Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד לעוד בחור אמיץ שמתחיל לשפץ סאאב,

התוצאות הסופיות יפצו על כל הזמן והמאמץ, הרכב במקור הוא נהדר ואתה אמור להינות ממנו מאד.

יש מגוון רחב של חלקים ב E BAY , החוסר היחיד הוא בבקליות למיניהן.

המנוע הוא מנוע של פורד , וגם כאן לא צריכה להיות יותר מדי בעייה.

במידה ותזדקק לעזרה או הפנייה לבעלי מקצוע אשר עוסקים בסאאבים אתהמוזמן לפנות אלי ב ה"פ.

כמו כן קיים מועדון סאאב אשר גם לשם תוכל להפנות שאלות.

 

נ.ב

 

עלות השיפוץ הצפוייה נראית לי גבוהה יותר, בעוד שניתן להשיג רכבים במצב נסיעה עם בסיס טוב יותר במחיר נמוך מ 10,000 ש"ח.אך איני נכנס ךשיקולים כספיים שלך.

 

בהצלחה

נדב

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ההערכה שלי מבחינה כספית הייתה 20000 ש"ח להביא את הרכב לרמת שיפוץ סבירה בהנחה שכל דבר שרק אוכל אני אעשה בעצמי.

הזמן שלי להשקעה רצינית בפרוייקט כרגע הוא מאוגוסט ועד הגיוס שכרגע, בנובמבר אך ככל הנראה ידחה למרץ.

דרך אגב, הרכב השני נמצא במצב דומה מאוד רק עם כמות רקבונות קטנה יותר, שמשה אחת יותר ופחות שנתיים בגיל.

אני הולך להשקיע את מרבית זמני בשיפוץ הרכב החל מעוד חדש וחצי, עד אז אעשה את המיטב שביכולתי להקדיש כמה שיותר זמן לשיפוץ.

חלקי חילוף רבים כבר מצאתי והמכונית השניה שהעלתי תמונות שלה עוד על הפרק, או כרכב לשיפוץ (במידה ואצליח להשיג את הבעלים שנמצא בחו"ל) או כתורמת איברים רבים :-D

ולגבי מיקום הרכב ושאר הרכבים, זה בבית הריף ליד שוהם ורוב הרכבים ללא ניירת וכולם שייכים לבחור בשם גולן שמוכר לחלק מחברי הפורום.

 

שוב , כל הכבוד. לגבי הזמנים אם אתה פנוי לגמרי ויש לך מקום וכלים בסיסיים, נראה לי כאפשרי

לגבי המחיר אתה נראה לי קצת אופטימי אלא אם יש תורמת איברים במצב מעולה ללא ניירות שבעצם אתה עושה החלפה של הכל פרט לשלדה ...

 

וקיים תמיד המצב שאני מדבר שטויות ובסוף אוכל את הכובע שלי... (אשמח להמצא במצב כזה)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
שוב , כל הכבוד. לגבי הזמנים אם אתה פנוי לגמרי ויש לך מקום וכלים בסיסיים, נראה לי כאפשרי

לגבי המחיר אתה נראה לי קצת אופטימי אלא אם יש תורמת איברים במצב מעולה ללא ניירות שבעצם אתה עושה החלפה של הכל פרט לשלדה ...

 

וקיים תמיד המצב שאני מדבר שטויות ובסוף אוכל את הכובע שלי... (אשמח להמצא במצב כזה)

 

ירון

האמת שהמצב דומה יחסית מכיוון שישנו הרכב השני שפרסמתי שאני עומד לקנות ויש לו בעיית ניירת אך מצב מכני טוב יותר לדעתי...

אם אצליך להוציא את הרכב הזה לתרומת איברים במחיר זול יחסית זה אמור להקל על המצב בהרבה :-D

פורסם

אני אהיה גלוי איתך, לדעתי הפרוייקט הזה גדול מאוד בשביל שיפוץ ראשון ואפילו לא כדאי כלכלית לרכב לא נדיר שכזה,

אם אתה קונה את הסאאב הצבעונית מראש העין כתורמת חלקים, אז השיפוץ יהיה כדאי יותר אבל עדיין פרוייקט גדול כשיפוץ ראשון.

