Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אחרי כמה ימי עבודה בשבועיים האחרונים התקדמתי לי במעט והנה העדכונים:

רוב חלקי הבודי, כנפיים,מכסים, דלתות וכו' הורדו מהרכב.

מיכל הדלק נותק והוצא מהרכב לאחר מאבק לא פשוט מתחת לכנף האחורית בה יש בורג שמסרב להיפתח.

ההגה ומות ההילוכים הצמוד לו שוחררו חלקית (רק מתוך תא הנוסעים)

מערכת האיוורור והחימום הפנימי של הרכב פורקה ונוקתה.

אלטרנטור שוחרר ונבדק, נמצא תקין במאה אחוז (:

פילטר אוויר פורק ומייד אחריו הרדיאטור שמצוייות בו כמה מכות קלות.

היום התחלתי במלאכת פירוק המנוע, הקרבורטור הוסר, הבלוק העליון של המים והאוויר פורק, ראש מנוע ימני פורק ונלקח להערכת מצב אצל חרט משפץ ראשי מנוע (הציע 800 ש"ח לניקוי,כיוון והחלפה של אטמים לשני הראשים).

 

מצורפות כמה תמונות מהתהליך, אשמח לתגובות.

דרך אגב האם הדרך בה אני פועל נראית לכם נכונה? האם לפרק חלק חלק במנוע ולשלוח אותו לבעל המקצוע המתאים או לפרק את המנוע כולו ולקחת אותו לתיקון כולל?

לגבי סט אטמים למנוע, האם למישהו ידוע על מקום או אדם שאצלו אוכל למצוא סט מלא כזה בארץ? או שבכלל עדיף לרכוש בחו"ל?

הבוכנות נראות די טוב לדעתי, אין כל חריצים או שריטות והמנוע מסתובב חלק (בהפעלת כוח מועט יחסית).

DSCN1181.jpg

DSCN1185.jpg

DSCN1203.jpg

DSCN1223.jpg

DSCN1234.jpg

DSCN1242.jpg

DSCN1248.jpg

DSCN1259.jpg

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד כמה תמונות של המנוע:

ועוד שאלה, האם ניתן להתאים לרכב קרבורטור אחר, לא מקורי, או שניתן רק להחליף לקרבורטור אחר\ חדש זהה?

DSCN1256.jpg

DSCN1257.jpg

DSCN1260.jpg

DSCN1262.jpg

DSCN1266.jpg

DSCN1264.jpg

DSCN1263.jpg

DSCN1251.jpg

פורסם

הייתי מציע לך לבנות איזה מדף או ארון ליד האוטו. אתה מודע לצורך בסדר - רואים לפי הקופסאות המתויגות. אבל אתה עובד על אדמה ולא על משטח - וזה פתח לבלגן. תחשוב על זה.

כמו כן - אני מזכיר לך - אם בא לך - לנסות להעביר אליי איזה חלק לפחחות פיברגלס... בלי כסף... כנף או דלת או מה שבא לך.

לנסיון.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם
הייתי מציע לך לבנות איזה מדף או ארון ליד האוטו. אתה מודע לצורך בסדר - רואים לפי הקופסאות המתויגות. אבל אתה עובד על אדמה ולא על משטח - וזה פתח לבלגן. תחשוב על זה.

כמו כן - אני מזכיר לך - אם בא לך - לנסות להעביר אליי איזה חלק לפחחות פיברגלס... בלי כסף... כנף או דלת או מה שבא לך.

לנסיון.

כשנגיע לבודי נטפל בו, בנתיים אני לא שוכח את ההצעה שלך, תודה בכל מקרה.

פורסם

במוסך כפר עציון בגוש עציון יש בחור מבוגר, מהנדס בפנסיה של תע"ש בשם נתן רגנסבורגר. הוא מומחה בשיפוץ סאאבים (שיפץ כבר 3 או 4). תרים לו טלפון ותתיעץ איתו הוא בטוח יוכל לכוון אותך ולסייע לך.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

כל הכבוד על התעוזה לשיפוץ כה מורכב

אני מניח שאתה ישן בלילות ובימים אתה עובד, אז דבר ראשון "סככת צל" תאמין לי , התפוקה עולה.

 

בהצלחה

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

האם ראית את ההודעה שפרסמתי בפורום "ענתיקות בחצרות ..." על תומרת איברים למסירה חינם?

הנה ציטוט ההודעה:

 

מוגש כשירות לקהילה:

 

סאאב 96', דגם 1967, לבנה יפייפיה, מתאימה לפירוק ושימוש בחלקי החילוף.

יניב:052-3274256

לא ראיתי את הרכב, ואין לי כל קשר.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
האם ראית את ההודעה שפרסמתי בפורום "ענתיקות בחצרות ..." על תומרת איברים למסירה חינם?

