Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חדשות טובות

רק תדאג לקנות אותו במחיר ל'חלקים'

ורשום זיכרון דברים עימו

בהצלחה

הבחור עיקש מאוד אבל בסופו של דבר מתגמש מעט, התחלנו ב5000 שדברנו על העברת בעלו, ירדנו לאחר מכן ל4 וחצי.

לאחר שבועיים כאשר כבר רכשתי את הסאאב שלי, שאלתי אותו לגבי קניית הרכב לחלקים והוא אמר שזה עדיין אותו מחיר.

אחרי יומיים שאלתי אותו לגבי חלקים בודדים ולפתע הוא העלה את ההצעה של 3000 למכירת הרכב לחלקים.

היום שוב התקשרתי אליו ולאחר שהצעתי לא 1000 ש"ח הוא לא לקח את ההצעה ומאוחר יותר הוא הציע לי ב2500.

האם לדעתכם קנייה של הרכב ב2000 ש"ח זהו מחיר משתלם בהתחשב בכך שאני צריך מהרכב שמשה אחורית, מכסה בגאז', ידיות, הגה, מכסה מנוע (אפשרות), דלתות (לפחות אחת), כנף שמאל קדמית וכנף צד (מאחורי הדלת), זאת מלבד רכיבים מכאניים שונים שאוכל לקחת מהרכב.

אני יודע שזה מוזר לקנות רכב לחלקים במחיר גבוה ממחיר הרכב שאותו אני משפץ אבל מה אתם מיעצים לי לעשות? מה נשמע מחיר הגיוני?

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הבחור עיקש מאוד אבל בסופו של דבר מתגמש מעט, התחלנו ב5000 שדברנו על העברת בעלו, ירדנו לאחר מכן ל4 וחצי.

לאחר שבועיים כאשר כבר רכשתי את הסאאב שלי, שאלתי אותו לגבי קניית הרכב לחלקים והוא אמר שזה עדיין אותו מחיר.

אחרי יומיים שאלתי אותו לגבי חלקים בודדים ולפתע הוא העלה את ההצעה של 3000 למכירת הרכב לחלקים.

היום שוב התקשרתי אליו ולאחר שהצעתי לא 1000 ש"ח הוא לא לקח את ההצעה ומאוחר יותר הוא הציע לי ב2500.

האם לדעתכם קנייה של הרכב ב2000 ש"ח זהו מחיר משתלם בהתחשב בכך שאני צריך מהרכב שמשה אחורית, מכסה בגאז', ידיות, הגה, מכסה מנוע (אפשרות), דלתות (לפחות אחת), כנף שמאל קדמית וכנף צד (מאחורי הדלת), זאת מלבד רכיבים מכאניים שונים שאוכל לקחת מהרכב.

אני יודע שזה מוזר לקנות רכב לחלקים במחיר גבוה ממחיר הרכב שאותו אני משפץ אבל מה אתם מיעצים לי לעשות? מה נשמע מחיר הגיוני?

 

המחיר הגיוני ושווה עם הוא נותן לך מענה לצרכיך..

האם קניית החלקים בנפרד תצא יותר זולה?

אני לא בטוח.

במידה ויש ברכב לחלקים את כל מה שפירטת אז לדעתי הוא שווה רכישה. גם ב3000

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

לפי המצב של הרכב לשיפוץ נראה כי אין לך ברירה אלא

לקנות רכב נוסף לחלקים שישמשו אותך גם עכשו וגם בעתיד

לרכב המיועד. ולגבי המחיר זה כבר עניין בינך למוכר.

( תזכיר לו שאין אפשרות להעביר בעלות על הרכב ואולי יתגמש עוד במחיר)

בכל אופן שהיה בהצלחה. :wink:

פורסם

היי dekela, אני רואה שאתה מתקדם נפלא עד עכשיו

 

הסכום הגיוני כל עוד אתה קונה אותו ומקבל ממש "חבילת חלקים" ולא רק בודדים.

 

אין לך מושג כמה אני שמח שאתה לא מרים ידים, ממשיך בפרוייקט ומסנן את התגובות שאינן תומכות

 

כל הכבוד!!8)

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם

כמו שאמר הבחור מעליי, גם ב-3000 שווה לך, לקנות חלקים בנפרד יעלו לך יותר,

קנה את הצבעונית במחיר טוב, פרק אותה לגורמים וזרוק את השלדה לברזל, ויהיה לך הרבה חלקים ספייר.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

חברה אני צריך את עזרתכם.

