Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

העם דורש עדכון!!

 

לאיפה נעלם השירשור?

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

פורסם

עדכון לבקשת הקהל(:

 

נתחיל בחדשות הפחות טובות ונעבור לחדשות היותר טובות, הגיוס שלי הוקדם בכמה חודשים ואני מתגייס בעוד חודשיים ליחידת הדרכה של סנפלינט וחילוץ(:

כתוצאה מכך בחודשים הקרובים במהלך הטירונות אני מאמין שלא אעבוד על הרכב כמעט בכלל אבל, ואבל גדול, לשמחתי סיימתי את מלאכת הפירוק אתמול והמנוע אצלי באוטו מפורק כבר, בדרך לבעל מקצוע לחידוש רציני.

בשבועיים הנותרים אני אשתדל לשלוח מכלולים שלא אוכל לשפץ בעצמי לשיפוץ וחריטה ובמקביל להזמין כמה חלקים מחו"ל להמשך השיפוץ.

דרך אגב קבלתי כבר את ספר הרכב של HAYNES לפני כמה ימים והוא מאוד עוזר לי (:

 

אני אמשיך לעדכן בכל פעם שיהיו פרטים חדשים, ועוד דבר, אספתי את כל הבלאן לארגזים וקופסאות מסודרות יותר ואחסנתי במסודר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הנה טסו להם חודשיים, אני אחרי טירונות, בבית לרגל יום הכיפורים.

בחודשיים שעברו הצלחתי למרות חוסר הזמן להתקדם לאט לאט בשיפוץ הרכב.

המנוע נשלח לבני ל. מהפורום לשיפוץ כולל לפני כחודש וחצי חושיים, השיפוץ על סף סיום עם כמה חלקים קטנים שחסרים עקב חוסר התאמה של חלקים שהוזמנו מחו"ל.

יחד עם המנוע, "הפלתי" על בני גם את שיפוץ האלטרנטור.

במקביל מידי שבוע כשיצא לי לחזור הביתה ניקיתי ותיקנתי את כל מערכת האיוורור\ חימום פנימי של הרכב.

החל מניקוי ואיחויי שברים בחלקי פלסטיק , דרך ניקוי ושימון של מנגנון ההפעלה של החימום ועד לשיפוץ של "רדיאטורון" החימום אצל בעל מקצוע.

בשבועיים האחרונים נסעתי אל הרכב לאסוף עוד כמה חלקים לשיפוץ: הרדיאטור, מיכל המים, כיסויי הפח ופלסטיק של מערכת האוורור של הרכב בתוך תא המנוע ודפנות תא הנוסאים ברכב שאותם אני אבנה מחדש עקב רקבון טוטאלי.

 

אשמח לנצל הזדמנות זו שאני כבר כותב בפורום להתייעץ עמכם לגבי כמה בעיות שעולות במהלך השיפוץ:

שלדת הרכב:

1. אחת הבעיות ברכב היא רקבון השלדה בכמה מקומות בצורה חסרת דרך חזרה.

בתא המטען יש מכה בשלדה שנוצרה כתוצאה מהתקלות בטמבון האחורי שאותה חשבתי לתקן ע"י חיתוך האזור והרכבה של אותו חלק מהרכב השני (התורם), מה דעתכם?

2. אין רצפה בחלק הקדמי של תא הנוסעים ותחת מיכל הדלק בתא המטען, בעיה זו חשבתי לפתור ע"י יציקת רצפת פייברגלס חדשה בשני המקומות, מה דעתכם?

3. בקורות המחברות את הגג למרכב מקדימה יש רקבון חריף ביותר.

רציתי לשאול האם חלק זה ניתן להחליף מהרכב השני או שכדאי להסיר את כל החלודה ולמלא את החסר בפיברגלס?

 

הגה:

אני מחפש באינטרנט בחודשיים האחרונים הגה קלאסי של סאב, מעץ\ מצופה ניקל יפה כזה כמו בכמה רכבים שראיתי באינטרנט, מישהו יודע היכן אוכל למצוא אחד כזה?

 

חשמל:

אשמח לדעת האם על סמך שרטוטי צמות החשמל בספר שרכשתי אוכל לבנות מצת חשמל חדשה לגמרי ללא שימור הישנה?

ובנוסף האם זה פשוט להסב את בית הפיוזים לפיוזים מודרניים יותר?

 

תאורה:

יש לי פנס קדמי אחד שבור ברכב ותהיתי האם זה פנס ייחודי לסאאב או שהוא קיים ברכבים רבים ואוכל למצוא כזה בקלות?

 

צביעה:

בשלב מאוחר יותר, האם צביעה של חלקים כמו סרן, קפיצים, מתלים וכו' אפשר לצבוע בעצמי באוויר הפתוח? ואם יש צבע מיוחד לשם כך?

 

אלו השאלות שעולות לי כרגע ואשמח לעזרתכם שוב, חתימה טובה ושנה טובה,

דקל.