הנה ציטוט ההודעה:

 

מוגש כשירות לקהילה:

 

סאאב 96', דגם 1967, לבנה יפייפיה, מתאימה לפירוק ושימוש בחלקי החילוף.

יניב:052-3274256

לא ראיתי את הרכב, ואין לי כל קשר.

 

התקשרתי היום והבחור ענה "לא זה..חברים עשו לי קטע..."

פורסם
כל הכבוד על התעוזה לשיפוץ כה מורכב

אני מניח שאתה ישן בלילות ובימים אתה עובד, אז דבר ראשון "סככת צל" תאמין לי , התפוקה עולה.

 

בהצלחה

 

אני מעביר את הרכב לתוך סככה במתחם שבו אני עובד, שם יש רצפת בטון, איזכורית, ותשתית אוויר וחשמל (:

פורסם

שלום

כול הכבוד לך עך התעוזה!!!

אגב האם אתה תדע להרכיב את המנוע חזרה?

כמו כן לדעתי אתה עושה טעויות יש להוצא את המנוע החוצה ולהכין אותו כמו שצריך כולל רינגים ולגרים.

על כול פנים יש לי מערכת סתמים למנוע וחלקי מנוע למכירה.

אם תרצה אני גם אכין לך את כול המנוע כמו שצריך.

אם אתה מעונין צור איתי קשר בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני מציע לך להתמקד בעבודה . שזה אומר

או לעבוד על המכני .

או על המרכב לעשות הכול ביחד אתה תלך לאיבוד ולפי מה שאני רואה אתה מסתבך

תוציא את המנוע צבע את תא המנוע ואז תחזיר אותו מורכב

אחרת וחלקים ילכו לך לאיבוד

בהצלחה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
שלום

כול הכבוד לך עך התעוזה!!!

אגב האם אתה תדע להרכיב את המנוע חזרה?

כמו כן לדעתי אתה עושה טעויות יש להוצא את המנוע החוצה ולהכין אותו כמו שצריך כולל רינגים ולגרים.

על כול פנים יש לי מערכת סתמים למנוע וחלקי מנוע למכירה.

אם תרצה אני גם אכין לך את כול המנוע כמו שצריך.

אם אתה מעונין צור איתי קשר בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

דקל כל הכבוד.יש בך התמדה,רצון,ואמביצייה.ואני רוצה להצטרף לדעתו של בני.רואים שיש למנוע אבנית.רום הסיכויים שהבלוק לא יקרר כראוי.כדאי לדעתי לפרק את המנוע והגיר,יהייה לך קל יותר לעשות בקרת נזקים,כי לפרק מנוע ,אחרי שצבעת ושיפצת את הרכב יהייה די מבאס.

אגב,מה הרקע שלך במכונאות?מהיכן הידע?

בהצלחה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
דקל כל הכבוד.יש בך התמדה,רצון,ואמביצייה.ואני רוצה להצטרף לדעתו של בני.רואים שיש למנוע אבנית.רום הסיכויים שהבלוק לא יקרר כראוי.כדאי לדעתי לפרק את המנוע והגיר,יהייה לך קל יותר לעשות בקרת נזקים,כי לפרק מנוע ,אחרי שצבעת ושיפצת את הרכב יהייה די מבאס.

אגב,מה הרקע שלך במכונאות?מהיכן הידע?

בהצלחה

 

למרות השעה המאוחרת והיום הארוך שעבר עלי,

כמה עדכונים אחרונים:

המנוע הוצא מהרכב והופרד מהגיר, הרכב הועבר למקום מקורה עם רצפת בטון ותשתית חשמל, אוויר ומים (:

לגבי ידע קודם במכונאות, פשוט אין לי...אבל כמו בהרבה תחומים שאני מתעסק בהם אני תמיד אוהב ללמוד ולהתנסות בעצמי.

המנוע ילקח לשיפוץ בקרוב והשאר המכלולים שעוד נותרו ברכב (גיר, מסרק, חשמל, מנוע וישרים, ציריות, מתלים, סרן? אחורי ועוד...) יפורקו מן הרכב בשבוע הקרוב.

אני מקווה להעביר בשבוע הבא את הרכב השני שבו אני אשתמש לחלקים לפרק ממנו חלקים שאותם אצטרך בבוא העת.

לאחר שהמרכב יהיה נקי מכל, אני אתחיל במלאכת השיוף, התלאים, ה"ריצוף", השפכטל, הפחחות והצביעה.

בעניין זה רציתי לברר על איזה צבע יסור אתם ממליצים לצביעת הרכב?

בינתיים בררתי רק ב"גוונים", האם ישנן חברות אחרות שתוכלו להמליץ לי עליהן?

 

כמה תמונות מצורפות..

ותודה על התגובות,

דקל.

15062010742.jpg

15062010744.jpg

15062010750.jpg

15062010740.jpg

15062010752.jpg

15062010755.jpg


×
×
  • תוכן חדש...