Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבד לי ספר הרכב של HAYNES, אם יש למישהו את הספר אשמח לקנות או לצלם אותו.

דבר נוסף, רתכת CO2 עדיין מחפש לקנות אחת אם למישהו יש כיוון אשמח לשמוע!

 

תודה על התגובות האחרונות, בחודש אוגוסט אכנס לשירות קבע של שנה ככל הנראה ואז תחל התקדמות רצינית יותר (יותר כסף ואולי קצת פחות זמן).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

זהו חברה החלטתי. לתת גז בשיפוץ! רכשתי תורמת איברים, הסאאב שאותה תכננתי לשפץ אך לא היו לה רשיונות.

השבוע. אני מתכוון לרכוש רתכת, קומפרסור קטן ועוד כמה דברים קטנים כדי להתחיל עם הפחחות בסופי שבוע.

533899_10200438281752695_791787355_n.jpg

פורסם

המון בהצלחה,

אני שמח שהסאאב הציבעונית הגיעה אליך, חשבתי שהלכה לברזל.

אם אתה צריך עזרה במשהוא תגיד לי בהודעה פרטית, אני גר בראש העין.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

מצבה של התורמת הינו טוב יותר אבל לא בהרבה, יש לשתיהם אזורים פגועים רבים ושיפוץ של התורמת אינו אפשרי מבחינה חוקית כיוון שאין רשיונות. במילים אחרות אין פה כדאיות רצינית לקומבינה כלשהי ובכל מקרה אני אלמד ואצבור נסיון טוב מהפחחות הזו (:

בסוף יש סיכוי טוב להוציא משתי שלדות "מחוררות"אחת טובה.

 

דרך אגב אני קונה רתכת CO2 אז אני מנצל את ההזדמנות לשאול האם מישהו יש בלון גז בינוני 10-20 ליטר CO2 למכירה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שרשור שגורם לי להתבאס שבגיל 25 עדיין לא התעסקתי מספיק בשיפוצים ומכונאות..

הרבה הצלחה חבר, ויותר עדכונים יגרמו ליותר אנשים לשמוח וזה מצווה תמיד!

 

אור.

פורסם
שרשור שגורם לי להתבאס שבגיל 25 עדיין לא התעסקתי מספיק בשיפוצים ומכונאות..

הרבה הצלחה חבר, ויותר עדכונים יגרמו ליותר אנשים לשמוח וזה מצווה תמיד!

 

אור.

 

תודה (: כיף לשמוע, אני אנצל את ההזדמנות לעדכן קצת.

לפני שבועיים קניתי בשעה טובה רתכת CO2 חד פאזית MIG 200 JASIC משולבת כולל כל המרכיבים הנוספים, מסכה, ווסט וכו'.

קניתי קצת פחים בעוביים שונים ורציתי בהזדמנות זו לשאול מה דעתכם, האם עדיף פח מגולוון או שחור?

התחלתי קצת לתקן בבית את מכסה תא המטען כדי לצבור ניסיון ו"לשחק קצת" אני אעבור לבודי בהמשך. רציתי לשאול בנוגע לצביעה זמנית בעת התיקונים, יש לי צבע יסוד דו רכיבי אפוקסי שאני יכול להשתמש בו אבל כיוון שאין לי קומפרסור זמין רציתי לברר מה האלטרנטיבות לצביעה לאחר התיקונים, יסוד בספריי או משהו, אבל עמיד.

 

שבת שלום לכולם וצפו לעדכונים בהמשך.

פורסם

לך תקנה ספריי גלוון קר ותצבע את הריתוכים שעשית.

לגבי סוג הפח, לפי מה שידוע לי פח מגלוון קשה מאוד לריתוך וגם מפיץ בזמן החימום עשן מאוד רעיל לכן צריך להסיר את שכבת הגלוון ואז לרתך, לכן דעתי היא שתרתך פח שחור רגיל.

 

נדב.

פורסם

קשה למצוא פח שחור בעוביים כאלה.

אבל יש חברה שנקראת "סקופ" ששם תשיג פח דקופירט.

עם פח כזה החיים קלים והריתוכים יוצאים מעולים.

דרך אגב קנית רתכת מעולה. קנית ב "מ ב"?

פורסם
קשה למצוא פח שחור בעוביים כאלה.

אבל יש חברה שנקראת "סקופ" ששם תשיג פח דקופירט.

עם פח כזה החיים קלים והריתוכים יוצאים מעולים.

דרך אגב קנית רתכת מעולה. קנית ב "מ ב"?

 

מה המאפיינים של הפח הזה? הוא בעל שכבת הגנה כלשהי מפני קורוזיה? משהו כזה?

אכן כן במבצע מצויין (:

פורסם
לך תקנה ספריי גלוון קר ותצבע את הריתוכים שעשית.