לגבי פחחות וצביעה של הרכב:

 

אני מעוניין לבצע את הפחחות והצבע בעצמי ככל שאפשר, יש לי חדר צביעה של חבר שאני יכול לצבוע בו ללא אבק אבל הוא נמצא בקומה שניה ואין אפשרות לצבוע את המרכב בחדר זה אלה רק כל מה שמתפרק מהרכב.

השאלה הראשונה היא מהו התהליך של הצביעה והפחחות מרמה של מתכת חשופה עם מכות ועד לרמת גימור גבוה ויפה,

לפי מיטב ידיעתי ולאחר חקר בפורום הבנתי שהשלבים הם בערך ככה:

שיוף עד למתכת והורדה של כל החלודות לגמרי.

צביעה בפריימר עם מקשה על המתכת בסמוך לשלב הקודם מאוד.

תיקוני שפכטל לאחר שיוף קל של הפריימר.

שיוף השפכטל.

צביעה ביסוד פעם נוספת.

צביעה בצבע הרכב וצבע סופי(את השלב הזה אשמח אם תעזרו לי להבין)

תקנו אותי אם אני טועה ותאשרו לי אם קיימים שלבים נכונים בבקשה.

 

שאלה נוספת היא לגבי צביעת המרכב, מה השלבים? היכן ניתן לעשות כלומר תנאים לביצוע? חומרים והאם יש צורך בתנור צביעה?

 

מקומות מומלצים לקניית צבעים?

 

תיקוני פיברגלס, האם עושים אותם על הפח החשוף או לאחר הפריימר הראשון? או בכלל בשלב אחר?

 

לגבי ניקלים הבנתי שיש מקום בת"א בו ניתן לחדש ניקלים היכן זה?

 

תודה מראש,

דקל.

פורסם

השלבים נכונים.

 

סוגים שונים של חומר פחחים, חלקם ניתנים ליישום ישירות על פח ששוייף מצבע.

 

אני ממליץ בחום על "ברק" ברחוב סלמה ביפו.

 

אני קניתי שם את כל החומרים לפחחות + צבע שעשיתי לסובארו.

  • אחראי פורום
פורסם

פיברגלאס על פח חשוף זה מתכון בטוח לחלודה בחיבור בין שני המשטחים.

ריתוך של פח חדש (וגם אז - פח ליד פח ולא אחד על השני) במקום מה שתחתוך החוצה זה הפיתרון הקלאסי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בתור מי שעבד עובד ויעבוד עם פיברגלס - איך בדיוק זה מתכון לחלודה? וגם - יש לך שיטה מהפכנית לרתך בלי לחמצן ? שזה בדיוק לא מתכון לחלודה - זו חלודה!! חלודה =חמצון. וברגע שמרתכים יש חמצון. לעומת זה - אם אתה יודע לעבוד עם פיברגלס והחומרים הנלווים אליו - אתה אוטם את המתכת לחלוטין מחמצן - ואז אתה מוגן הרבה יותר טוב מהחלודה..

I'd rather walk than drive a Japanese car

  • אחראי פורום
פורסם

אז בתור בעל ניסיון אתה אמור לדעת שבחיבור החופף של פיבר על פח נלכדת לחות.

היריעות, גם הצפופות שבהן, לא אחידות ואטומות לחלוטין ויש בהן חללים שמאפשרים את זה.

לחות + מתכת חשופה = :?:

עם פיבר תתקן פיבר. מעניין שכל השיפוצים האיכותיים נעשים בעזרת פחים ולא פיבר או PU מוקצף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אין מתכת חשופה.הפוליאסטר או אפוקסי שאתה משתמש בייצור פיברגלס אוטם את המתכת החשופה. ואין קשר לצפיפות של היריעות.

ותיקונים איכותיים - אני ראיתי בחו"ל פחח עובד על פיאט 850 קופה עם חור ענק בכנף - ומשחזר את הכנף בפיברגלס.

יש גם לקנות מטריצות לבניית חלקים שלמים (וולוו 122)מפיברגלס.

I'd rather walk than drive a Japanese car

  • אחראי פורום
פורסם

אתה מערבב פה שני דברים שונים. לעשות העתק לחלק פח מפיבר זה עניין מוכר ושגרתי ולא קשור למה שכתבתי.

לתקן פגמים של פח עם פיבר זה פשוט לא בריא לפח.

"ראיתי בחו"ל מישהו מתקן". ממש מדד. ראית אותו אחרי חורף-שניים? פירקת את הכנף שהוא בנה?

יש המון קשר לצפיפות היריעות, אפילו בבניות פיבר רגילות מצטברת לחות בחללים הקטנים שנשארים בין יריעות,

אז חומר שמתחמצן בקלות כמו פח זה ממש הרמה להנחתה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...