Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רציתי להשב את תשומת לבם של כל מי שטס באל על,שיטת ה"עבודה" השתנתה בכל הנוגע לעודף משקל של כבודה.

 

בעבר אם היה מותר לך בכרטיס לשלוח למטען מזוודה עם 20 קילוגרמים (לצורך העניין),והמזוודה שלך שקלה עוד איזה 2 קילוגרמים יותר,לרוב היו מחפפים ונותנים לך לשלוח את המזוודה,או מקסימום מנהלים איתך טיפה מו"מ ובסוף שולחים את המזוודה.

 

נגמרו הימים האלה.

 

אל על עברו לעבוד בשיטה חדשה:

 

יש לך עודף משקל ?

 

הכרטיס עליה למטוס פשוט לא מודפס בצ'ק אין עד שהעניין מוסדר, קרי או שאתה מוציא כבודה מהמזוודה עד שהמשקל יהיה תקין, או שאתה משלם כסף עבור המשקל העודף.

 

והתעריף למשקל עודף......(תופים בבקשה):

 

 

 

61$ לקילוגרם!

 

(כמובן שאם יש לכם כרטיס הנוסע המתמיד הוא יקנה לכם את האסטרא משקל שמגיע לכם בהתאם לסוג הכרטיס).

 

ושתיהיה לכם טיסה נעימה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

תודה על המידע!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

עוד סיבה לא לטוס אלעל ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני עם אל על גמרתי אחרי שלא הסכימו להעלות מטען יד למטוס בגלל חריגה של חצי קילו (מזוודה יחידדה. לא היה מטען נוסף בבטן המטוס) ולא עזרו כל ההסברים שמדובר בדברים שבירים מאוד.

 

כמובן שהכל הגיע לארץ בחלקים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

"הכי בבית בעולם" גם כאשר הישראלי יוצא מחוץ לגבולות המדינה, המוביל הלאומי דואג להאכילו חרא גם בחו"ל (גם שירות גם אוכל ועכשיו המשקל מזוודות).

ואני עוד טס איתם למזרח בקיץ , באסה , מכרתי את נשמתי תמורת 100 דולר הפרש לטובת אלעל.

פורסם

ממש טרי מהרגע (עכשיו דיברתי עם אלעל)

עוד דבר הזוי מבית אלעל, הזמנתי טיסה דרך אלעל. הטיסה מהארץ למומביי שהיה שם 4 יום (מבחירתי) קונקשן לדלהי (כחלק מכרטיס הטיסה עם חברה הודית) וחזרה מבנגקוק לארץ. עכשיו לחלק ההזוי אם אני טס למומביי אבל לא לוקח את טיסת הקונקשן אז אלעל גם לא יעלו אותי על המטוס חזרה מבנגקוק לארץ . יותר מוזר מזה לא שמעתי, הרי כסף שילמתי אז מה אכפת להם אם אני טס או לא?

פורסם

תפסיקו להשמיץ את אל-על.

לא תקבלו טוב מהם. יש לכם את החוצפה לריב איתם על 2 קילו, תנסו לריב עם חברה אמריקאית וגם יזרקו אותכם לכלא.

יש חוקים, יש תקנות שנקבעו לכל חברות התעופה. זה המשקל המותר וזהו.

אני טס יותר ממה שאתם מסוגלים לדמיין, ואין כמו אל-על זה באמת להרגיש בבית.

ולמי שיש בעיה אמיתית יש לו בדר"כ אוזן קשבת וסיכוי טוב לפתור את בעייתו.

 

לכו תחסכו תטוסו עם הירדנים האוזבקים והאוקראינים.

שיהיה לכם לבריאות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סולל דרך יקר, אין לי שום בעייה עם תשלום נוסף על משקל עודף גם אם מדובר ב 100 גרם אבל שהתשלום יהיה סביר. משלוח חבילה של קילו ב DHL שמגיעה עד הבית (כוללת גם את המוניות משדה התעופה ואליו) עולה הרבה פחות אז איפה ההיגיון?