לגבי סוג הפח, לפי מה שידוע לי פח מגלוון קשה מאוד לריתוך וגם מפיץ בזמן החימום עשן מאוד רעיל לכן צריך להסיר את שכבת הגלוון ואז לרתך, לכן דעתי היא שתרתך פח שחור רגיל.

 

נדב.

 

קודם כל כמובן שאני משייף את הפח לפני הריתוך, הייתרון שאני רואה במגולוון הוא הגנה במקומות שלא אוכל להגיע אליהם לצביעה לאחר הריתוך (פנים השילדה האחודה).

פורסם
קודם כל כמובן שאני משייף את הפח לפני הריתוך, הייתרון שאני רואה במגולוון הוא הגנה במקומות שלא אוכל להגיע אליהם לצביעה לאחר הריתוך (פנים השילדה האחודה).

 

מקפיץ, אשמח לעוד תגובות בנושא ועוד עצות. שבת שלום

פורסם

משפצים, אספנים והעל ידע ונסיון יקרים, אני מאוד אשמח לעזרה ופתרון של חלק מהבעיות שעולות לי במהלך תכנון שיפוץ מרכב הרכב:

 

1. אני צריך ליצור חלקים (פאנלים) רבים מפח, לשם החלפה של חלקים רקובים ברכב. בהתחלה חיפשתי פאנלים מוכנים אך ללא הצלחה. לאחר מכן חשבתי לבנות בעצמי מכופפת פחים ידנית שבעזרתה אוכל ליצור את הרצפה, KICK PANELS וחלקים נוספים.

הבעיה היא שאין לי כל הכירות עם עד כמה זה פרקטי ליצור פנלים טובים באופן ידני והייתי שמח לשמוע קצת מנסיונכם בתחום והאם כדי ללכת על פתרון שכזה ליצירת חלקי הפח השונים שדרושים לי.

אופציה שניה היא להצע את החיתוכים והכיפופים לפי הזמנה מדוייקת בבתי עסק שונים שטרם חקרתי לעומק, אשמח לשמוע אם אתם מכירים בתי מלאכה שונים שיתאימו ליצירה של חלקי פח בודדים לפי הזמנה פרטית שלי.

אופציה שלישית היא למצוא חומר גלם שיתאים לשחזורף, בעיקר לרצפה, אני מתקשה למצוא פח גלי מכופף שתואם לתבית הפח של הרצפה המקורית ואפילו דומה לה.

 

בהנחה שאני הולך להחליף את כל רצפת הרכב באיזו דרך הייתם ממליצים לי לעבודה? ייצור עצמי מלא, יצור בהזמנה אישית או שימוש בחומר גלם קיים לחלק מהשחזור?

אשמח לקבל כל חוות דעת או תוספת בנושא.

 

2. חומרי גלם- אני חיפשתי קצת בפורום ואני מחפש קצת רקע על חומר גלם מתאים לשחזור (סוג הפח). הייתי שמח לדעת מהו החומר הנפוץ בשימוש פחחים רבים בארץ ובעולם, באיזה עובי מומלץ לעבוד על הרצפה של הרכב (עד כה ממה שמצאתי בפורומים באנגליה מדובר לרוב על 1.2 לרצפה, 0.8 לפח חיצוני וחלק מהמקומות 1.5).

 

3. שלבי עבודה- אני קצת הולך לאיבוד בסדר הפעולות וחשיבותם של שלבים שונים בפחחות:

א. האם רצוי קודם להכין את פאנל ההחלפה, לסמן אותו על גבי נקודת ההחלפה ואז לחתוך אותה ולרתך או להפך, קודם לחתוך ואז ליצור פאנל מתאים ע"י שבלונה כלשהי?

ב. אם אני מחכה כמה ימים בין הכנת החלק לריתוך ועד לריתוך עצמו, עד כמה מפריעה החלודה השיטחית שמצטברת על פני השטח החשוף?

ג. מה מומלץ לרסס על נקודות הריתוך במהלך תיקון נקודתי? חשוב לי למצוא פיתרון מהיר ויעיל כדי שאוכל לעבוד חלק חלק ולבסוף לצבוע את כל המרכב במכה בצורה יסודית ומקצועית בתנור וכו'.

 

4. צבע FILLER- הבנתי שישנם מקומות בהם רצויי להשתמש בפילר שכזה על מנת לקבל את ה"פיין טיונינט" של הפחחות על חלק מסויים. רציתי לשאול מה השלב בו רצוי להשתמש בצבע זה מבחינת סדר הצביעה ועד כמה זה תורם לתהליך צביעה מקצועי עמיד ויפה יותר?

 

מקווה לעזרה בנושאים אלו, אני קצת הולך לאיבוד בתכנון העבודה שלי על המרכב בהמשך, תודה לכולם וערב טוב.


×
×
  • תוכן חדש...