Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גבירותי ורבותי קבלו את IPHONE דור 4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוזר, אני יותר הייתי חושב שמשהו כזה עם ברגים בולטים (?) הוא יותר חיקוי, או אולי תרגיל של APPLE ליצור הייפ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני מחכה לו, האיפון שלי עושה קונצים (3G לא S) ואין טעם לעלות שלב אחד כשאוטוטו אני יכול לקפוץ שתיים.

אם הוא באמת נהיה קוביה כזה אז דחפו לו דברים טובים בפנים שתפסו עוד נפח ולדעתי בראש ובראשונה עוד נפח וקיבול סוללה...

יכולה להיות בעיה קלה עם המיקרו סים, כבר קצת יותר קשה להוציא סים מטלפון אחד ולדחוף לתוך האיפון

טוב, נשאר לשבת על הידיים משהו כמו חודשיים ולראות אם זה אמיתי.

 

בר, איזה ברגים ? 2 התחתונים ? הם נמצאים גם במכשירים היום.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אהבתי דווקא את העיצוב הקודם. היה הרבה יותר ייחודי, ונתן לאייפון את כל הקסם שלו. העיצוב הזה סטנדרטי יותר מדיי, ממש לא עושה לי את זה.

וזה נשמע כמו תרגיל יחצנות בלבד, יותר מאשר אמיתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אכן אפל מובילים בתחום הסוללות.

אבל במבחן התוצאה אחד הדברים שמנע ממני להסתובב עם מכשיר מבית התפוח עוד בדורות הראשונים הייתה העובדה שאחרי יום עבודה ממוצע שלי הסוללה פשוט שבקה חיים אחרי 4 שעות.

העדפתי לוותר על התענוג, יותר חשוב לי להיות מחובר לאי מייל וSMS ושיחות טלפון רבות.

נכון להיום יש לי BLACKBERRY מהחברה ואנילא מרוצה ממשק המשתמש שלו .

בעבודה הקודמת היה לי נוקיה E71 פשוט מדהים.

גם נוח גם עבד במשך יום וחצי עד שלוש ללא טעינה [המכשיר פשוט מדהים:inlove: ].

בינתיים אם הבעיה היא צג המגע אז אני מעדיף לוותר .

יותר חשובה לי הקישוריות.

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

ד"א - למי שלא מתעדכן - הפלאפון הזה כנראה מאוד אמיתי - אפל הגישו מכתב רשמי לחברה מGIZMODO בבקשה לקבל אותו חזרה ....

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

What's new

 

• Front-facing video chat camera

• Improved regular back-camera (the lens is quite noticeably larger than the iPhone 3GS)

• Camera flash

 

 

וואלה? :shock:

קאקות האפל האלה...

פורסם

זה סיפור שנהיה מעניין מרגע לרגע

אם זו הדלפה של אפל זו חריגה עצומה מהקו הנוקשה שלהם של "לא מספרים כ-ל-ו-ם לפני שגובס עולה על הבמה ומציג אותו"

מה שלי גורם לחשוב שזו הדלפה מכוונת זה שכל מי שעבד אי פעם מול אפל יודע שהם מחייבים לנעול בכספות את הציוד שלהם (אפילו אם הוא כבר הוצג רק לא הושק), אז אחת כמה וכמה האבטחה שלהם תהיה עצבנית יותר על אבי טיפוס נראה לי הזוי שעובד (ועוד די זוטר) מצליח לצאת עם אב טיפוס בלי אישור.

אני חושב שאולי הם מודעים לעיצוב הטיפה בעייתי של המכשיר לעומת הדור הנוכחי והם רוצים לבדוק איך הקהל חי עם זה אז הם החליטו לחרוג ממנהגם.

או שהם רואים שטף טלפונים חדשים בשוק והם לא רוצים להציג את ה 4G לפני המועד שהוחלט אבל כן רוצים שאנשים יחכו לו ולא ירוצו לקנות איזה טלפון מיקרוסופט בטעות אז הם יצרו באז.

רק עוד חודשיים לחכות כדי לדעת מה סוף הסיפור.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
What's new

 

• Front-facing video chat camera

• Improved regular back-camera (the lens is quite noticeably larger than the iPhone 3GS)

• Camera flash

 

 

וואלה? :shock:

קאקות האפל האלה...

בקטע הזה אפל מאחורי כולם. בשאר החברות הדברים האלה כבר Old News.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

אני לא יודע.

היום יצא לי לראות ולשחק קצת עם ה N900 של נוקיה.

ולהפתעתי הוא מריץ לינוקס מלא !

אני חושב שאם הייתי שוכח לרגע את הפרנציפ שלי שאומר שאני לא קונה אף פלאפון רק מקבל מהחברה שאני עובד בה ואם לא אז לא ,

אז זה היה הטלפון שהייתי קונה. [N900] :lol:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

הN900 פלאפון די נוראי לדעתי.

הוא גדול מדיי , עם טאץ' גרוע למדי (לפחות יש לו מקלדת מאחורה) שמריץ מערכת הפעלה שנוקיה זרקה לפח ומפתחת לה גירסא חדשה (עם אינטל).

בנוסף לזה - הממשק לא באמת חלק (אהם , כרטיס מסך) ואין לו באמת אפליקציות מעבר למה שהוא בא איתו.

אפילו בתור אוסף של פיצ'רים יש כבר ממזמן טובים ממנו ויוצא לו מחליף (N901?) מספיק בקרוב

 

אז מזל טוב - יש לך TCPDUMP , GCC ושל של לינוקס (אם אתה מתעקש לדעת - אייפון מריץ UNIX מלא , וכנ"ל כל איטרציה של OSX).

 

אבל זו לפחות דעתי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בקטע הזה אפל מאחורי כולם. בשאר החברות הדברים האלה כבר Old News.

 

אפל, מעולם לא הייתה ולא תהיה מאחורי כולם.

זה מה שחברה רוצה שתרגיש ותחווה... ולמה? כדי ליצור אצלך את הצפייה לבא אחריו.

 

כמו שניתן לראות בשלל מוצריה ובתחומים שאפל רצתה להתבלט בהם - היא עשתה את זה בצורה הכי טובה שיש.

גם אם לא היה לה ניסיון קודם.

הרי שאם אפל תוציא מכשיר מושלם (על שלל כל הפיצ'רים הנחשקים בשוק), הרי שמכשיר זה יימכר באופן חד פעמים ולא תהיה לו המשכיות.

 

גם אני לפעמים מתאכזב עקב כך שמכשירי האייפון אינם מושלמים, אך זה בדיוק מה שמשאיר אצלי את הצפייה והעניין.

ואל תשכח שהם גם צריכים למכור אפליקציות :wink:

 

מכשיר ה-stio של סוני הוא מכשיר המגע הטוב ביותר בשוק היום.

אך האייפון הוא החווייתי ביותר וההעדפה שלי נשארת אם אפל.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.


×
×
  • תוכן חדש...