 

גם במקרה שלי לא היתה לי בעייה אם הם היו דואגים שהמטען יגיע שלם (ציוד מדידה עדין שהיה ארוז טוב) אבל אם אתם לא מסוגלים אז תגידו. אל תגרמו לי נזק של אלפי דולרים בגלל קטנוניות ותרבות ה"יהיה בסדר" ואם היו טורחים להגיד שהם לא יכולים להטיס את המטען הייתי זורק כמה בגדים מהתיק לפח ולוקח איתי את המזוודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מכיר את הסיפור של ה 61 דולר

וגם בתור נוסע מתמיד זהב מעולם לא עשו לי בעיות על 2-3 קילו.

אולי פשוט היה שם דייל קרקע דפוק...

אל תשכחו שיש קווים בהם יש מגבלה רצינית של דלק! וכל קילו נחשב.

לפעמים (בעיקר במטוסים המיושנים יותר, כשיש בעיית נתיבים או מזג אויר ובטמ"פ המראה גבוהה) אפילו מורידים נוסעים בגלל משקל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אחרי מספר רב של פעמים של טיסות עם קונטיננטל, דלטא, אייר קנדה, יונייטד איירליינס וכו',

במרץ האחרון טסתי לארה"ב עם אלעל (ל-JFK אם זה משנה) החוויה היתה מזוויעה ברמות מטורפות לחלוטין

יחס מזלזל מצד הנציגים בקרקע, אטימות מוחלטת לכל סוג של תלונה, מזגן מקרר גרוע (ועוד הדייל אומר "כן זאת תקלה ידועה, במרכז המטוס תמיד חם) אוכל גרוע, ובקיצור זוועה,

 

אני החלטתי בסיום הטיול שזאת היתה הטיסה הראשונה והאחרונה שלי עם חברת אלעל (מיותר לציין שהמצב היה דומה בהלוך ובחזור)

 

עוד דבר שמאוד מפריע באלעל, בכל החברות בעולם יש את נושא הנוסע המתמיד,

בכל החברות בעולם נוסע רגיל מקבל יחס טוב ונוסע מתמיד מקבל יחס מדהים

באלעל נוסע מתמיד מקבל יחס טוב, ונוסע רגיל מקבל יחס לא ראוי.

פורסם

שכחתם להוסיף לכל נוסע 8 ק"ג מותרים להעלות למטוס (תיק יד) שמהם ניתן להעביר לטובת הכבודה הנשלחת לבטן המטוס.

 

אבל מעבר לכל החוקים זה תלוי בדייל/ת הקרקע ומצב הרוח שלו/ה.

אני, בכל מקרה תמיד אעדיף להיות תלוי בחסדיו של הדייל ולא של הדיילת. (הרבה יותר קל עם המין החזק)

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
אולי הכי כדאי לנסות לא להגיע לאובר וויט , לא ?

נראה לי הכי הגיוני.

 

הגיוני אולי כשאתה טס לטיול,לא כשאתה גר בחו"ל.

 

 

תפסיקו להשמיץ את אל-על.

לא תקבלו טוב מהם. יש לכם את החוצפה לריב איתם על 2 קילו, תנסו לריב עם חברה אמריקאית וגם יזרקו אותכם לכלא.

יש חוקים, יש תקנות שנקבעו לכל חברות התעופה. זה המשקל המותר וזהו.

אני טס יותר ממה שאתם מסוגלים לדמיין, ואין כמו אל-על זה באמת להרגיש בבית.

ולמי שיש בעיה אמיתית יש לו בדר"כ אוזן קשבת וסיכוי טוב לפתור את בעייתו.

 

לכו תחסכו תטוסו עם הירדנים האוזבקים והאוקראינים.

שיהיה לכם לבריאות.

 

אני לא מכיר את הסיפור של ה 61 דולר

וגם בתור נוסע מתמיד זהב מעולם לא עשו לי בעיות על 2-3 קילו.

אולי פשוט היה שם דייל קרקע דפוק...

אל תשכחו שיש קווים בהם יש מגבלה רצינית של דלק! וכל קילו נחשב.

לפעמים (בעיקר במטוסים המיושנים יותר, כשיש בעיית נתיבים או מזג אויר ובטמ"פ המראה גבוהה) אפילו מורידים נוסעים בגלל משקל.

 

ידידי,נסחפת.

