלדה תוך תשלום עבור האחסון של הרכב במקום למשך תקופת הפחחות ועבור השימוש בחלק מהכלים שברשותו?

מקפיץ את השאלה זה באמת חשוב לי למצוא איזשהו סידור כזה כדי להמשיך בשיפוץ הרכב למרות חוסר הזמן במהלך השירות בצה"ל...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ווואוו, אם תמשיך ככה צפוי שיפוץ ממש יסודי,

כל הכבוד על השיוף של הגריל, ניראה שהושקעה שם הרבה עבודה. :mm_yeah: :mm_yeah:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
שוב , כל הכבוד. לגבי הזמנים אם אתה פנוי לגמרי ויש לך מקום וכלים בסיסיים, נראה לי כאפשרי

לגבי המחיר אתה נראה לי קצת אופטימי אלא אם יש תורמת איברים במצב מעולה ללא ניירות שבעצם אתה עושה החלפה של הכל פרט לשלדה ...

 

וקיים תמיד המצב שאני מדבר שטויות ובסוף אוכל את הכובע שלי... (אשמח להמצא במצב כזה)

 

ירון

 

אתה מתחיל להדאיג אותי , התחלתי לחפש מתכונים לכובעים,:oops:

 

כל הכבוד נראה יפה מאוד תמשיך ככה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עוד שישי פנוי לקצת עבודה על הסאאב! :wink:

קצת פחחות ושפכטל לכנף ימין...

קצת ניקוי של שעונים והברקת ניקלים...

ותיקון חור מיותר בלוח השעונים בתלאי קרבון...

 

תהנו מהתמונות ושבוע טוב לכולם!

DSC00361.jpg

DSC00362.jpg

DSC00369.jpg

DSCN1161.jpg

DSC00356.jpg

DSC00359.jpg

DSC00368.jpg

DSC00367.jpg

פורסם

דבר נוסף!

חשבתי לצפות את החצי העליון של הדשבורד בקרבון, כאשר בדרך כלל הוא מכוסה עור שחור בחלק הזה.

אני חושב שזה יצא יפה מאוד ומתאים עם הצבע והכל.

השאלות שלי הם האם מישהו עשה דבר דומה בעבר?

מה העמידות של פוליאסטר לעומת אפוקסי שמדובר בחשיפה לשמש?

מה לגבי השתקפות על השמשה הקדמית, מנסיון עבר צביעת הדשבורד בצבע לבן מתנקמת בך בנהיגה כאשר השמש בשמים, מה לגבי שחור מבריק? כלומר האם הברק עלול להפריע בדומה לצבעים בהירים?

ובכלל מה דעתכם?

פורסם

איכשהו לא שמתי לב לשרשור הזה עד עכשיו

 

שיחקת אותה!!

אני זוכר כשהתייעצת לגבי רכישת רכב לשיפוץ ראשון ואפילו דיברנו שאני אבוא לעזור לך ונעבוד יחד על הרכב

לצערי מאז ועד היום הייתי תקוע עם כמה דברים ולא יצא לנו (ואחרי הודעה שקיבלתי לפני שעתיים גם לא עוד חצי שנה :( )

 

עלה והצלח ואני לא יכול לכתוב כמה אני שמח (ומקנא) בשבילך על ההתקדמות, איכות העבודה ואי הרמת הידיים!!

המשך כך!!!

 

אתה גר בראש העין, נכון?

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"


×
×
  • תוכן חדש...