Jump to content

ofirn

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ofirn

  1. שלום למשפץ האמיץ השירשור הזה הדליק אותי והחזיר אותי לשיפוץ המטורף הראשון של לנדרובר 1964, שהיה יותר עציץ מרכב. אבל, בעניין הסאאב 96 . את שלי תיכננתי כרכב ליום יום ועדיין לא ויתרתי על החלום. בינתיים הרכב עומד ללא טסט כבר כמה שנים ודורש לפחות צבע חיצוני. כמה תשובות : הגה מיוחד ניתן להזמין מאנגליה או שבדיה-פינלנד. הייתי מחכה עם הוצאה כזו ממש לסיום הפרויקט. קרבורטור פשוט של וובר או דלאורטו מתאים. ניתן לקחת מפורד ישנות - אסקורט. אופצייה אחרת - כמו אצלי - זו לרכוש סעפת יניקה מקורית של דגם ראלי - עם תושבת לקרבורטור כפול של פורד קאפרי . ספר רכב מקורי ניתן לצלם ממני אם תרצה - באנגלית - לא היינס המלצה אישית - אל תזרוק כלום מרכב החלקים. גם שילדה חלקית או שלמה ניתן לנצל לתיקונים. ובמקרה של סאאב - לא אמרתי את זה אבל - אפילו המספר שלדה לא מוטבע אלא על פחית. כיף של רכב בכביש ועוד יותר כיף בדרכי עפר - לא בדיוק רכב קלאסי עדין . משם ההיכרות שלנו במושבים עם סאאב. עם אנרגיות כמו שלך הצלחה מובטחת אופיר
×
×
  • תוכן חדש...