 

1.אל תשווה אותך שיש לך GL לנוסע מן השורה שטס "פעם ב...." לטיול,או אפילו למישהו שטס לא מעט אבל עדיין אין לו GL.

2.אתה לא חייב להכיר את הסיפור של ה-61$,אבל עובדתית חברים שלי שעובדים באל על התקשרו אלינו לפני מעל חודש להזהיר אותנו מכיוון שהם ראו במו עינהם אנשים שפשוט עיכבו אותם עד להסדרת התשלום.

3.חמי (שגם גר בהונג קונג) חזר מחופשת פסח,לו יש כרטיס של KING DAVID ו-GL ולרוב הוא מגיע עם כ-80 קילו,הפעם הוא הגיע רק עם 50 קילו,רק לאחר שעירבו מנהל ופקח החליקו לו את העניין בגלל שהגייט עמד להסגר.

4.זוג חברים נוסף חזר להונג קונג מהחתונה שלהם בארץ,בשדה הם נפרדו מעוד 600$.

5.אין שום מגבלה של דלק ושלא ימכרו לך סיפורים,כמו שיש אנשים שטסים לפעמים רק עם טרולי של 5 קילו,יש כאלה שטסים כבדים,בסוף הכל מתאזן.

6.מעולם לא שמעתי שהורידו נוסעים מפאת משקל (לא בשנים האחרונות),נהפוכו,אל על כמעט תמיד באובר בוקינג מטורף (בכל טיסה מציעים לי "תטוס למחרת ותקבל וואוצ'ר של 600$ מתנה".

7.נקבל גם נקבל,והרבה יותר טוב מהם,אתה עובר לסינגפור,בוודאי יצא לך לטוס בקטאי פסיפיק וסינגפור איירליינס.

דווח לי אחר כך ש"אין יותר טוב מאל על".

8.טסתי כבר טיסות ארוכות עם חברות זרות,מעולם לא היתה לי איתם בעיית משקל.

בעצם כן,עם קטאי טסתי עכשיו רומא-הונג קונג,כשהעלתי את המזוודה הראשונה היא שקלה 38 קילו,דיילת השירות החזירה לי את המזוודה כי היא שקלה יותר מדי,אני התחלתי להכין את עצמי למו"מ ואז היא הסבירה לי שאין בעייה שאני עם משקל רב,פשוט יש להם הגבלה עד 32 קילו למזוודה אחת,אז שאני פשוט אעביר חלק מהכבודה למזוודה השנייה.

9.אני גם טס לא מעט,ולא רק באל על ובכנות,הלוואי שהייתי יכול לפרגן להם על איכות השירות שלהם.

 

חי,

 

נכון,מותר לך לעלות עם טרולי\תיק יד עוד 7 ק"ג,אבל שוב,כשאתה טס לטיול או לטיסת עסקים זה באמת לא משחק תפקיד.

כשאתה גר בחו"ל זה ועוד איך בעייתי,כי אם יש לך ילדים ואתה טס לארץ אז אתה לוקח להם צעצועים וכו',עגלה אם צריך וכו',המשקל בדרך לארץ הוא לא בעייתי, המשקל בדרך למדינה בה אתה מתגורר תמיד בעייתית כי לעולם יהיה לך משקל עודף,כי כשאתה חוזר אז לילדים לפעמים צריך לקנות מטרנה,צריך להביא אוכל כשר כי לא בכל מקום בעולם יש אוכל כשר זמין.

 

אל על מאוד לא נוחים וגמישים בקטע הזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן אפילו טורקיש יותר נעימים, נוחים ונחמדים מאל על.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

61 דולר זה הרבה.

אבל לא חסר תקדים.

רוב החברות גובות סביבות ה40-50 דולר לקילו עודף.

 

טיפ קטן - בד"כ עוד פריט כבודה - הרבה יותר זול.

לדוגמא לפני שנה כשטסנו - קילו היה 50 ומשהו דולר לעודף , ומזוודה נוספת היתה 25 דולר.

 

לגבי השירות באלעל - אמנם יש לפעמים כל מני פינוקים ושתיה ושטויות יותר מחברות בחול - אבל אכן השירות לדעתי מתחלק ל2:

א. לא רע בכלל

ב. מזעזע

בערך 50% לכל אופציה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...