 

 

המוווון בהצלחה, ומצפה לראות התקדמות מהירה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

שלום לך איש אמיץ

כאחד ששיפץ משפץ וישפץ

אני אומר לך תפרוש בשיא

הרכב הזה יפרק לך את חשבון הבנק

מצא לך אחד כזה במחיר נורמלי ואת זה תשמור לחלקים

איך אמרו הגששים כל מכונית יש את הפרייר שלה רק צריך להאמין

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

דקל מזל טוב

 

בחרת ברכב מקסים, רכב עם אופי, יופי וגם עבודה מרובה

אני יודע שאתה לא מפחד מעבודה קשה, רק מקווה שיש לך מספיק זמן פנוי לכך...

אמרת שאתה לומד מהר, ממליץ לך להעזר במישהו מנוסה שיוכל ללמד אותך לבצע חלק מהדברים לבד, כך תוכל גם לקבל יותר סיפוק וגם לחסןך כסף.

החסרון הוא שיקח לך זמן רב.

 

נראה לי שהייתה לך התלהבות של רכב אספנות ראשון ואני בהחלט מבין אותך, תעשה רשימה מלאה של כל הדברים שחסרים לרכב, ושל כל הדברים שיש לשפץ.

 

חפש לך רכב לחלקים אבל כזה שיש לו את מרבית החלקים החסרים, בשביל דבר או שניים אין טעם לקנות רכב נוסף.

 

ב ה צ ל ח ה!!!

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם
בשבת הייתי בקיבוץ ברקאי - יש שם שני סאאבים על גג של מכולה... ליד האוורווה. שווה בדיקה.

אני אבדוק ותודה בכל מקרה:-)

דרך אגב היום סיימתי בשעה 4 את יום שיפוץ הרכב הראשון בחיי :-D היה ממש כיף, פירקתי את כל המושבים,גומיות וחלונות והתחלתי לנקות בתוך הרכב.

תמונות בהמשך...

פורסם
שלא תתבלבל, הרכב הזה צריך שיחזור, ולא שיפוץ!

על פי התמנות כל חלק ברכב יצריך שיפוץ מקיף,

לפני שאתה מתחיל להשתולל ולשפוך כסף תעשה לעצמך טובה

מצא מישהו שמבין טוב טוב בסאאב, ובשיפוץ בכלל, ותעשה הערכת מחיר

לשיפוץ, על פי הערכה שלי שיפוץ לרמה סבירה יעלה לך

למעלה מ-30000 ש"ח בקלות, וכל מי שיגיד לך אחרת טועה ומטעה!

אני לא רוצה ליאש אותך, אבל אם תירצה פירוט חלקי של הסכומים שתצטרך

אפרט לך כאן אחת לאחת-רן

 

אתה צודק!

פורסם

מצא מישהו שמבין טוב טוב בסאאב, ובשיפוץ בכלל, ותעשה הערכת מחיר

ן

 

אם אתה מוצא מישהו כזה תודיע לי

Auto Emoción

פורסם

כל הכבוד.

הרכב נראה לא רע כלכך כמו שמתארים כאן.

המרכב בסיס טוב לשיפוץ.

לגבי תורמת איברים רצוי ואפילו חובה על מנת להשלים את החסר אצלך.

בהצלחה בשיפוץ.

אבי

פורסם

כמה תמונות מהיומיים הראשונים בשיפוץ...הרבה פירוקים והרבה הנאה ועקשנות של ברגים חלודים.

DSCN1161.jpg

DSCN1105.jpg

DSCN1099.jpg

DSCN1101.jpg

DSCN1114.jpg

DSCN1122.jpg

DSCN1143.jpg

DSCN1167.jpg

פורסם

WOW דקל כל הכבוד, ממש פירקת לרכב את הצורה :wink:

אני ממש אוהב את העקשנות שלך, אני מחזיק לך אצבעות שתצליח.

 

תבדוק טוב טוב את הקורות והשלדה שאינם חלודים עד מצב של קריסה, אם הם במצב טוב, אתה על דרך המלך.

 

ניתן ממש להרגיש את ההתרגשות שלך, מהצורה שבה סידרת את הדברים שפרקת מהרכב :-D

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***


×
×
  • תוכן חדש...