שלום למשפץ האמיץ
השירשור הזה הדליק אותי והחזיר אותי לשיפוץ המטורף הראשון של לנדרובר 1964, שהיה יותר עציץ מרכב.
אבל, בעניין הסאאב 96 . את שלי תיכננתי כרכב ליום יום ועדיין לא ויתרתי על החלום. בינתיים הרכב עומד ללא טסט כבר כמה שנים ודורש לפחות צבע חיצוני.
כמה תשובות :
הגה מיוחד ניתן להזמין מאנגליה או שבדיה-פינלנד. הייתי מחכה עם הוצאה כזו ממש לסיום הפרויקט.
קרבורטור פשוט של וובר או דלאורטו מתאים. ניתן לקחת מפורד ישנות - אסקורט.
אופצייה אחרת - כמו אצלי - זו לרכוש סעפת יניקה מקורית של דגם ראלי - עם תושבת לקרבורטור כפול של פורד קאפרי .
ספר רכב מקורי ניתן לצלם ממני אם תרצה - באנגלית - לא היינס
המלצה אישית - אל תזרוק כלום מרכב החלקים. גם שילדה חלקית או שלמה ניתן לנצל לתיקונים. ובמקרה של סאאב - לא אמרתי את זה אבל - אפילו המספר שלדה לא מוטבע אלא על פחית.
כיף של רכב בכביש ועוד יותר כיף בדרכי עפר - לא בדיוק רכב קלאסי עדין . משם ההיכרות שלנו במושבים עם סאאב.
עם אנרגיות כמו שלך הצלחה מובטחת
אופיר