פורסם
. אין רצפה בחלק הקדמי של תא הנוסעים ותחת מיכל הדלק בתא המטען, בעיה זו חשבתי לפתור ע"י יציקת רצפת פייברגלס חדשה בשני המקומות, מה דעתכם?

באיזור תא הנוסעים - מצוין. תחת מיכל הדלק לא כדאי, משום שאתה לא יודע מתי תצטרך להוציא אותו החוצה בעתיד.

 

3. בקורות המחברות את הגג למרכב מקדימה יש רקבון חריף ביותר.

רציתי לשאול האם חלק זה ניתן להחליף מהרכב השני או שכדאי להסיר את כל החלודה ולמלא את החסר בפיברגלס?

תמונה תעזור. כמובן שעדיף בחלק הזה להעזר בפחח מקצועי.

 

הגה:

אני מחפש באינטרנט בחודשיים האחרונים הגה קלאסי של סאב, מעץ\ מצופה ניקל יפה כזה כמו בכמה רכבים שראיתי באינטרנט, מישהו יודע היכן אוכל למצוא אחד כזה?

 

חשמל:

אשמח לדעת האם על סמך שרטוטי צמות החשמל בספר שרכשתי אוכל לבנות מצת חשמל חדשה לגמרי ללא שימור הישנה?

ובנוסף האם זה פשוט להסב את בית הפיוזים לפיוזים מודרניים יותר?

אפשר לבנות צמה וזה אפילו די פשוט. את בית הפיוזים אפשר להסב השאלה היא למה?

 

תאורה:

יש לי פנס קדמי אחד שבור ברכב ותהיתי האם זה פנס ייחודי לסאאב או שהוא קיים ברכבים רבים ואוכל למצוא כזה בקלות?

תעלה תמונה של הפנס הקדמי עם מידות, יש לי המון פנסים במחסן אולי אחד יתאים לך.

 

צביעה:

בשלב מאוחר יותר, האם צביעה של חלקים כמו סרן, קפיצים, מתלים וכו' אפשר לצבוע בעצמי באוויר הפתוח? ואם יש צבע מיוחד לשם כך?

אנחנו צבענו ככה כבר שתי מכוניות ואחרי פוליש זה נראה בסדר גמור. צבע רגיל ופיסטולט...

 

אלו השאלות שעולות לי כרגע ואשמח לעזרתכם שוב, חתימה טובה ושנה טובה,

דקל.

 

12345

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
12345

 

לגבי מיכל הדלק הרקבון הוא מתחם למיכל ולכן אין בעיה להוציא אותו בעתיד,

תמונות אני אוכל להעלות בהמשך.

פורסם

הגה:

אני מחפש באינטרנט בחודשיים האחרונים הגה קלאסי של סאב, מעץ\ מצופה ניקל יפה כזה כמו בכמה רכבים שראיתי באינטרנט, מישהו יודע היכן אוכל למצוא אחד כזה?

יש ברשותי הגה מקורי שהדבר היחיד הבעיתי בו היא הכרית המרכזית (מעור עם כיתוב ) שמעט קרועה- ניתן לתיקון

חשמל:

אשמח לדעת האם על סמך שרטוטי צמות החשמל בספר שרכשתי אוכל לבנות מצת חשמל חדשה לגמרי ללא שימור הישנה?

ובנוסף האם זה פשוט להסב את בית הפיוזים לפיוזים מודרניים יותר?

 

תאורה:

יש לי פנס קדמי אחד שבור ברכב ותהיתי האם זה פנס ייחודי לסאאב או שהוא קיים ברכבים רבים ואוכל למצוא כזה בקלות?

יש ברשותי ספר - שני פנסים קדמיים קומפלט -גם שלי מודל 69 (פנס מרובע)

.

 

אתה מאזור הצפון? אתה מוזמן לבוא ולקחת- אם נוכל להחליף עם משהו שיכול להואיל לי מהתורם שלך אשמח.

כרגע בחו"ל- חוזר לארץ ב 1 לאוקטובר- השאר לי הודעה ואצור איתך קשר עם חזרתי.

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

פורסם

שלום.

 

טוב טוב בסדר נא להרגע להתרווח אם בקבוק בירה ופיצוחים התמונות בדרך :-D.

בתמונות הבאות {כמובן לפי בקשתו של דקל} תוכלו לראות איך הגיעה המנוע אלי ושלבים בשיפוץ ולקראת סיום.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG0063.JPG

CIMG0065.JPG

CIMG0066.JPG

CIMG0067.JPG

CIMG0074.JPG

CIMG0075.JPG

CIMG0077.JPG

CIMG0082.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני לא רכשת מנוע חדש במקרה?:wink:,עבודה מדהימה ולפותח השרשור להביא רכב במצב כמו שלך למצב שאתה חותר אליו זה יהיה הישג ענק!!


×
×
  • תוכן חדש...