Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טסתי עם מספיק חברות במהלך חיי (אלעל, ישראייר, לוט, לופטהנזה, קתאי, צ'יינה איירליינס, טאי איירליינס, אוסטריאן איירליינס ואולימפיק)

החוויה הכי טובה שהייתה לי עד כה, טיסה של שעתיים וחצי במצטבר, מטאיפיי דרך הונג קונג לבנגקוק עם טאי.

אוכל מעולה (מסתבר שאוכל כשר במנות קטנות, מכינים בבית חב"ד או משהו והבשלנית שלהם משו משו)

אלכוהול איכותי מאד.

מטוס 747-8 וישבתי באקונומי פלוס.

ואני בן אדם שמאד מאד שונא לטוס.

הטיסת המשך לארץ הייתה זוועה.

מטוס צפוף כיאה לישראלים טובים. מיזוג מעאפן. ילדים בוכים וצורחים בגלל מזג אוויר. כל נוסע חושב שהדיילת חייבת לו משהו אז הן מאבדות את הסבלנות מהר.

זה הכל בגללנו. אל תאשימו את אל על בשירות רע. תלכו ברחובות ותראו איך אנשים מתנהגים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
סוף החודש אני שם עם האשה... (היא רצתה הונג קונג):?

 

טיפ בשבילך- תגיד ששכחת את הכרטיס אשראי בארץ....

 

טיפ בשבילכם-תכינו את המגבונים.

 

אה כן, אין צורך שהמגבונים יהיו לחים,ברגע שתוציאו אותם מהקופסה הם כבר יהיו רטובים....

 

(במילים אחרות,אל תתבאס ידידי אבל בחרתם להגיע להונג קונג דווקא בתקופה שהמזג אויר "משהו משהו"...).

 

שביט,

 

חב"ד לא מכינים את הארוחות,אבל הם כן נותנים את ההכשר לחלק מהארוחות שמוגשות בחלק מהטיסות....של חלק מהחברות תעופה....

 

הארוחות הכשרות של החברות הזרות מיוצרות באנגליה ובבלגיה (רובן).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני חייב לציין שבשבועיים האחרונים טסתי פעמיים לחו"ל ומאוד הופתעתי מרמת השירות של אל על.

 

לראשונה טסתי לארה"ב עם דלתא, וכשחזרתי משם, לחברה שלי היה OW מטורף, עם קצת מילים ומו"מ הצלחנו להרגיע את הרוחות... מבחינת איכות הטיסה אין דרך בכלל להשוות אותה לאלעל, הטיסה הייתה צפופה מאוד, האוכל היה מזוויע, השירות היה פחות מבסדר לרמה שהתווכחתי עם הדיילים איזה 5 פעמים במהלך הטיסה וכו' וכו'.

 

לעומת זאת, באלעל טסתי וקיבלתי פעמיים ארוחה חמה של ARCAFE, צוות הקרקע והדיילים היה מעבר למעולה, האבטחה הכבדה גם בשדה התעופה וגם בחו"ל בהחלט גרמו לי להרגשה טובה יותר מבחינה בטיחותית והטיסה כמובן הייתה משמעותית פחות צפופה מבחינת דחיקות מושבים ועוד.

 

מה שכן, זאת החברה היחידה בעולם שמספיק חצופה ע"מ לקחת מחיר גבוהה יותר על "מושבים מועדפים" שהם מושבים בסגנון היציאות חירום והשורה הראשונה לתינוקות, מזה באמת הייתי מופתע.

 

בסה"כ הייתה לי חוויה טובה איתם, בעבר נשבעתי שאני לא יטוס יותר אלעל אבל עכשיו אני שמח שיצא לי לנסות אותם בנסיעה האחרונה ולקבל קצת טעם טוב מהחברה.

 

אבי.

פורסם
טיפ בשבילך- תגיד ששכחת את הכרטיס אשראי בארץ....

 

טיפ בשבילכם-תכינו את המגבונים.

 

אה כן, אין צורך שהמגבונים יהיו לחים,ברגע שתוציאו אותם מהקופסה הם כבר יהיו רטובים....

 

(במילים אחרות,אל תתבאס ידידי אבל בחרתם להגיע להונג קונג דווקא בתקופה שהמזג אויר "משהו משהו"...).

 

.

 

 

המסר הועבר לאישה, (לגבי הכרטיס אשראי אין מה לעשות החשבון משותף)

 

לגבי התאריך טיסה, דחינו כרגע לסוף יוני (יש מילואים).

 

לי לא משנה מזג אוויר חם , אחרי ששרדתי 3 חודשים בקמבודיה ב50 מעלות ו 100 אחוזי לחות.

 

תכלס, העיקר שאני חוזר עם הסעפת פליטה 4 ל 2 1 לרכב (מניע נסתר להסכמתי ליעד), מעבר לזה שיהיה לוהט. :twisted:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

מה שכן, זאת החברה היחידה בעולם שמספיק חצופה ע"מ לקחת מחיר גבוהה יותר על "מושבים מועדפים" שהם מושבים בסגנון היציאות חירום והשורה הראשונה לתינוקות, מזה באמת הייתי מופתע.

גם קונטיננטל עושים את זה בחלק מהטיסות. לגיטימי.

 

ואין מה להשוות את הקו לארה"ב של אלעל לשאר הקוים שלהם, הוא באמת טוב יותר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מה שכן, זאת החברה היחידה בעולם שמספיק חצופה ע"מ לקחת מחיר גבוהה יותר על "מושבים מועדפים" שהם מושבים בסגנון היציאות חירום והשורה הראשונה לתינוקות, מזה באמת הייתי מופתע.

 

כיום זה כבר עניין שבשגרה, לפחות באירופה. גם על אוזניות מחייבים לפעמים.

כל התופעות האלה צצו כמו פטריות אחרי הגשם בתקופת המשבר הכלכלי של 09' ועל רקע עליית מחירי הדלק בשנים האחרונות.

 

בעקרון, אפשר לומר שחל מפנה בגישה של חברות התעופה - כל מה שפעם נחשב להכנסה אופציונלית או "בונוס" נכנס כיום לתחזיות הכלכליות ולהגדרת היעדים העסקיים של הארגון. למרבה הצער, המצב הזה הפך לנורמה במרבית הארגונים הגדולים, במיוחד כאלה שמניותיהם נסחרות בבורסה ולכן רגילים להתמקד בצמיחה ולא רק בהמשך קיום.

 

לגבי ה"בטחון" של אלעל כבר הבעתי את דעתי בעבר. אני לא מכתיב ולא מטיף לאיש כיצד להרגיש בנושא, אבל את האמון שלי הם איבדו מזמן. נכון להיום, שקלול המחיר, השירות והצורך בבדיקה הבטחונית המגוחכת הזאת גורם לי לבחור כמעט בכל פעם בחברת תעופה זרה על פני המטיס הלאומי.

פורסם
מטוס 747-8 וישבתי באקונומי פלוס.

 

אתה אולי טסת ב-B747 400.

 

B747-8 עוד בהתליכי הרכבה. הראשונים לקבל הם לופטהנזה וזה יקרה בתחילת שנה הבאה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בנובמר 09 טסטתי עם אלעל לגרמניה. הכבודה שלי שקלה לא פחות מ65 ק"מ (לא כולל תיק עלייה למטוס שהיה בו נייד ונעליים), במקום ה 25 ק"ג המותרים.

באמת שעד עכשיו אני לא מבין איך עברתי עם כזה משקל.

VW Golf GTI 2006 Manual


×
×
  • תוכן חדש...